Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #71113:
? ? ?
Reply on: Ámos #71053:
korupcia... platby turistov bez dokladu,...
Reply on: aquila #71105:

Aquilo, nehnevaj sa, ale to aké čísla si tam pohádzal ?
Reply on: eripmav #71113:
Distribúcia prostriedkov z Eurofondov je nastavená nesprávne a nelogicky.
HDP na obyvateľa nikdy nemôže byť objektívnym ukazovateľom alebo podkladom pre realizovanie určitých foriem spoločnej finančnej pôžičky, tobôž nie v doprave.
Svoju daňovú decenralizáciu si nechaj na neskôr. Ono je to všetko v poriadku (priaznivý predpoklad pre Slovensko – máme (ešte) dostatok vody) pokiaľ hovoríš o vzdialenejšej budúcnosti. Ale prosím Ťa nespájaj ju s Eurofondami.
Inak v poho, len nemôžeš očakávať, že sa to spraví tak rýchlo. A dúfam, že to s tým, že by bolo lepšie keby to platil štát si nemyslel vážne. 🙂
Reply on: Ámos #71053:
Z akého dôvodu?
Reply on: Dopravák #71038:
a ver tomu, že na každej Ti niekto dobieha..."

Preháňaš, určite nie na každej. Čím sa nechcem zastávať dobiehajúcich, viem že podľa Prepravného poriadku majú byť oni včas na zastávke.
Reply on: Ámos #71022:
"Ale ked si zoberes, ze spojenie Karlovka - Zochova existuje elektrickami, ale spojenie Karlovka - Dostojevskeho nie"

Môžeš ísť L12 na Šafárikovo nám. a Dostojevského rad je hneď vedľa. ?
Reply on: N/A #71080:
A načo to zbytočne meniť? Podľa mňa sú ľudia už zvyknutí na terajšie označenia.
Dnes som odfotil detial uchytenia prednej kuplovacky na vozidle 7950. 😉 Blbost, ja viem, ale skusam novy fotak. 😉

http://www.skala.sk/foto/IMG_0169.JPG
Add Eurofondy a Bratislava. Eurofondy su spravne a logicky nastavene tak, ze region, ktory prevysuje svojim HDP na obyvatela priemer EU, co Bratislava prevysuje nemoze cerpat fondy urcene napriklad na vyrovnavanie rozdielov medzi regionmi, ved to je logicke a dokonca spravne. Bratislava by predsa ziadne eurofondy nepotrebovala, keby sme tu mali DANOVU DECENTRALIZACIU, a s to system eurofondov aj predpoklada... ze ked je region, kde sa vytvori HDP o vyske >100% priemeru EU, tak sa tu z toho objemu penazi aj zaplatia dane, a prislusna samosprave teda ma dostatok penazi. Predstavte si, ze napriklad dan z prijmu fyzickych osob, ktora v sucasnosti ide takmer cela do prijmu obci, by ostavala v mieste pobytu fyzickej osoby (obcana, teda trvaly pobyt), alebo nebodaj v mieste vykonu zamestnania (teda este aj vsetci prichadzajuci, co je este logickejsie, dan sa ma platit na mieste prislusno, kde k tvorbe doslo - na mieste zamestnania). V tom pripade by sa Bratislava mohla na eurofondy pozerat ako na ubohu almuznu chudobnym regionom a nevedela by co s miliardami korun... Tak je system nastaveny, len bohuzial nasi trapni akoze-chceloby-reformatori typu Niznansky povedia v EU ze "mame fiskalnu decentralizaciu" a mame tu ten Niznanskeho totalny paskvil, nezmysel, kde dane su centralne prerozdelovane (ale s pokojnym xichtom to nazve decentralizacia) a dokonca aj osobitne doprava je vyriesena priam idealne - mesto ma DPB, VUC ma peniaze, ale plati len SAD a este sa tu pridava samozrejme ZSSK, ktora takisto vozi ludi z tych istych miest ako SAD, ale ZSSR plati priamo stat - vacsi bordel a nezmysel a neprehladnost a nespravodlivost sa ani neda urobit - to uz naozaj by bolo lepsie, keby vsetko riadil a platil stat centralne, ako ked to platia 3 urovne statnej spravy, kazda nieco ine a kazda z inych penazi...
Reply on: S499.1023 #71111:
ale to je chyba mesta. je jasne, ze potom v DPB nikdy nic normalne zbudovane nebude a budu pustat do eteru take hovadiny ako potreba duobusov za miliardu korun 🙂

co sa verejnej dopravy tyka, tak tam problem nevidim, resp preco by sa SADkam mali davat $$$ na rozvoj.

