Reply on: S499.1023 #66994:
1.Chces povedat, ze je v silach bratislavskych elektriciek vyvinut take prepravne rychlosti ako metro?
2.Dakujem za cenu demagogie,cenim si to, ale co potom tebe dat za cenu?
3.U teba existuje iba elektricka, rychloelektricka, tazke metro a VAL? Je vela typov metra, a napriklad taky Turín...je to gumokolove?S tymi prepravnymi kapacitami, zalezi konkretne od situacie a od typu, širky vozov, poctu vagonov...
Neviem kto tu daco odtrhava o kontextu, ale preco pises zrovna v Prahe tuto relaciu?Preco tam zrovna spominas najhlbsiu stanicu v strednej Europe?A dobre vies aj ty, ze vzdy cez centrum prejde metro daleko rychlejsie ako elektricka, aj keby bola segregovana, proste nema tie parametre, teda aspon tie vozy, co sa v nasom regione nachadzaju. Isiel by si 80km/h po Obchodnej?Chodi na tych tvojich super segregovanych radialach popretinanych semaformy, prejazdmy a neviem este cim elektricka tak rychlo a bezproblemovo ako metro?Si len kukni, 52 minut...to je zufale v pripade L5, to by metro daleko rychlejsie preslo, ale to len na margo tvojich radial
Re #66998 aquila: no neviem, ci zrovna teraz nutne riesit podzemku v smere na Zlate Piesky...ale asi si mal na mysli Janíkov Dvor, ale to je sakra rozdiel chlapce...
S499.1023
Čo sa týka tvojho dementného príkladu s eskalátormi, doporučujem ti presťahovať sa do prahy a každodenne sa prepravovať výhradne metrom napríklad v takej relácii Nám. Míru - I. P. Pavlova, aby si pochopil, že vytrhávať veci z kontextu nemusí byť vždy celkom to pravé. Udeľujem ti prvú cenu dnešného dňa za demagógiu - veď električky na všetkých bratisalvských radiálach sa tak ukrutne vlečú preplnenými ulicami... A keby nejaký truľo nebol zaháčkovaný v Sie-mense, tak by sa mohli vliecť ešte viac.