Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #71105:
p.s. este som zabudol aj na toto

15. Bratislavská integrovaná doprava
dĺžka: 11,00 km
náklady: 105 263 tisic euro

cim to ale je, ze tam nevidim poziadavky mesta na nosny dopravny system ? 🙂 takze amos a igor, toto je hodne o (ne)schopnosti ludi na radnici.

a vies co je pre bratislavu najvacsia tragedia ? dalsie porcovanie eurofondov bude az v roku 2012...
Reply on: S499.1023 #71099:
schopnejsi ludia sa snazia a hlavne vedia zohnat peniaze. neschopny tuneluju v malom 🙂

pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013 🙂
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR

2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR

3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR

Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat 🙂

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888
Reply on: S499.1023 #71099:
a myslis ze su vo vedeni schopny ludia ako to ze pred 10 rokmi sa pravidelne doplnovali stavy klbovych vozidiel a v inych mestach to tiez ide, aj v zahranici.
Ahojte chalani, po dlhych mesiacoch som sa presvedcil a zaregistroval som sa.
16.11. sem Amos prekopiroval tlacovu spravu CD o zaciatku premavky SC Slovenskej stely. Ten clanok je dobra propaganda. Vraj rozdiel medzi cestovnou dobou Pendolina a najrychlejsieho busu je minimalne 30 min v prospech pendolina. Nejak zabudli na autobus, ktory vyraza rano 8:00 z Blavy a v Prahe je 12:00 podla grafikonu. Otazkou je prejazdnost D1. Uz sa mi ale stalo, ze do Prahy dorazil 11:40 min, ale to bolo fakt stastie.
Re #71068 SDX: To by mali soferi radost na Trnavke s 15 m trolejbusami.

skoro ako sedacky v TAMe:http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/php/image.php?index=111&hleddotaz=+WHERE+%28zobrazod%3D%220000-00-00+00%3A00%3A00%22+OR+zobrazod%3C%3D%222006-12-07+19%3A19%3A51%22%29&podle=pridani&radit=%20DESC

alebo:http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/php/image.php?index=110&hleddotaz=+WHERE+%28zobrazod%3D%220000-00-00+00%3A00%3A00%22+OR+zobrazod%3C%3D%222006-12-07+19%3A29%3A11%22%29&podle=pridani&radit=%20DESC
Reply on: drink #71101:
Oblastne cislovanie nevadi ale zmeny len preto aby bolo oblastne sa neoplatia..
Reply on: S499.1023 #71098:
"Preboha, len NIE oblastné číslovanie " - pripájam sa ☠
Reply on: ivanbuto #71027:
K linke 133: Ak majú mať DD priame spojenie s mestom, nemusí to byť nevyhnutne linka paralelná s električkami, ale napríklad predĺžená 204 cez Mlynskú dolinu s intervalom 7/12/15 (obsluhovaná povedzme 14TrM).
Reply on: Palo1987 #71090:
Schopnejší ľudia si postavia tlačiareň na peniaze, či čo?
Reply on: N/A #71080:
Preboha, len NIE oblastné číslovanie a NIE prečíslovávanie liniek zo šotodôvodov? Načo je to dobré? Treba ľudí z MHD vyhnať?
Reply on: N/A #71058:
A načo prečíslovávanie linky bez zmeny trasy? To je najantiužívateľskejšia vec, aká sa dá v MHD urobiť.
Reply on: Nal Sehel #71054:
Ik435 nespĺňajú normy EÚ, zatiaľ čo Karosa B732 a 741 áno? A v Budapešti majú iné Ikarusy 435, že ich môžu generálkovať? Každé vozidlo musí spĺňať normy, ktoré platili v čase jeho vzniku (a aj z toho jsú možné výnimky, viď dlhočiznýá rad výnimiek na typovom štítku B732), nie tie, ktoré začali platiť potom.
Reply on: Mikimaus #71043:
Ktoré dvere otvoril?
Reply on: Mikimaus #71031:
Kde si v tej električke sedel?
Reply on: aquila #71024:
Lenže tak to je a im sa nechce...
Reply on: Palo1987 #71012:
Fakt? A kde V Nemecku to bolo?
❗ ❗ ❗ 17:08 - dosla hukajuca sanitka na zastavku racianske myto, kde uz stala nehodovka DPB a 69/3 - 4829...za 10 sekund nalozili cloveka do sanitky na lozko a zacali rychle vysetrenie, bus bol prazdny mal otvorene vodicove dvere a stal pred zastavkou (zastavka liniek 21, 210, 68) Nevi niekto viac??? ci sa jednalo o vodica, alebo cestujuceho??? bolo to dost vazne podla mna, ked sanitka trubila hukala... viac som uz nevidel...❗ ❗ ❗
Reply on: SDX #71089:
No vsak to je mi jasne skoda ze vo vedeni DPB nie su schopnejsi ludia
Reply on: Palo1987 #71088:
Nikto netvrdi ze si nezasluzia ale treba brat do uvahy aj ine casti ako Petrzku
Reply on: Ámos #71087:
Zadny vchod sa uz neda pouzivat ale to je jedno proste chapes, ze ludia si zasluzia lepsiu MHD a nie len v petrzalke ale aj v Devine, Raci, Vajnoroch a hlavne v centre mesta
Reply on: Palo1987 #71085:
Heh, poznam... Byva tam byvaly spoluziak 🙂
Zozadu (od skolky) to mas rovnych 350 metrov po chodnikoch na zastavku Budatinska pre 93 a 275 metrov na Budatinsku pre 59. Dalej 340 metrov na Strecniansku pre 92 a 95 a 750 mertov na Holicsku pre 68 a 94. A stale hovorim o chodeni po chodnikoch nie o skratkach cez travniky...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.