Račianske mýto alebo areál Istrochemu v porovnaní s takou Stupavou alebo Svätým Jurom pre mňa centrom sú. Takže preto, že sa to deje v celom svete, tak sa to zákonite musí diať aj u nás? A preto, že Slovač teraz vyhľadáva najmä hypermarkety, má mesto podporovať najmä tie?
Počuj, čo ty vlastne chceš? Na jednej strane píšeš o "'kvalitnej' práci developerských spoločností v centre", na strane druhej niekoho, kto volá po koncepcii rozvoja a stanovení funkcií priestoru územným plánom, hneď označíš za "komunistu či neofickovca"?
Ja viem, čo chceš. Ty sa chceš len hádať bez ohľadu na obsah. Typický prípad kariérneho účastníka diskusného fóra. "Všichni jsou blbci, akorát já jsem prima bystroň", že...
ďakujem.
Re #68853 Chicco: neviem kam - alebo to je skratka, ktorú si si nevedel preložiť ? Slušní ľudia sa opýtajú čo to centrálna mestská oblasť znamená.
Hm, otázne je, nakoľko v tom malo prsty mesto - lepšie povedané, nakoľko bol jeho súhlas s vypustením spomínanej križovatky s D2 podstatný. Lebo tá križovatka sa nestavala z dôvodu nedostatku financií a aj keby mesto povedalo, že nesúhlasí, nepomohlo by si. Aspoň toľko moje zdroje.
Jéj. Každý zamestnanec automobilky ti povie - nekupuj si voz hneď po začatí výroby - ani tesne pred jej skončením. Ja nevelebím 14 T ?, ale je ani nezatracujem. Napísal som, že sa v nej dobre cítim a ani raz som sa nepokúsil vyvrátiť fakt o nevhodnom usporiadaní interiéru a pod. V prípade "15 T" som len ukázal - že 14 T započala možno úspešnú cestu - a po dvoch vyrobených prototypoch a "zopár" najazdených kilometroch vynášať súdy nad "novým" vozidlom - to sa mi zdá rýchle a ani ty by si si to nemal dovoliť (ale keď sa cítiš... ?).
K tým nárečiam - Bratislavské používam keď som doma často - rozprávam aj horehronským, visc menej aj Prešovským. A to Pétržka som možno použil aj s malou dávkou sarkazmu - pretože ako vieš, veľmi sa mi nepáči riešenie lektričkovej trate do tejto MČ.
No, keď sa mám k Plynárenskej a Pribinovej vrátiť - tak sám som si niekedy nakreslil trať vedúcu od šafka - okolo divadla - po ulici mlynské nivy s premostením Bajkalskej na Tučkovu a s následným vetvením na Bajkalskú / Prievozskú - Tomášikovu - to by sa mi páčilo.
Ešte jedna drobná poznámka. Aj keď toto mesto má výhľadové plány, kam rozširovať električkovú a trolejbusovú sieť, myslím, že im chýbajú časové termíny. Čiže niečo podobné, ako je pri diaľniciach.
Teda napr.:
názov trate: začiatok výstavby - koniec výstavby
ET Petržalka 2007 - 2009
ET Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravská - Harmincova - Sch. Trnavského 2009 - 2011
TT Patrónka - Lamač 2007
Pri každom rozšírení uvádzať zdroj financovania. Niečo, ako bol program priorít na obdobie 2004-2006 (aj to je pokrok), len na dlhšie obdobie ako jedno volebné obdobie. Pretože teraz máme sice ÚP (a návrh nového), ktoré uvádzajú kde budú nové trate a horizonty (2020 a 2030), ale uvedené roky môžu prísť a budeme stále tam, kde dnes.
Mimochodom, plus pre Ďurkovského je práve program priorít na volebné obdobie, ktorý sa dá sledovať a hodnotiť čo sa splnilo a čo nie a ak nie, tak prečo. Niečo takéto sa pred tým nerobilo (a v niektorých mestách ani teraz nerobí). Aj keď zlepšovať je stále čo.
No,včera na TA3 bežal príspevok,že ani novo naSMERované ministerstvo dopravy nedá ani korunu na verejnú dopravu,rovnako ako predošlá SMERom kritizovaná vláda.Je teda jasné,že situácia v MHD na slovensku sa ani po voľbách pre občana nezlepší.Žiadne zlepšovanie reforiem sa teda nekoná.A ak si tu niekto myslí,že ex-SMERáčka Beňová bude iná než Ďurkovský,asi je na veľkom omyle...Tomu,kto sa MHD nevozí je trt po tom,že treba spraviť nákup nových vozov a je jedno,či je to ten,alebo onen.
Ja myslím, že to hlavne musí mesto odsúhlasiť, aby sa mohlo rozbehnúť projektovanie, EIA a podobné veci. Keď osm počul, ako DP chcel predĺžiť trolejbusový trať od Voj. nem. k TRESKU Vlamač, TRESKO to bolo ochotné zaplatiť a istí súdruhovia na meste povcedali "netreba", tak by som fakt niekoho bil...
Ja už naoaj nevidím dôvod s tebou diskutovať, keďže proste veci, ktoré nesúphlasia s tvojimi doktrínami, proste ignoruješ. Napríklad: "tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú)". Takže PODĽA TEBA (aby som to postavil do opozície s tým "podľa mňa") tie vozidlá už niekto videl? Je možné, že niektoré zo závad vymiznú, ale nejako nechápem ,akú to má súvislosť s tovjím velebením SÚČASNEJ 14T (a nie T 14, rovnako ako trolejbus nie je Tr14 ale 14
Tr). Nehovoriac o tom, že v predchádzajúcej časti príspevku, adresovanej galiyoshovi, si hlásal, že "tú 14tku už nechávam tak".
A k tomu písomnému prejavu - veľmi dobre to rozlišujem. Ale ty máš nejaký blok, keď niekam nasilu implantuješ nárečie, ktoré ani nepoužívaš.
A Plynárenskej a Pribinovej som sa nevyhol - naopak, pýtal som sa ťa, ako im dopravne pomôže nejaká tangenciálna trasa, čo si nec hal (samozrejme) bez odpovede.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Jéj. Každý zamestnanec automobilky ti povie - nekupuj si voz hneď po začatí výroby - ani tesne pred jej skončením. Ja nevelebím 14 T ?, ale je ani nezatracujem. Napísal som, že sa v nej dobre cítim a ani raz som sa nepokúsil vyvrátiť fakt o nevhodnom usporiadaní interiéru a pod. V prípade "15 T" som len ukázal - že 14 T započala možno úspešnú cestu - a po dvoch vyrobených prototypoch a "zopár" najazdených kilometroch vynášať súdy nad "novým" vozidlom - to sa mi zdá rýchle a ani ty by si si to nemal dovoliť (ale keď sa cítiš... ?).
K tým nárečiam - Bratislavské používam keď som doma často - rozprávam aj horehronským, visc menej aj Prešovským. A to Pétržka som možno použil aj s malou dávkou sarkazmu - pretože ako vieš, veľmi sa mi nepáči riešenie lektričkovej trate do tejto MČ.
No, keď sa mám k Plynárenskej a Pribinovej vrátiť - tak sám som si niekedy nakreslil trať vedúcu od šafka - okolo divadla - po ulici mlynské nivy s premostením Bajkalskej na Tučkovu a s následným vetvením na Bajkalskú / Prievozskú - Tomášikovu - to by sa mi páčilo.