Reply on: aquila #67000:
Mesto robí veľa chýb, ale z toho, čo som počul, o výstavbu trolejbusovej trate v Mlynskej doline, ako aj prestavbu križovatky Patrónka, malo _eminentný_ záujem. Zhatili to vraj protesty OZ Za zdravú Patrónku, ktoré spôsobili, že nič okrem najnevyhnutnejších stavieb úseku Lamačská cesta - Staré Grunty sa nerealizovalo. Ostatne, pre podobne produktívne protesty iných občanov sa budú trolejbusy otáčať v Karlovke na naftu, že...
si
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...