Velmi pekne dakujem za tu foto z 70-tych rokov. Ani mozno neuveris ale posledne 2 mesiace som ju zoparkrat hladal a nevedel najst? (a hladal som aj na imhd.sk ? ). Ako sa Ti to podarilo?
Dnes som siel L17 a tak ma napadlo..nemala uz chodit cez SNP , ved DPB argumentoval ,ze cez Jesenskeho chodi len preto ,ze je manualna vymena hore na SNP resp. zla vymena na Kapucinskej , obe sa vymenili dala sa nova trat a L17 stale chodi cez Jesenskeho ?
Re: Bus pruh na Molecovej
Dlhé Diely nepoznám, ale pokiaľ sú dole kopcom na Molecovej dva pruhy, a sú tam zápchy, tak ten vyhradený BUS pruh sa tam mal urobiť hneď po otvorení novej trasy 33.
Pokiaľ tam mimo špičky nie sú zápchy (t.j. "duobusy" by prešli na jednu semafórovú vlnu aj bez vyhradeného BUS pruhu), tak by sa BUS pruh mohol časovo vymedziť.
Takže všetcia budú používať jeden digitálny kľúč a bezpečnostné skompromitovanie jedného dopravcu sa bude rovnať kompromitácii dopravcov všetkých? Šikovné... ?
offtopic ifo :: EM-test v dohľadnej dobe pripravuje spolu so sadkami skompatibilnenie čipových kariet tak, aby mohlo byť platené jednou kartou vo všetkých autobusoch. ?
Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
existuje existuje... ale pozri sa kde mas stanice... obe su viac menej odveci... islo mi o to, ze by to bol komplexny system, tarifa mhd, linkovy system... a to je jedno ze by sa muselo podhrabavat, popripade nadjazdovat... islo mi o tie koridory... To ze sa s Nivami neuvazovalo som nevedel... ale aj tak si myslim ze by to bol dobry prestupny uzol keby boli obe stanice de facto v jednej
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.