Reply on: Peon #67400:
Aké máte praktické skúsenosti s náväznosťou (čakaním na zastávke) napr. medzi linkami 95+99 (smer "Hálova"), 83+99 (smer Ovsište) a iné? Bolo to pred rokom lepšie ako teraz?Napr. na križovatke pri TPD-čku mala prvá zelenú 99-ka, tak 95-ku nepočkala (to je však pochopiteľné, lebo by dlhšie musela čakať). Ale dnes doobeda 83-ka v smere na Dostišku išla priamo za 99-kou, ale na "Hálovej" vodič 83-ky počkal, kým odíde 99-ka, potom sa posunul a otvoril dvere. Na "Junganovej" už teda 99-ka odišla tesne pred tým, ako 83-ka otvorila dvere...
Sommelier
Mne ani nejde o to, aby sa začalo stavať zajtra, ale aby sa to tam zajtra nakreslilo tak, aby (opäť) bolo kadiaľ viesť koľaje a hlavne, aby na to sama architektonická, developerská a staviteľská obec vyvíjala tlak na śtát, vúc a mesto, ktoré sami niesú schopné ani dohody, ani postupu.
Darmo sa tu môžme sťažovať. To je projekt a projekty presahujúce niekoľko až desiatky volebných období. Za to Ťa budú chváliť či zatracovať za desiatky rokov a tým pádom to majú na háku.
Za sociku to bolo inak - kreslilo a plánovalo sa nielen viac - pretože dnes sa to už takmer nerobí.
Dnes by mali byť tie 2 veľké mamuty s desiatkymi malých mamutov tými, ktorí si prestanú srať do vlastného hniezda a zamysleli sa nad tým ako ďalej. Je to aj v ich záujme, aby ich projekty boli čo najlepšie dopravne napojené, obslúžené a dostupné. Sú to oni, kto preberá priamu zodpovednosť za urbanizáciu, pretože oni tu pôsobia a zarábajú.
Všetkým, ktorí kydajú na mesto by som rád odkázal, že nedostatok lobingu pre dopravu (o hromadnej nehovoriac) je aj výsledok nezáujmu developerov, ktorí jej význam nepochopili alebo nechcú chápať, resp. si myslia, že je výlučne zodpovedné mesto. Mesto málokedy odolá tlaku developera, to sa nikdy nezmení.