Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #68832:
Račianske mýto alebo areál Istrochemu v porovnaní s takou Stupavou alebo Svätým Jurom pre mňa centrom sú. Takže preto, že sa to deje v celom svete, tak sa to zákonite musí diať aj u nás? A preto, že Slovač teraz vyhľadáva najmä hypermarkety, má mesto podporovať najmä tie?

Počuj, čo ty vlastne chceš? Na jednej strane píšeš o "'kvalitnej' práci developerských spoločností v centre", na strane druhej niekoho, kto volá po koncepcii rozvoja a stanovení funkcií priestoru územným plánom, hneď označíš za "komunistu či neofickovca"?

Ja viem, čo chceš. Ty sa chceš len hádať bez ohľadu na obsah. Typický prípad kariérneho účastníka diskusného fóra. "Všichni jsou blbci, akorát já jsem prima bystroň", že...
Reply on: Chicco #68851:
ďakujem.
Re #68853 Chicco: neviem kam - alebo to je skratka, ktorú si si nevedel preložiť ? Slušní ľudia sa opýtajú čo to centrálna mestská oblasť znamená.
Reply on: aquila #68852:
Hm, otázne je, nakoľko v tom malo prsty mesto - lepšie povedané, nakoľko bol jeho súhlas s vypustením spomínanej križovatky s D2 podstatný. Lebo tá križovatka sa nestavala z dôvodu nedostatku financií a aj keby mesto povedalo, že nesúhlasí, nepomohlo by si. Aspoň toľko moje zdroje.
Reply on: Chicco #68854:
Ty vždy toľko narozprávaš.. ? ?
Majte sa, zatiaľ sa musím odhlásiť Prajem všetkým príjemný deň.
Reply on: Sommelier #68832:
Vezmi si svoje "CMO" a niekam si ho odlož.
Reply on: tr3mp #68843:
v tomto mi neda aj ked kusok odbocujuc to, ze mesto minimalne toto brutalne nezvladlo co sa tyka zatrolejovania mlynskej doliny.

a samozrejme vypustenie napojenia saratovskej na privadzac D2
Bože, tu sú ale múdry ľudia, ako tento S*******r. Zabavné je čítať ho.
Reply on: S499.1023 #68844:

Jéj. Každý zamestnanec automobilky ti povie - nekupuj si voz hneď po začatí výroby - ani tesne pred jej skončením. Ja nevelebím 14 T ?, ale je ani nezatracujem. Napísal som, že sa v nej dobre cítim a ani raz som sa nepokúsil vyvrátiť fakt o nevhodnom usporiadaní interiéru a pod. V prípade "15 T" som len ukázal - že 14 T započala možno úspešnú cestu - a po dvoch vyrobených prototypoch a "zopár" najazdených kilometroch vynášať súdy nad "novým" vozidlom - to sa mi zdá rýchle a ani ty by si si to nemal dovoliť (ale keď sa cítiš... ?).

K tým nárečiam - Bratislavské používam keď som doma často - rozprávam aj horehronským, visc menej aj Prešovským. A to Pétržka som možno použil aj s malou dávkou sarkazmu - pretože ako vieš, veľmi sa mi nepáči riešenie lektričkovej trate do tejto MČ.

No, keď sa mám k Plynárenskej a Pribinovej vrátiť - tak sám som si niekedy nakreslil trať vedúcu od šafka - okolo divadla - po ulici mlynské nivy s premostením Bajkalskej na Tučkovu a s následným vetvením na Bajkalskú / Prievozskú - Tomášikovu - to by sa mi páčilo.
Reply on: tr3mp #68846:
Ešte jedna drobná poznámka. Aj keď toto mesto má výhľadové plány, kam rozširovať električkovú a trolejbusovú sieť, myslím, že im chýbajú časové termíny. Čiže niečo podobné, ako je pri diaľniciach.
Teda napr.:
názov trate: začiatok výstavby - koniec výstavby
ET Petržalka 2007 - 2009
ET Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravská - Harmincova - Sch. Trnavského 2009 - 2011 😉
TT Patrónka - Lamač 2007

Pri každom rozšírení uvádzať zdroj financovania. Niečo, ako bol program priorít na obdobie 2004-2006 (aj to je pokrok), len na dlhšie obdobie ako jedno volebné obdobie. Pretože teraz máme sice ÚP (a návrh nového), ktoré uvádzajú kde budú nové trate a horizonty (2020 a 2030), ale uvedené roky môžu prísť a budeme stále tam, kde dnes.

