Navrhovane zavedenie dojazdovych liniek elektriciek v BA:
301 (dojazd elektriciek z Dubravky do Krasnan, okrem 12): Dubravka - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do Krasnan, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
302 (dojazd elektriciek z Dubravky do Jurajovho Dvora): vykonanie jazdy Dubravka - ZST Nove Mesto ako linka 1 a nasledne vykonat linku 303 (nizsie)
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do JD, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
303 (dojazd elektriciek zo ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora): ZST Nove Mesto - Vajnorska - Vozovna Jurajov Dvor
304 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Krasnan): Hlavna Stanica - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
305 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Jurajho Dvora): Hlavna Stanica - Vazovova - Trnavske Myto - Vajnorska - Vozovna JD
No ale my sme v petrzalke nechceli tu hlupu zmenu v mhd, to ze ku mne chodia 2 autobusi namiesto 5 a 98 chodi kazdych 12 minut a 99 7, kedysi sme to mali lepsie
Proste si uvedom ze Petrzalka nie je jedina MC bratislavy a treba rozvijat MHD aj inde.. Za tento rok sa z celej Bratislavy najviac urobilo pre Petrzku tak sa nemas na co stazovat.
Re #71022 Ámos: nepovedal som ze sa Trollina kupia, ale ze by ma potesili.. sice mam radsej Skodovky, ale tie neexistuju v 15-metrovom prevedeni, ktore by sa pre niektore linky (204, 209..) zisli..
dalej, nepovedal som ze preto ze Petrzka uz nepotrebuje busy, ale ze sa musi mysliet aj na ine casti..
Re #71037 SWTC: ja som si pred troma dnami vsimol v jednej eline ze to uz niekto stihol aj otrhat ? Aj na novej mape vsetkych liniek je dole logo mhd.sk - zeby zacinala spolupraca?
Re #71049 Mike: ked uz sme pri Mireckovi - nedavno som ho zastihol na 61 pri Letisku, dost ma tam prekvapil ?... zatial som nezistil do ktoreho podniku tam chodi na pivo ked prave nekontroluje ?
to je nanic riesenie dalo by sa redukovat zrusenim 12 a 2 a predlzenie 1 po zlate piesky namiesto 2 by mohli pouzit prave 1 a na trnavskom 8, a namisto 12 mozu pouzit 4
Dakujem neprosim si tvoju linku 2 ako jedinu do Ruzinova. Predpokladam, ze v Ruzinove nebyvas. Cim si to zasluzil prave Ruzinov? Redukcia liniek - ano suhlasim, ale ked mam z Ruzinovskych liniek nejake zredukovat - tak to bude L8, a medzi L14 a L9 je to vpodstate jedno - idu skoro rovnako po centrum a niekomu je blizsie a lepsie ist na obchodnu, niekomu na jesenskeho, ale rucim ti za to, ze nie len ja, ale minimalne 80% ludi vyuzivajucich elektrickovu dopravu na ruzinovskej radiale nechce L8 a chce L9 alebo L14. Pravdupovediac, prestup na trnavskom z L8,9,14 na autobusy a trolejbusy iduce na stanicu je castokrat rychlejsi, tak nechapem, preco ma linka ist na stanicu a kazdy iduci do mesta by mal prestupovat ?
skor by som zredukoval elinove linky....
styri zakladne s hustym intervalom
1 Dubravka - Tunel - Spitalska - Zlate Piesky
2 Hlavna stanica - Ruzinov
3 Raca - Obchodna - Jesenskeho/Safko - Karlova Ves
4 Hlavna Stanica - Centrum
a spickove
5 Karlova Ves - Vazovova
6 Kamenne - ZST Nove mesto
7 Nam l. stura - ZST Vinohrady
Ziadna EU nezakazuje GO vozidla. Aspon si myslim, ze je to blbost... A Ik435 maju Euro 2 motory... Nemyslim si, ze je to najhorsie a ze prave tieto vozy ti EU zakaze generalkovat...
Uvidime ci na to tu este niekto zareaguje a da veci na spravnu mieru.
To som chcel povedat, ze DPB nechce aby chodili autobusy a elektricky subezne, ale chce tie spoje nadviazat... no je to paradox, lebo to akosi nefunguje...
to cakanie som myslel v ramci moznosti... napriklad ked prestupujem z 20 na 5 v Dubravke... podla CP by som to mal stihnut... no ked vystupujem z 20, 5 uz zatvara dvere a ide prec... pritom nic ho neponahla, ta minuta by ho nezabila a mohol by sa dovtipit ze ludia asi budu chciet prestupit...
detto v raci ked ides z elektriciek na 56 co chodi raz za pol hodinu... 56 prejde okolo elektricky z ktorej vystupuju utekajuci ludia na 56, ale ta 56 sa tvari ako by ich nevidela a veselo im zavrie dvere pred nosom... o tomto hovorim, nie o tom ze idem z domu na poslednu chvilu na zastavku...
napr minule som meskal na cviko, chodievam 12:39 z DNV na Novomestsku (prichod 12:43) a 12:46 mi ide 28...
nuz a 20 meskala a 28 isla s 2 minutovym predstihom... som z tej 20 letel rychlostou svetla, a ten 28 ma nepockal... ani ostatnych ludi co takto so mnou cestovali
musím ťa trochu vyviesť z omylu. 1. k435 sa nebudú a ani nesmú obnovovať GO, lebo nespĺňajú normy EU a bol by to krok späť. 2. S tou postupnou obnovou by to bolo ok keby to fungovalo. 100 nových busou treba okamžite a potom začať s postupnou obnovou ďalších busou a takto udržiavať vozový park v dobrom stave. A ver, že aj 100 nových busou je málo. ešte je ďaleká budúcnosť električky v Petržalke - ja osobne tomu začnem veriť až bude postavená 1. trať, dovtedy sú to len plané predvolebné a oblbovacie keci a aby sme sa nedivili,že odrazu nám magistrát oznámi, že ešte treba nové projekti atď. - veď to už za posledných 30 rokov o stavaní metra v BA poznáme.
Ike