Reply on: 81-71 #67027:
Možno by chodili, keby mali v čom, ale iste si si všimol, že kapacita využitia MHD je ráno výrazne prekročná.Stále sa hovorí o nejakých "takých zápchach" v BA. Môže mi prosím niekto povedať, kde sú v BA "také zápchy"? Tých 10 min. na nábreží, 5 minút vo Vrakuni počas rannej asi hodinovej špičky a 15 minút na Mlynskej doline s 10 min. na Lamačskej nerátam ako "takú zápchu", ale normálne zdržanie (mimochodom na Mlynskej doline zapríčinené stavbami). To si každý radšej odsedí v aute 15 min. mimo zápchy a 15 min. v zápche, ako trištvrte hodinu mimo zápchy v preplnenej MHD nalepený na dverách.
81-71
1.Nehovorim o vynimocnych situaciach, ked je niekto invalid alebo je chory a pod.
2.Napriklad relácia Petrzalka (Dvory)-Kramare je v rannej spicke o daco rychlejsia MHD-ckou ako autom (niekolko krat odskusane), taktiez relácia Petrzalka (Dvory) - Centrum (Sasinkova) to iste, MHD je rychlejsia
3.Ak niekto z autickarov vie, co je bicyba,nech sa pozrie na ich stranku a nech si kukne tie porovnania, kedy sa oplati ist MHD a kedy nie, su tam vzdialenosti aj cas.
4.Je mi jasne, ze vzdy budu urcite povolania, kde to je ziaduce (kravataci a pod.), ale vela ludi, je z tej strednej vrstvy a chodi autom do roboty alebo len-tak pokial jeho ciel je do 5 km, co chore, navyse ak ide sam autom a tvori neskutocne problemy, to je neuveritelne aka to je priestorova neefektivnost, cenova neefektivnost, o tej ani nehovorim a vlastne v drvivej vacsine aj casová...
5.Chapem, ze vela ludi chodi autom, lebo im to nemysli, pretoze je vrcholne nerozumne chodit na tak kratke trasy a stejne stat v zapche
6.Smutne na tom je to, ze keby chodili MHD, neboli by take zapchy, takze MHD by vyrazne lepsie fungovala a aj zivotne prostredie by bolo podstatne zdravsie.
7.Pokial niekto nerozumie vyhodam MHD v prepchatom meste, tak na tomto portaly je pravdepodobne bud iba z dovodu zvedavosti alebo obhajoby IAD.