Reply on: fobust #67028:
Tento tvoj postoj voci MHD dava len priestor takym, ktori chcu pre MHD este viac skrtit financne toky.
Re #67029 fobust: Ty si pisal o zapchach, ale vies si predstavit, ze by zapchy neboli?Si len porataj kolko ludi sa zmesti do autobusu a potom si vyrataj, kolko aut na semafore mas, pokial ti ludia co by mohli byt v buse idu osobitne autom.
Re #67030 Andy: Zapchy su rozne a hocikde, napriklad pravidelne na Štefanikovej rano smer hl.st, Dostojevskeho rad poobede a kopec dalsich,ranna spicka od ZST Vinohrady...je to az az a vsetko autá osobne, Mlynska Dolina, to je kamionova doprava, zvacsa tranzit, ale v ziadnom pripade nemozem suhlasit, ze kvoli stavbe, totiz kamione takmer nehybne stavajú od Auparku az po Patronku na semaforoch pričom v celej dlzke nieje obmedzenie kvoli stavbe, skor ide o velke mnozstvo tranzitu na neumerne malej ceste, tam by sa zisla minimalne trojprudovka, ale to uz je o inom, snad sa to podari vyriesit tunelom, uvidime.
Re #67033 S499.1023: Nie som ziadny zeleny aktivista, ale skor pritel MHD a zastanca logiky, naopak, zeleni aktivisti maju na svedomi prave presny opak, vid napriklad Mlynska Dolina, protesty voci trolejbusom, budovanie dialnice...
Re #67034 Andy: Takze vsetci co chodia MHD su šoutousi?
Re #67035 S499.1023: Budem velmi rad co si tym myslel, totiz v tej relácii mas bus pruh na viadukte v blizkosti Auparku, dalej na Novom Moste a v neposlednom rade aj na Pražskej ulici, takze skutocne budem velmi rad ako si to myslel...
Re #67038 fobust: Tak radsej ostatn skutocne u toho, ze tade nejazdis, lebo tvoje uvahy su trosku milne, cez skolsky rok totiz zapchy viackrat v tyzdni byvaju od zastavky Dvory az po Zochovu a velmi casto az po Nám. 1. Mája, bus pruhy v tomto pripade vyznamne napomahaju rychlejsiemu posunu autobusov, co je citi a ver tomu, ze auta tam su dlhsie v zapchach. Mimochodom, tie zapchy castokrat byvaju sposobene aj tym, ze na Novom Moste byvaju casto retazove havarky kde v 95 % su zucastnenymi osobne autá.
Re #67040 tr3mp: Tak so Štefanikovou sa zhodneme, ale asi tam v danej lokalite nebyvas, totiz v oblasti Dvorov, Auparku a Noveho Mosta byva zapcha dost casto v dost dramatickych rozmeroch, vdaka castym nehodom na Novom Moste, da sa povedat ze cez skolsky rok aj 2-3x tyzdenne v rannej spicke a vtedy maju busy viditelne navrch.
Re #67044 Spectre: V matematickych vypoctoch mi absentuje zavazna vec a to je amortizacia, totiz to jazdenie na jednotke a na dvojke v zapchce nieje len o spotrebe ale aj vyssom opotrebovavani,nezanedbatelna vec su vytlky ktorych je v Bratislave neurekom, jedine, ze by si mal dakeho znameho, ktory ti robi servis zadarmo, totiz zvisle capy a tlmice niesu zrovna najlacnejsie a v bratislavskych podmienkach mozu lahko odchadzat dennym jazdenim.
fobust
Takže ja som ten debílek, ktorý každé ráno a poobede chodí trasu 5 km autom. Priznávam, som. Prečo? Lebo MHD stojí za jedno veľké smradľavé ho.... Agresívny revízori, vravy vozidlá, špina. Najviac ma ale dožiera NESYSTÉMOVOSŤ MHD, absencia SKUTOČNÉHO nostného systému. Mám variant autobus + prestup na autobus. Pripomínam, že pri prestupe musím ísť tamvým ošťatým, smradľavým podchodom a čakať musím pod rozbitým prístreškom. Nehovoriac o tom, že autobus je narvatý a stojí v zápche. To si v nej radšej postojím s autom ja sám. A navyše, som šikovný a zápchu krásne každé ráno obídem! A večer si troška postojím. Minule sa mi tam chcel vocpať autobus z pruhu pre priamy smer. Zastávka je ešte dobrých 300 metrov pred začatím zápchy v odbočujúcom pruhu. Mňa nezaujíma či a koľko mešká, pokiaľ nemá autobus vyhradený SVOJ jazdný pruh, platia pre neho na komunikácii TIE ISTÉ predpisy ako pre každého iného! A nemám dôvod a ani ho púšťať nebudem!!!! A ani by som nepustil, nech si tam počká a nie že sa predbehne a bude mi smrdieť, kto to má čuchať?! Keby ho ten debil predo mnou nebol pustil, tak by pekne blokoval križovatku! To aj ja môžem byť taký šikovný, obehnúť všetkých poctivo čakajúcich a potom sa tam tlačiť ako kretén. To, že je to 18 metrový autobus mu NEDÁVA právo sa takto chovať, ani to že mešká.
Naproti tomu, ak autobus opúšťa zastávku alebo vyhradený jazdný pruh na jeho konci, tak mu vždy, ak sa dá, umožním zaradiť sa, keďže sa tu jedná o niečo úplne iné.