ohladne mestskej dopravy je to kusok o inom, ale tam zase zlyhava ZMOS a samozrejme aj BA radnica. proste oni sa o EU fondy vobec ale vobec nezaujimaju...
Reply on: aquila #71106:
Ale veď ja som hádam nikdy netvrdil, že na radnici sú schopní ľudia ? . To by mi svedomie nedovolilo.
Ale vo vedení DP, okrem niektorých, ktorých by som vedel taxatívne vymenovať, to nie je zlé. Lenže keď Zacharov obľúbený argument je "Nesúhlasíš so mnou? Prepustím Ťa!", poprípade "Nepáči sa ti kšeft pre moju firmu? Prepustím ťa!", tak sa ťažko dá niečo urobiť.
Inak problém eurofondov nemá len BA ale celé SK - si prečítaj dennýá monitor tlače. Oni nebudú čerpať eutrofondy na verejnú dopravu, aby boli spravodliví! No fakt by som tomu Smiešnemu pri**bal!!!
Reply on: aquila #71109:
No tak to hej, skoda ze Slovensko na tom nie je ekonomicky lepsie ale to sa asi nikdy nezmeni
Reply on: Palo1987 #71108:
a v com som prehanal ? 🙂 ja som len narazal na jeden jediny aspekt a to prepojenie letiska s centrom 🙂

to ze praha je na tom X krat lepsie snad ani nemusim hovorit 🙂 a to samozrejme aj co sa zeleznicnej infrastruktury tyka. vsak projekt nove spojeni, nove nadrazia etc su tiez kusok o inom 🙂

co sa tyka trate medzi bratislavou a viednou, tak ta sa rekonstruovat bude, ide len o to, ze prapovodny plan bolo zdvojkolajenie aj useku smeorm na kittsee, ale to zrejme padne, lebo oebb nastojci na rekonstrukcii, zdvojkolajeni a zaleketrifikovani trate na marchergg a to kvoli nakladnej doprave.

ide o to, ze celkovo mali na oblast "twincity" rakusani vyhradene asi 2 miliardy euro, ale potom to skresali na asi 1mld euro, takze je logicke, ze nie vsetko bude hned 😉
Reply on: aquila #71107:
Zase neprehanaj lebo som cital na zelpage ze trat medzi bratislavou a viednou sa nebude tak skoro rekonstruovat ako sa hovorilo ze sa to odlozi, stale este nemame metro ze, a nemame ani taku siet elektriciek ako je v prahe
inak ma napadlo, ze ak sa to podari aj s tym napojenim zeleznice, tak na tom BTS bude z tohoto pohladu lepsie ako praha 😉
Reply on: aquila #71105:
p.s. este som zabudol aj na toto

15. Bratislavská integrovaná doprava
dĺžka: 11,00 km
náklady: 105 263 tisic euro

cim to ale je, ze tam nevidim poziadavky mesta na nosny dopravny system ? 🙂 takze amos a igor, toto je hodne o (ne)schopnosti ludi na radnici.

a vies co je pre bratislavu najvacsia tragedia ? dalsie porcovanie eurofondov bude az v roku 2012...
Reply on: S499.1023 #71099:
schopnejsi ludia sa snazia a hlavne vedia zohnat peniaze. neschopny tuneluju v malom 🙂

pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013 🙂
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR

2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR

3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR

Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat 🙂

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888
Reply on: S499.1023 #71099:
a myslis ze su vo vedeni schopny ludia ako to ze pred 10 rokmi sa pravidelne doplnovali stavy klbovych vozidiel a v inych mestach to tiez ide, aj v zahranici.
Ahojte chalani, po dlhych mesiacoch som sa presvedcil a zaregistroval som sa.
16.11. sem Amos prekopiroval tlacovu spravu CD o zaciatku premavky SC Slovenskej stely. Ten clanok je dobra propaganda. Vraj rozdiel medzi cestovnou dobou Pendolina a najrychlejsieho busu je minimalne 30 min v prospech pendolina. Nejak zabudli na autobus, ktory vyraza rano 8:00 z Blavy a v Prahe je 12:00 podla grafikonu. Otazkou je prejazdnost D1. Uz sa mi ale stalo, ze do Prahy dorazil 11:40 min, ale to bolo fakt stastie.
Re #71068 SDX: To by mali soferi radost na Trnavke s 15 m trolejbusami.

skoro ako sedacky v TAMe:http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/php/image.php?index=111&hleddotaz=+WHERE+%28zobrazod%3D%220000-00-00+00%3A00%3A00%22+OR+zobrazod%3C%3D%222006-12-07+19%3A19%3A51%22%29&podle=pridani&radit=%20DESC

alebo:http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/php/image.php?index=110&hleddotaz=+WHERE+%28zobrazod%3D%220000-00-00+00%3A00%3A00%22+OR+zobrazod%3C%3D%222006-12-07+19%3A29%3A11%22%29&podle=pridani&radit=%20DESC

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.