K linke 133: Ak majú mať DD priame spojenie s mestom, nemusí to byť nevyhnutne linka paralelná s električkami, ale napríklad predĺžená 204 cez Mlynskú dolinu s intervalom 7/12/15 (obsluhovaná povedzme 14TrM).
Ik435 nespĺňajú normy EÚ, zatiaľ čo Karosa B732 a 741 áno? A v Budapešti majú iné Ikarusy 435, že ich môžu generálkovať? Každé vozidlo musí spĺňať normy, ktoré platili v čase jeho vzniku (a aj z toho jsú možné výnimky, viď dlhočiznýá rad výnimiek na typovom štítku B732), nie tie, ktoré začali platiť potom.
17:08 - dosla hukajuca sanitka na zastavku racianske myto, kde uz stala nehodovka DPB a 69/3 - 4829...za 10 sekund nalozili cloveka do sanitky na lozko a zacali rychle vysetrenie, bus bol prazdny mal otvorene vodicove dvere a stal pred zastavkou (zastavka liniek 21, 210, 68) Nevi niekto viac??? ci sa jednalo o vodica, alebo cestujuceho??? bolo to dost vazne podla mna, ked sanitka trubila hukala... viac som uz nevidel...
Zadny vchod sa uz neda pouzivat ale to je jedno proste chapes, ze ludia si zasluzia lepsiu MHD a nie len v petrzalke ale aj v Devine, Raci, Vajnoroch a hlavne v centre mesta
Heh, poznam... Byva tam byvaly spoluziak
Zozadu (od skolky) to mas rovnych 350 metrov po chodnikoch na zastavku Budatinska pre 93 a 275 metrov na Budatinsku pre 59. Dalej 340 metrov na Strecniansku pre 92 a 95 a 750 mertov na Holicsku pre 68 a 94. A stale hovorim o chodeni po chodnikoch nie o skratkach cez travniky...
Viem, nie si sam. Su ludia co musia chodit aj dalej ako 400m. Byvam cca niekde tam kde ty... Povedz ulicu prosim kde byvas aj s popisnym cislom, nech sa vieme zorientovat...
Uz si sa niekedy riadil oblastnym cislovanim... Nerobte z cislovania MHD vedu. Vlk je jedno ake ma cislo, no nema chut aby sa neustale menilo. Ak je to 201tka doteraz, tak nech nou aj zostane.
Toto je skutocne ten posledny problem bratislavskej verejnej dopravy
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.