Nazdar, neviem kto je tu admin ale mali by ste uz vymazat na spise vozu 3611 ze charakteristicke znaky: Znacka skoda na prednej maske. Pred tyzdnom som ju videl a uz tu znacku nemala...skoda....vyzeralo to pekne
tomuto fakt nechapem... okrem toho ze ten prechod je na opacnej strane ako by sa hodil... tak rychlejsie je ist cez nadchod... potom tam ten nadchod ani nemusi byt
Skvele, jednoducho skvele.... Linka 155 je uplne "genialna"... 14:35 sa dotrepem k ohyzdnej budove Bratislava Predmestie - akoze fakt film Hostel moze ist doprdele... Vyzera to tam horsie ako v Prypiati po Cernobyle... Nielen ze som nevedel jak sa ide na nastupiste, nikde nebol ani len oznamik o tom ze nejaka 155 existuje... po hrdzavych schodoch sa dotrepem na nastupiste tam nastartovany motorak (nebol to on) a kopec ludi... dosiel vlak a ludia zmizli... ostal som tam sam...
Cestou spat idem z vychodneho... hm ZST Vychodne... nehcel som meskat, isiel som o 20 minut skor... lenze na vychodnom je milion nastupist, tak teraz si vybrat...
pytam sa kompetentnych ci je naozaj take tazke zobrat z dielne dva prenosne oznacniky a dat ich na nastupiste aj s CP?
Inak mimochodom je ten motorak oznaceny nejako, ze je to 155?
a dufam, ze mafian vlastniaci, resp. mafia "ochranujuca" prislusnu pumpu sa coskoro ozve na magistrate, ze ako si to predstavuju s tym zrusenim odbocenia na a z pumpy, ved kazdemu je jasne, kto a ako si to odbocenie vybavil... vyhrazanie - ako keby nebolo o par metrov dalsia pumpa a auta museli odbacat dolava na Botanickej na OMV...
Nechapem... Zrusia odbocenie dolava na OMV z Botanickej a tiez vyjazd z OMV na Botanicku a zaroven tam bude policajne riadenie - ved naco? ked zrusia to odbacanie, tak tam uz vlastne ziadna krizovatka nebude, a odbocit doprava na pumpu a doprava z pumpy naozaj nemoze byt problem, ktory by potreboval policajnu asistenicu ?
Ale na tom predsalen nie je nič zlé. Napr. bez plánu petržalky, do ktorého tam niekto zakreslil koridor pre METRO a následne sa tam nič nestavalo sa umožniolo mestu postaviť tam tú srandovnú električku. Bez toho by sa nepohli.
Mne ani nejde o to, aby sa začalo stavať zajtra, ale aby sa to tam zajtra nakreslilo tak, aby (opäť) bolo kadiaľ viesť koľaje a hlavne, aby na to sama architektonická, developerská a staviteľská obec vyvíjala tlak na śtát, vúc a mesto, ktoré sami niesú schopné ani dohody, ani postupu.
Darmo sa tu môžme sťažovať. To je projekt a projekty presahujúce niekoľko až desiatky volebných období. Za to Ťa budú chváliť či zatracovať za desiatky rokov a tým pádom to majú na háku.
Za sociku to bolo inak - kreslilo a plánovalo sa nielen viac - pretože dnes sa to už takmer nerobí.
Dnes by mali byť tie 2 veľké mamuty s desiatkymi malých mamutov tými, ktorí si prestanú srať do vlastného hniezda a zamysleli sa nad tým ako ďalej. Je to aj v ich záujme, aby ich projekty boli čo najlepšie dopravne napojené, obslúžené a dostupné. Sú to oni, kto preberá priamu zodpovednosť za urbanizáciu, pretože oni tu pôsobia a zarábajú.
Všetkým, ktorí kydajú na mesto by som rád odkázal, že nedostatok lobingu pre dopravu (o hromadnej nehovoriac) je aj výsledok nezáujmu developerov, ktorí jej význam nepochopili alebo nechcú chápať, resp. si myslia, že je výlučne zodpovedné mesto. Mesto málokedy odolá tlaku developera, to sa nikdy nezmení.
Velmi pekne dakujem za tu foto z 70-tych rokov. Ani mozno neuveris ale posledne 2 mesiace som ju zoparkrat hladal a nevedel najst? (a hladal som aj na imhd.sk ? ). Ako sa Ti to podarilo?
samuliak