Reakcia na: fobust #67038:
"Na Panónskej po zastavkú Aupark som nikdy žiadnu dopravnú zápchu nevidel, ani som o žiadnej nepočul" - zápchy tam bývajú len zriedka, ale bývajú - v prípade nehody na Novom moste alebo na estakáde ponad Einsteinovu. V takom prípade by mohol byť ten autobus rýchlejší ako auto.Druhá možnosť, ako môže byť MHD (ale v kombinácii s peším presunom) rýchlejšia ako IAD, je zápcha na Štefánikovej. Už som tam párkrát zažil také spomalenie dopravy, že som vysadol z autobusu na Hožovom nám a pri SAV som stihol predchádzajúce poradie tej istej linky (a nebola to 93 so superkrátkym intervalom).
Ale nechajme to tak, takáto debata nikam nevedie ...
81-71
1.Nehovorim o vynimocnych situaciach, ked je niekto invalid alebo je chory a pod.
2.Napriklad relácia Petrzalka (Dvory)-Kramare je v rannej spicke o daco rychlejsia MHD-ckou ako autom (niekolko krat odskusane), taktiez relácia Petrzalka (Dvory) - Centrum (Sasinkova) to iste, MHD je rychlejsia
3.Ak niekto z autickarov vie, co je bicyba,nech sa pozrie na ich stranku a nech si kukne tie porovnania, kedy sa oplati ist MHD a kedy nie, su tam vzdialenosti aj cas.
4.Je mi jasne, ze vzdy budu urcite povolania, kde to je ziaduce (kravataci a pod.), ale vela ludi, je z tej strednej vrstvy a chodi autom do roboty alebo len-tak pokial jeho ciel je do 5 km, co chore, navyse ak ide sam autom a tvori neskutocne problemy, to je neuveritelne aka to je priestorova neefektivnost, cenova neefektivnost, o tej ani nehovorim a vlastne v drvivej vacsine aj casová...
5.Chapem, ze vela ludi chodi autom, lebo im to nemysli, pretoze je vrcholne nerozumne chodit na tak kratke trasy a stejne stat v zapche
6.Smutne na tom je to, ze keby chodili MHD, neboli by take zapchy, takze MHD by vyrazne lepsie fungovala a aj zivotne prostredie by bolo podstatne zdravsie.
7.Pokial niekto nerozumie vyhodam MHD v prepchatom meste, tak na tomto portaly je pravdepodobne bud iba z dovodu zvedavosti alebo obhajoby IAD.