Mimochodom, plus pre Ďurkovského je práve program priorít na volebné obdobie, ktorý sa dá sledovať a hodnotiť čo sa splnilo a čo nie a ak nie, tak prečo. Niečo takéto sa pred tým nerobilo (a v niektorých mestách ani teraz nerobí). Aj keď zlepšovať je stále čo.
No,včera na TA3 bežal príspevok,že ani novo naSMERované ministerstvo dopravy nedá ani korunu na verejnú dopravu,rovnako ako predošlá SMERom kritizovaná vláda.Je teda jasné,že situácia v MHD na slovensku sa ani po voľbách pre občana nezlepší.Žiadne zlepšovanie reforiem sa teda nekoná.A ak si tu niekto myslí,že ex-SMERáčka Beňová bude iná než Ďurkovský,asi je na veľkom omyle...Tomu,kto sa MHD nevozí je trt po tom,že treba spraviť nákup nových vozov a je jedno,či je to ten,alebo onen.
Reply on: tr3mp #68846:
Padli tam mená Vladimír L. a Vladimír M. O tú výstavbu dso Lamača by práve šlo, vždy sa hodí, keď máš sponzora aspoň na časť.
Reply on: S499.1023 #68845:
Ktorí súdruhovia? Aj keď samotná TT po Tesco Lamač by dopravne až tak veľa neriešila, predsa len by potom bolo menej treba dostavovať až do Lamača.
Reply on: tr3mp #68843:
Ja myslím, že to hlavne musí mesto odsúhlasiť, aby sa mohlo rozbehnúť projektovanie, EIA a podobné veci. Keď osm počul, ako DP chcel predĺžiť trolejbusový trať od Voj. nem. k TRESKU Vlamač, TRESKO to bolo ochotné zaplatiť a istí súdruhovia na meste povcedali "netreba", tak by som fakt niekoho bil...
Reply on: Sommelier #68832:
Ja už naoaj nevidím dôvod s tebou diskutovať, keďže proste veci, ktoré nesúphlasia s tvojimi doktrínami, proste ignoruješ. Napríklad: "tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú)". Takže PODĽA TEBA (aby som to postavil do opozície s tým "podľa mňa") tie vozidlá už niekto videl? Je možné, že niektoré zo závad vymiznú, ale nejako nechápem ,akú to má súvislosť s tovjím velebením SÚČASNEJ 14T (a nie T 14, rovnako ako trolejbus nie je Tr14 ale 14
Tr). Nehovoriac o tom, že v predchádzajúcej časti príspevku, adresovanej galiyoshovi, si hlásal, že "tú 14tku už nechávam tak".
A k tomu písomnému prejavu - veľmi dobre to rozlišujem. Ale ty máš nejaký blok, keď niekam nasilu implantuješ nárečie, ktoré ani nepoužívaš.
A Plynárenskej a Pribinovej som sa nevyhol - naopak, pýtal som sa ťa, ako im dopravne pomôže nejaká tangenciálna trasa, čo si nec hal (samozrejme) bez odpovede.
Reply on: S499.1023 #68841:
Predpokladám, že zatrolejovanie Patrónky stojí na peniazoch. Keď už mesto nedáva peniaze, nedokáže nájsť DPB vlastné zdroje, ako tento rok tuším na rekonštrukciu Nám. SNP? Alebo DPB môže financovať len opravy a nové stavby nie?
Reply on: ufo #68839:
Z tohto hľadiska je už lepšie ísť a odovzdať prázdny lístok (alebo s prešktnutými všetkými kandidátmi). Keď bude z 50 000 lístkov takýchto napr. 30 000, tak to bude znak všetkým kandidátom, aby sa nad sebou zamysleli 🙂 Naviac víťaz nebude môcť povedať, že ho podporuje mlčiaca väčšina. Lebo presne to v prípade neúčasti na voľbách si ?
Reply on: Andy #68828:
Najvyšší čas. Križovatka pred Hrobustovom by sa mala robiť na budúci rok spolu s Hrobustím hniezdom, takže to je ďalšie plus. Som zvedavý, či sa dožijem niekedy aj rekonštrukcie križovatky Pri Suchom Mlyne (najnovšia výhovorka je, že sa čaká na zatrolejovanie Patróny v smere od Vojenskej nemocnice do centra, ako keby tá križovatka nemohla byť na to už pripravená), drôteného zmätku na Valašskej a v okolím, opravy niektorých paskvilných riešení typu nesymetrická výhybka na šírej pláni a podobne.
ELZA je firma evidentne schopná, projektant tiež prestáva pchať všade krátke svorky a nesymetrické výhybky, brzdí to len pán majster Vodnák so svojou náklonnosťou ku všetkému bezúdržbovému a kladivoopraviteľnému, rozjazdovým výhybkám s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom, mechanickým krížom v rozjazdových výhybkách a tak.
Reply on: S499.1023 #68837:
Volby v Petrzalke boli toho jasnym dokazom. Ozaj neviete co chce rozdavat Benova?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.