Ty myslis zastavku Znievska potom. Tak akoze pesia odstupnost na zastavky Budatinska a Strecnianska je minimalna. To sa stebou nemam viac ocom bavit. Ak ti je daleko prejst 250 metrov zo Znievskej na Budatinsku... Sorry, pokial nemas telesne postihnutie, tak skutocne nemam ocom...
98 kazdych 12 minut nejazdi nikdy. Jazdi 6/15/8//15
Zmena v Petrzalke bola v potrebna a v globalnom hladisku aj prospesna. Otom hovori narast cestujucich.
A neviem, kde presne byvas, ale zrejme nikde na Lukach VII podla tych liniek. Takze ti tam jazdi 98, 99 a este aj 92, 59 a 95 s prestupom s tak hustym intervalom, ze o cakani na prestupe sa neda hovorit...
Vsetci by ste len posilovali ale nekoncepcne systemom - tadeto by mohla jazdit nejaka linka tak ju zavedme respektive, byvate v bode A a potrebujete sa dostat do bodu B a tak najlepsie zaviest novu linku, ktora by vas tade vozila.
V DNV mas linku co ide priamo pod Novy most, mas 21tku - expresnu linku do centra a mas linky co ta odvezu na Kramare, do Dubravky kde mas eliny a busy... DPB nemoze za zapchy na dialnici, asvak bolo deklarovane, ze ak zapchy po otvoreni tunelu zmiznu 21cka sa docka 4 min. intervalu bez potreby dalsich vozov. Uvidime...
Jo a aby som nezabudol - DNV - Hlavna stanica - vlak cesta trva 13 az 17 min. a stoji 18 dospely listok a 9 zlavneny.
Vlaky idu:
6.03, 6.13, 6.23, 7.01, 7.25, 7.30, 7.54, 8.00, 8.12, 8.38, 9.25, 9.54, 10.12, 11.01, 11.25, 11.54,...
No ja nehovorim ze aj ine netreba posilit napr. by som dal 90 cez lafranconi do devina by bol mozni prestup na dlhace a centrum by tiez potrebovalo posilu
my sme v Devinskej tiez mali kedysi 6 liniek, posilove, jedna isla priamo pod Novy Most, dalsia do Dubravkyodkial isli 3 expresne do vsetkych casti mesta a kedysi sme nestali v radach...
Vy sa stazujete ked cestujete do mesta 10 minut aj to mate na vyber 20 spojov v okruhu 500 m + mozte ist aj pesi... Su casti odkial sa cestuje aj viac ako hodinu a nie vinou vzdialenosti
CP dojazdov a vyjazdov z / do vozovni - VELMI dobra vec, ale nedali by sa tie vyjazdy spravit tak ze povedzme vyjazdy z Krasnan len do ruzinova?
Inak, netusi niekto preco tie vyjazdi co maju poznamku "Zo zastávky Vazovova pokračuje po trase linky 8 na Hlavnú stanicu" nejdu oznacene ako 3? Toto zbytocne matie ludi..
Navrhovane zavedenie dojazdovych liniek elektriciek v BA:
301 (dojazd elektriciek z Dubravky do Krasnan, okrem 12): Dubravka - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do Krasnan, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
302 (dojazd elektriciek z Dubravky do Jurajovho Dvora): vykonanie jazdy Dubravka - ZST Nove Mesto ako linka 1 a nasledne vykonat linku 303 (nizsie)
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do JD, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
303 (dojazd elektriciek zo ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora): ZST Nove Mesto - Vajnorska - Vozovna Jurajov Dvor
304 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Krasnan): Hlavna Stanica - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
305 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Jurajho Dvora): Hlavna Stanica - Vazovova - Trnavske Myto - Vajnorska - Vozovna JD
No ale my sme v petrzalke nechceli tu hlupu zmenu v mhd, to ze ku mne chodia 2 autobusi namiesto 5 a 98 chodi kazdych 12 minut a 99 7, kedysi sme to mali lepsie
Proste si uvedom ze Petrzalka nie je jedina MC bratislavy a treba rozvijat MHD aj inde.. Za tento rok sa z celej Bratislavy najviac urobilo pre Petrzku tak sa nemas na co stazovat.
