Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #68035:
Lebo Eripmav je zakomplexovany z toho ze za to ze cele dni kuka do blba si nenasetri na auto..
Reply on: eripmav #68029:
To je, s prepáčením, slabomyseľná momotina. Prečo by mali obyvatelia Lamača byť sankcionovaní za to, že k nim jazdí len spaľovacia trakcia a ešte sa aj jazdí cez Patrónku?
Reply on: eripmav #68029:
To je, s prepáčením, slabomyseľná monotho
Reply on: hoppusmark #68032:
ono je v tom ale velky kus filozofie... pretoze pri tomto vyroku (ked sa tym vsetci budu riadit) moze dojst k situacii ze v spicke budu preplnene elektricky, kopec ludi na zastavkach a prazdne cesty... a v sedle budu dopravne zapchy... 😃
Reply on: Ike #68031:
Treba jednoducho využiť to, čo je na danej trase rýchlejšie.. ?
Reply on: eripmav #68029:
myslim si ze uspech by nastal, keby kazdy co ma auto, zvazil, kedy je vhodne ist MHD a kedy nie 🙂
ja napr auto nemam, neskor bude, a uz teraz viem ako budem co vyuzivat... 🙂 ked pojdem v rannej spicke dam prednost MHD a z elektricky sa budem skodoradostne usmievat na vodicov v kolonach aut...
ked mimo spicky tak sa z auta budem skodoradostne usmievat na cestujucich cakajucich na zastavkach v sedle... 🙂
a myslim ze je to zlata stredna cesta 🙂
Reply on: eripmav #68023:
Jaj, tak to je potom iné. Prepáč. ?
Reply on: Ike #68027:
pokial niekto vymysli inteligentnu tarifu MHD, ktora by zohladnovala aj druh vozidla (elektricke/naftove), druh komunikacie... tak to bude len plus. Uz dnes sa smejem na tom, ze expresne linky su vlastne lacnejsie ako neexpresne - lebo mame casovu tarifu ☺
Reply on: Ike #68027:
ved spoplatnit by sa podla mna malo viacero uzlov (a nie len v Bratislave) - samozrejme je to na dlhe uvahy a studie - spoplatnenych by mali byt desiatky bodov: napriklad vsetky mosty cez dunaj, velke krizovatky ako Patronka, Botanicka, krizovatka Sancova-Prazska-Stefanikova, Racianske myto, Trnavske myto, Mlynske Nivy-Prievozska, Bajkalska-Pristavna...
Vysledok: ceny listkov by sa zvisli mozno o par korun (10 minutovym prejde najviac jednu spoplatnovaciu branu (takze by stal miesto 14korun, 15-16 korun), 30 minutovym mozno 2-3 (takze z 18 na 20-22korun), hodinovym viac...) a cesta autom by sa predrazila o par desiatok korun...
Reply on: eripmav #68025:
no dobre...ale co potom cestujuci, co cestuje napr z rusoviec do petrzalky... bolo by fer, keby aj on platil v cene listka za patronku?
K tomu dnešnému článku o zastávke Trhovisko. Ak sa hráme na preferovanie MHD pred IAD, tak treba postupovať rázne. Ak nejaký úradníček schválil parkovisko pre 6 áut pred potrebami MHD, tak je tu snáď vyššia inštancia, ktorá môže jeho rozhodnutie snáď zrušiť. Páni, na toto tu treba dať anketu, resp. spísať petíciu Transpetrol vs. MHD.
Reply on: Ike #68024:
ved poplatok by platilo DPB, resp. SAD, teda kazdy kto prejde autobusom, tak ako kazdy kto prejde autom a zaratali by si to do cestovneho.
Reply on: eripmav #68014:
ako by si to chcel vymahat od ludi z MHD?
Reply on: Emo #68021:
ved hovorim o spoplatneni samotnej patronky ❓ samozrejme ze by ma ani nenapadla taka hlupost ze spoplatnit tunel a patronku nechat zadarmo ?
Reply on: Ike #67952:
"Londyn je iny pripad, je tu velke mnozstvo aut, necistot a ine riesenie neexistuje... U nas nic take daleko nehrozi"

Nie že by sa mi páčil ten nápad, aby si ľudia platili jazdu po meste autom, ale aj u nás je veľa aút - inak by tu predsa tie zápchy neboli.
Reply on: eripmav #67836:
"samozrejme po spoplatneni je pravdepodobne, ze frekvencia klesne"

Hej presne - a znovu sa zvýši frekvencia na Patrónke. ? A sme tam, kde sme boli.
Reply on: AAA #68018:
"sú určité veci vo verejnom záujme, ktoré je treba dotovať" - tu je pes zakopaný. Je potrebné dotovať SRo? Ja si myslím že nie, ale pretože si väčšina myslí, že je, tak platím. ?

Je potrebné dotovať viac cesty, verejnú dopravu, alebo nič? Tu sa to trochu ťažšie počíta a rozhoduje. Momentálne je u nás skôr taká nálada, že dotujeme viac cesty.

Ja som radšej za drahšiu (=menej dotovanú), ale kvalitnejšiu verejnú aj individuálnu dopravu.
Reply on: Sommelier #67947:
"Tento tvoj názor, že jeden človek je schopný zmeniť celú spoločnosť je momotinou..."
- A tí ľudia, čo pracujú teraz v DPB majú podľa teba nejakú vadnú DNA alebo čo? Treba si zaobstarať kvalitných ľudí do nižšich pozícií a ostatné už bude hračka. To Zachar neurobil, primátor tiež ukázal, že nič nedokáže tak ich treba nahradiť.
Reply on: samuliak #68009:
Úroveň SRo je jedna vec, no ja som chcel povedať, že jednoducho sú určité veci vo verejnom záujme, ktoré je treba dotovať, lebo by samé na seba zarobili len veľmi ťažko.
Re #68011 samuliak: Keďže všetci platia daň z motorových vozidiel, každý za cesty platí paušálne.
Reply on: El Sergio #68015:
Ale veď to je v pohode! Keď idem napríklad od Malaciek do mesta na Hviezdoslavko, tak je to predsa najbližšie na Zlaté Piesky, tam odstavím auto, sadnem na tramwaj, na Jesenského ma chytí revízor, vystúpim na Nám. Ľ. Štúra... a mám zarobené 1400 Sk... Úplná POHODA ? ? Neviem čo všetci proti tomu máte ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.