Pripájam sa, konečne bude využity ten pás a prinesie aj prepojenie radiál. Naozaj je vidno že bez tých pár rozumných ľudi mimo magoriátu by sme boli v dobe kamennej ?
eripmav:
A ktomu zberaču. V prípade poruchy sa to dá na pár chviľ aj odstaviť. Okrem toho ten zberač zas nebudú robiť 100 rokov. Takže vkľude sa dá začať s rekonštrukciou zberača a hneď na to položiť kolaje a je po probleme ?
Pokiaľ kanalizačný zberač pod stredovým pásom na Tomášikovej v tej časti, kde nie sú koľaje (od ŽST N. Mesto po Trnavskú), tak potom je asi aj v časti, kde tie električkové koľaje už sú (od Vajnorskej po ŽST N. Mesto).. Tam to nevadí?
Aký trhový systém? A prečo dávaš MHD do trhového systému? MHD je predsa vo verejnom záujme.. To znamená, že keď bývam v Petržalke, že mám platiť vyššie cestovné, kvôli tomu, že sem chodí iba autobus?
Akoze elektricka+kolaje je drahsia ako autobus+cesty??? Tak potom ale nechapem naco sa nejake elektrickove trate stavaju, preco sa ide stavat trat do petrzalky? preco sa nezrusia vsetky trate do ruzinove, do dubravky??? a preco sa tam nezavedie lacnejsi autobus? Pripominam, ze do ceny autobusu treba zaratat aj to, ze ked mi autobus stoji v zapche, asi potrebujem tych autobusov viacej - a cena stupa. Ked autobus sposobuje ekologicke skody - aj to treba zaratat do ceny. Ked autobus potrebuje cestu, tak ako elektricka kolaje, tak to su tiez naklady...
Si najskor zisti, co je drahsie a co lacnejsie a nerob tu ekonomicke analyzy, ked o tom prd vies.
Takisto o tvojich logickych tvrdeniach sa da pochybovat.
Inak Lamac ma taku infrastrukturu, aku napr. Dubravka s elektrickou nikdy nebude mat, len ju akosi nevedia zodpovedni vyuzit.
Ja nehovorim kto co ma a nema platit, od takej namyslenosti a bohorovnosti mam daleko. Ja hovorim, ze v TRHOVOM SYSTEME, podla mojho nazoru, budu platit Lamacania zrejme viac, lebo byvaju v malej MC, tiez budu v trhovom systeme zrejme platit viac, lebo tam nebude efektivne zaviest elektricku, ale len autobus... Moj nazor je podlozeny celkom logickym tvrdenim - ze cena - naklady na dopravu velkeho poctu ludi z maleho uzemia preratana na prepravenu osobu je nizsia nez maleho poctu ludi z uzemia ako Lamac...
Elektricka po Tomasikovej a Roznavskej, Trnavskej??? To ma jeden dost podstatny hacik: Napriklad na Tomasikovej sa teraz v tom stredovom pase zacala stavba/resp. rekonstrukcia a rozsirenie obrovskeho kanalizacneho zberaca, ktora sa po prve tak skoro neskonci, a po druhe - neviem ako to bude so vselijakou legislativou ale aj prakticky - tie deliace pasy totiz na Tomasikovej aj Roznavskej a Trnavskej maju pod sebou obrovske kanalizacne zberace a ine inzinierske siete, a tak boli planovane - aby nemali nadsebou cestu a v pripade rekonstrukcie neobmedzovali premavku...
Taže Lamačania, chudáci, majú platiť viac len za to, že bývajú v tak malej MČ? To je skoro to isté, ako keby si povedal, že majú platiť viac za to, že tam jazdí len autobus.
Tá stavba sa volá "Koloseo" ? ale to nie je podstatné.. skôr to, že prvý krát počujem, že investor tam chce električky. Bingo, aspoň niekto rozmýšľa a dokope náš magoriát aby tam tú trať aj spravil.. Takže opäť musí súkromný investor suplovať (ne)činnosť magistrátu ?
aquila
posledny problem urobit a prepojit korzo na lavej a pravej strane dunaja.