Re #71022 Ámos: nepovedal som ze sa Trollina kupia, ale ze by ma potesili.. sice mam radsej Skodovky, ale tie neexistuju v 15-metrovom prevedeni, ktore by sa pre niektore linky (204, 209..) zisli..
dalej, nepovedal som ze preto ze Petrzka uz nepotrebuje busy, ale ze sa musi mysliet aj na ine casti..
Re #71037 SWTC: ja som si pred troma dnami vsimol v jednej eline ze to uz niekto stihol aj otrhat ? Aj na novej mape vsetkych liniek je dole logo mhd.sk - zeby zacinala spolupraca?
Re #71049 Mike: ked uz sme pri Mireckovi - nedavno som ho zastihol na 61 pri Letisku, dost ma tam prekvapil ?... zatial som nezistil do ktoreho podniku tam chodi na pivo ked prave nekontroluje ?
to je nanic riesenie dalo by sa redukovat zrusenim 12 a 2 a predlzenie 1 po zlate piesky namiesto 2 by mohli pouzit prave 1 a na trnavskom 8, a namisto 12 mozu pouzit 4
Dakujem neprosim si tvoju linku 2 ako jedinu do Ruzinova. Predpokladam, ze v Ruzinove nebyvas. Cim si to zasluzil prave Ruzinov? Redukcia liniek - ano suhlasim, ale ked mam z Ruzinovskych liniek nejake zredukovat - tak to bude L8, a medzi L14 a L9 je to vpodstate jedno - idu skoro rovnako po centrum a niekomu je blizsie a lepsie ist na obchodnu, niekomu na jesenskeho, ale rucim ti za to, ze nie len ja, ale minimalne 80% ludi vyuzivajucich elektrickovu dopravu na ruzinovskej radiale nechce L8 a chce L9 alebo L14. Pravdupovediac, prestup na trnavskom z L8,9,14 na autobusy a trolejbusy iduce na stanicu je castokrat rychlejsi, tak nechapem, preco ma linka ist na stanicu a kazdy iduci do mesta by mal prestupovat ?
skor by som zredukoval elinove linky....
styri zakladne s hustym intervalom
1 Dubravka - Tunel - Spitalska - Zlate Piesky
2 Hlavna stanica - Ruzinov
3 Raca - Obchodna - Jesenskeho/Safko - Karlova Ves
4 Hlavna Stanica - Centrum
a spickove
5 Karlova Ves - Vazovova
6 Kamenne - ZST Nove mesto
7 Nam l. stura - ZST Vinohrady
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX
301 (dojazd elektriciek z Dubravky do Krasnan, okrem 12): Dubravka - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do Krasnan, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
302 (dojazd elektriciek z Dubravky do Jurajovho Dvora): vykonanie jazdy Dubravka - ZST Nove Mesto ako linka 1 a nasledne vykonat linku 303 (nizsie)
- pozn. tuto linku by vykonavali aj dojazdy z Karlovky do JD, s tym ze by zacinali az v Karlovej Vsi
303 (dojazd elektriciek zo ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora): ZST Nove Mesto - Vajnorska - Vozovna Jurajov Dvor
304 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Krasnan): Hlavna Stanica - Radlinskeho - Racianske Myto - ZST Vinohrady
305 (dojazd elektriciek z Hlavnej Stanice do Jurajho Dvora): Hlavna Stanica - Vazovova - Trnavske Myto - Vajnorska - Vozovna JD
306 (dojazd elektriciek linky 12): Dubravka - Karlova Ves - nabrezie - Safko - Spitalska - Amicke namestie - Racianske Myto - ZST Vinohrady
Pre linky 301, 304 a 306 by sa mohla zriadit aj nova zastavka Vozovna Krasnany niekde pri vchode do vozovne nech mozu pri dojazdoch zastavit aj tam..
Re #71070 Palo1987: vacsine ludi tie zmeny vyhovuju (na imhd.sk o tom bola anketa)... sa pozri ako to funguje inde a zistis ze ste na tom vynikajuco..