Reply on: S499.1023 #68035:
Ale predsa diferencovat dopravne podla obsadenosti vozidla a poctu cestujucich je spravne - je predsa logicke, ze ked sa vo vozidlle (je jedno akom) vezie 10 ludi, je ina cena na jedneho ako ked sa vezie 100 ludi! A do Lamaca zrejme elektricka nechodi a ani nepojde asi aj preto, ze by sa tam neoplatila vzhladom na mnozstvo ludi, takze tu nejde o ziadne sankcionovanie "za to ze tam nechodi elektricka", ale jednoducho o to, ze Lamac je tak maly, ze tam elektricka nepojde, a jednoducho ked tam zije tak malo ludi, naklady na ich dopravne sluzby su vyssie na jedneho prepraveneho, ako ked na malom uzemi zije vela ludi - a je tam efektivne postavit elektricku... Samozrejme teraz netvrdim ze sa ma hned menit tarifa na nejaku super zlozitu, len sa branim pred oznacenim ze produkujem "slabomyselne momotiny". Je to zrejme technicky nerealizovatelne robit nejake specialne tarify pre druh a priemernu obsadenost linky... len som ale mimochodom reagoval na to, ze v pripade spoplatnenia uzlov v meste, ako by sa to rozratavalo do cestovneho - no to tiez nejde nejak rozumne diferencovane zaratat do cestovneho. Ale to ze to rozumne nie je mozne neznamena ze ludia iduci v plnom spoji nedoplacaju na ludi iducich v spoji prazdnom!
tomas1
- A tí ľudia, čo pracujú teraz v DPB majú podľa teba nejakú vadnú DNA alebo čo? Treba si zaobstarať kvalitných ľudí do nižšich pozícií a ostatné už bude hračka. To Zachar neurobil, primátor tiež ukázal, že nič nedokáže tak ich treba nahradiť.