Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #72478:
Prečoi by sa T3M nemali osvedčiť? Však ešte jazdia 7602/10; 7725/26; 7729/30; 7733/34 - to sú 4 súpravy z pôvodných šiestich. 7607 sa stal posunovacím preto, že nejaký voz posunovať musí, práve na posun je výzbroj TV1 mimoriadne výhodná a 7607 bol už tak hnilý, že od pramávky s vlkmi už aj tak nemohol.
Reakcia na: Ike #72479:
Ešte ideálnejšie: Patrónka - ZOO - Slávičie údolie (intráky) - FEI vchod "E" - FEI vchod "A" - FMFI - PriF - Botanická záhrada (Družba) 😉
Ale chcelo by to minimálne rozšírenie toho chodníka od intrákov priamo hore na kopec ku FEI, a vybudovanie mimoúrovňového nadjazdu nad Botanickou (spevnenie & rozšírenie toho nadchodu), a obratiska (tiež asi na nadjazde) pri Družbe ? ?

D3k0: Nechces o tom napísať nejaké sci-fi? ?
Reakcia na: Ike #72479:
oprava - smajle: ? ? ?
Reakcia na: jandro #72477:
Idealne by bolo
Patronka - FIIT - FEI - FMFI - PRIF a spat 😃 a este by zachadzala k telocvicniam... ? ? ? no dobre... nezabite ma
Reakcia na: jandro #72477:
a kde to tam chces preboha otacat?

Neviete niekto ci budu v buducnosti rekonstruovane T3-ky "vybavene" reklamou LBC?

Preco voz 7607 skoncil ako posunovac? Neosvedcili sa T3M, alebo kde je problem?

A jedna "anketova" otazka: Aka je Vasa oblubena verzia T3-iek? U mna vitazi T3AS a po nej nasleduje T3Mod..
Reakcia na: Mike #72473:
Realnejsie by to bolo k Botanickej zahrade a spat.
Reakcia na: SDX #72474:
No tak nejak...
Reakcia na: Mike #72473:
Samozrejme som to myslel cele tak polozartom, ale ked by sa mali hlavne v noci tie vozy nejak nicit ozranmi iducimi z/do Mlynskej, tak bych to tam cele nechal na taxikaroch, heh... ?
Reakcia na: KLF #72472:
Ja som za zrusenie 39 do udolia, ale rozhodne proti jej uplnemu zruseniu... 39-ku by som presmeroval k Vojenskej nemocnici a nahradil ju 31-kou.. pricom napr. na vsetkych svatych by 39 zachadzala do udolia.... v poslednej dobe mam totiz dojem, ze v poslednej dobe su vozy na 31 a 39 najspinavsie (co nie je vzhladom na to ze ide studentsku linku nic sokujuce)
Reakcia na: KLF #72472:
Vôbec žiaden flame. Keby sa to u nás riešilo systémovo (ako doprava do študentského mestečka napr v Brne), tak by L39 premávala iba ako výťah k električkám (Cint. Slávičie Údolie - Lafranconi) vrámci možností, ktoré tu máme by mohlo byť pod Nový Most.
Reakcia na: SDX #72471:
To som navrhoval ja. 😉 Technopol to len rozpracoval do detailov. 😉

No a co ? Ja by som zrusil dopravu do Mlynskej celkovo. 😉 Studaci su mladi, nech pouzivaju nuozky. ? ?

No jo... je tam cmiter a na ten potrebuju dochodcovia MHD, to uznavam.

Heh... to zas bude flame.. ?
Reakcia na: jandro #72454:
No, najzbytocnejsia je z hladiska cestujucich asi 211-ka... ale nakolko ide o prejazdy z 209, by som ju nerusil...

Re #72468 Technopol: 39 a zbytocna???? Ty si spadol z jahody alebo pomaranca? alebo si len zartoval?
Najzbytočnejší spoj je jednoznačne 38.
Reakcia na: Technopol #72468:
Zaujímavý návrh, ja by som ešte urobil drobnú kozmetickú číselnú úpravu 31 ---> 39 z historických dôvodov a razom by sa z 39 stala celkom užitočná a efektívna linka. ? ?
Reakcia na: KLF #72457:
suhlasim s 39 že je zbytočna a mam aj nahradu:
31 - celodenna premavka + víkendy
66 - Domkarska- Drieňová - Bajkalska - zimný štadion ako 205 -> miletičova -> karadžičova -> trnavske myto -> zimný štadion - Domkarska
78 - Čiližska - Astronomická - po trase 39 na trnavske - Muchovo nam a späť - samozrejme jazdí aj cez víkendy
Reakcia na: Martin Fundárek #72419:
"Trnavské mýto + Vajnorská jedine júl-august, vtedy výrazne klesá výprava. Inak by bol asi problém s naprataním dostatočného množstva vozidiel do Krasňan."

Kiežby sme mali spojku Račianskej a Vajnorskej po predĺžení Tomášikovej, tá by umožnila rekonštrukciu spomínaných úsekov bez problémov s výpravou ...
Reakcia na: Ike #72465:
"O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti..."

? Klud... menej paranoie. ?
Ono tunel nie je zrovna v idealnom stave (a teraz nehovorim o trati - ta znesie 50 ? ? ? ) ale o celkovom stave. Zas ale co som ja na stavebnej pocul, tak sice to potrebuje rekonstrukciu, injektaz, atd., atd., ale je to masivne dielo, ktore vydrzalo vyse pol storocia a zaval nehrozi. Ovsem ked sa nejaky z tych zulovych sutrov uvolni a padne na elektricku, tak ju to prederavi, akoby tam ani nebola a dopadne na zem. To je nebezpecie. Zatial sa to nestalo, zatial drzia... zatial. Preteka to uz na niektorych miestach ale a treba to cele zaizolovat. No a potom sa to uz da riesit aj striekanym betonom (co asi bude treba) a betonovymi oblukmi (U-profil) na povrch, ako to pozname z inych modernych tunelov. Ovsem to je robota tak na ... no... moj hruby odhad rok aj pol.
Reakcia na: hoppusmark #72462:
nejde o tunel ale o ten kopec... a razenie (pri rozsirovani) ako ja ukladanie betovnych je velky zasah do statiky naruseneho kopca... neviem kto by si vzal na svedomie, keby sa nam prepadol parlament a hrad, popripade zosunul kopec...
O samotny tunel nejde... Tomuto sa radsej vyhybam, podla mna je otazkou casu kedy sa zruti...

Vizia je to pekna, nebol by som proti tomu keby tunelom frcali elektricky 80km/h 🙂 ale bolo by tam zrejme treba poslat nejakych skusenych geologov...
Reakcia na: hoppusmark #72463:
Praveze ani ja moc nie a byvam v Raci, t.j. tam kde premavaju. 54-kou chodim asi dvakrat do roka a 55-kou vobec, lebo nemusim. Mozno by mi to mohlo byt aj jedno, ale vidim ako chodia castokrat prazdne resp. s dvomi ludmi a to je podla mna nehorazne mrhanie peniazmi, ktore by sa dali vyuzit inde.
Reakcia na: jandro #72461:
Ani jednou z tých liniek som sa ešte nikdy neviezol takže to neviem posúdiť ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.