Vyjadrenie p. Weigla pre Bratislavske noviny (23/2006): "..nasadenie 15 m vozidiel na ktorúkoľvek „kĺbovú“ linku by nezabezpečilo požiadavky cestujúcich.“
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
aquila
odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.
aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.
v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...
Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak
http://www.richard.at/Linienverkehr/Fahrplan/index_html?sub=Wien