Ale teda dlhsie som tu nebol, no vydim stale sa tu rozoberaju riadne chobotiny.
Stale su tu ludia, ktori stavaju metro v cenach z roku 1992.
Stale sa tu hada o blbostiach, ktore nikto nevyriesi a za argumenty sa pouzivaju osobne pocity.
A uz davno sa tu nehladaju konkretne riesenia, a aj ked niekto nieco navhrne, tak miesto zmysluplnej kritickej diskusie sa postupne objavia urazky a osocovanie.
Takze myslim, ze spravim dobre ak zasa pojdem.
Stale su tu ludia, ktori stavaju metro v cenach z roku 1992.
Stale sa tu hada o blbostiach, ktore nikto nevyriesi a za argumenty sa pouzivaju osobne pocity.
A uz davno sa tu nehladaju konkretne riesenia, a aj ked niekto nieco navhrne, tak miesto zmysluplnej kritickej diskusie sa postupne objavia urazky a osocovanie.
Takze myslim, ze spravim dobre ak zasa pojdem.
81-71
Tento tvoj postoj voci MHD dava len priestor takym, ktori chcu pre MHD este viac skrtit financne toky.
Re #67029 fobust: Ty si pisal o zapchach, ale vies si predstavit, ze by zapchy neboli?Si len porataj kolko ludi sa zmesti do autobusu a potom si vyrataj, kolko aut na semafore mas, pokial ti ludia co by mohli byt v buse idu osobitne autom.
Re #67030 Andy: Zapchy su rozne a hocikde, napriklad pravidelne na Štefanikovej rano smer hl.st, Dostojevskeho rad poobede a kopec dalsich,ranna spicka od ZST Vinohrady...je to az az a vsetko autá osobne, Mlynska Dolina, to je kamionova doprava, zvacsa tranzit, ale v ziadnom pripade nemozem suhlasit, ze kvoli stavbe, totiz kamione takmer nehybne stavajú od Auparku az po Patronku na semaforoch pričom v celej dlzke nieje obmedzenie kvoli stavbe, skor ide o velke mnozstvo tranzitu na neumerne malej ceste, tam by sa zisla minimalne trojprudovka, ale to uz je o inom, snad sa to podari vyriesit tunelom, uvidime.
Re #67033 S499.1023: Nie som ziadny zeleny aktivista, ale skor pritel MHD a zastanca logiky, naopak, zeleni aktivisti maju na svedomi prave presny opak, vid napriklad Mlynska Dolina, protesty voci trolejbusom, budovanie dialnice...
Re #67034 Andy: Takze vsetci co chodia MHD su šoutousi?
Re #67035 S499.1023: Budem velmi rad co si tym myslel, totiz v tej relácii mas bus pruh na viadukte v blizkosti Auparku, dalej na Novom Moste a v neposlednom rade aj na Pražskej ulici, takze skutocne budem velmi rad ako si to myslel...
Re #67038 fobust: Tak radsej ostatn skutocne u toho, ze tade nejazdis, lebo tvoje uvahy su trosku milne, cez skolsky rok totiz zapchy viackrat v tyzdni byvaju od zastavky Dvory az po Zochovu a velmi casto az po Nám. 1. Mája, bus pruhy v tomto pripade vyznamne napomahaju rychlejsiemu posunu autobusov, co je citi a ver tomu, ze auta tam su dlhsie v zapchach. Mimochodom, tie zapchy castokrat byvaju sposobene aj tym, ze na Novom Moste byvaju casto retazove havarky kde v 95 % su zucastnenymi osobne autá.
Re #67040 tr3mp: Tak so Štefanikovou sa zhodneme, ale asi tam v danej lokalite nebyvas, totiz v oblasti Dvorov, Auparku a Noveho Mosta byva zapcha dost casto v dost dramatickych rozmeroch, vdaka castym nehodom na Novom Moste, da sa povedat ze cez skolsky rok aj 2-3x tyzdenne v rannej spicke a vtedy maju busy viditelne navrch.
Re #67044 Spectre: V matematickych vypoctoch mi absentuje zavazna vec a to je amortizacia, totiz to jazdenie na jednotke a na dvojke v zapchce nieje len o spotrebe ale aj vyssom opotrebovavani,nezanedbatelna vec su vytlky ktorych je v Bratislave neurekom, jedine, ze by si mal dakeho znameho, ktory ti robi servis zadarmo, totiz zvisle capy a tlmice niesu zrovna najlacnejsie a v bratislavskych podmienkach mozu lahko odchadzat dennym jazdenim.