Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #63676:
No jak myslis,ale v messkom priestore neni mozne davat uplne rovnatko medzi vlak a metro, to ti je dufam jasne.Rychlost 160 km/h nevyuzijes ak mas taku hustotu stanic ako u metra je,pretoze sa vlak ani poriadne nerozbehne.Preto je z tohot pohladu metro vyhodnejsie,aj dynamicke vlastnosti ma lespie,akceleraciu a pod. Ono v prehnanom modelovani by som mohol povedat,ze je blbost lietat lietadlom z jedneho konca BA na druhy koniec.
Vyjadrenie p. Weigla pre Bratislavske noviny (23/2006): "..nasadenie 15 m vozidiel na ktorúkoľvek „kĺbovú“ linku by nezabezpečilo požiadavky cestujúcich.“
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
Reakcia na: Sommelier #63674:
zeleznicna ma tu vyhodu, ze to pojde priamo do mesta bez zbytocneho zdziavania. na elektricku nedostane BA prachy z EU 😉
Reakcia na: Sommelier #63673:
Aha ok,je dost horko a mna tie dvojzmyselne vety obcas nenapadnu ?
Reakcia na: aquila #63671:
je jasne, že v Prahe by bola lepšia železničná - s priamym pokračovaním do Kladna...
Kdežto v BA pri súčasnom stave železníc - možno by som zvolil (aj) električkovú variantu (pripojiť aj NC Avion a priľahlú zástavbu, aby sa tam konečne začali stavať aj byty). Ale netvrdím, že tá železničná je úplne zlá (okrem toho sa ide realizovať).
Reakcia na: 81-71 #63670:
on to myslel presne naopak - v dobrom. ?
Reakcia na: tomas1 #63669:
jop. A načo sú súčasné radiály dobré ?
Nezhustíš zastávky, neurobíš ich bezkolízne s IGK a chodcami, nemôžeš tam poslať viac električiek ako časovo unesú, s nemožnými 80 cm ostrovčekmi, ťažko rozšíriteľné mimo územia BA, nerovnomerné zaťaženie vozov.
Budú o málo rýchlejšie, o málo lepšie.
Tak na čo ich vlastne ty a tebe podobní chcete využiť ?
Reakcia na: Sommelier #63666:
ruzyn je z centra asi 12km a schwechat asi 16k, cize ten rozdiel taky priepastny nie je.

odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.

aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.

v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...

Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak

http://www.richard.at/Linienverkehr/Fahrplan/index_html?sub=Wien
Reakcia na: tomas1 #63669:
No neviem co je na retazovke zle ale nevadi...zda sa mas podobne zmyslanie ako pani, co zrusili mozno jednu z mala veci, ktore na dubravskej radiale aspon za daco stali...
Reakcia na: Sommelier #63606:
El. v podzemí "Bude sa pod zemou napájať z tretej koľaje ?"
- Načo? ...BTW No v Brne plánujú dať do plánovaného električkového tunela tú "škodlivú" reťazovku... ?
Som za využitie súčasnúch radiál.
Reakcia na: tomas1 #63667:
Ja by som rad vedel, co je to velke mesto...
#63501 Vladimír: "čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?"
- Čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD aj prostredníctvom súkromných spoločností?
Reakcia na: aquila #63652:
záleží aj na tom, v akej vzdialenosti máš letisko do mesta.
Reakcia na: SZKV #63644:
presne tak, zese tými električkami, ktoré sú v centre slušne zastúpené ? Čo by si tam chcel ešte ťahať ?
Nemôžem povedať, že by tu niekto patril medzi extrémneho fanúšika autobusovej dopravy. Tá je v Bratislave preferovaná už roky.
Nestačí nakresliť bus pruhy, nie je ich kde nakresliť a často ich nie je ani kde vytvoriť.
A trolejbusmi už hlavné smery využité sú (keď sme pri tom, v Prahe by sa do mnohých kopcov hodili), rozvoj čakajú v Petržalke, prípadne v Lamači.
Reakcia na: 81-71 #63663:
tak si skus zbehnut aspon do petrzalky kam chodia ci uz supravy Talent alebo Wiesel. popripade v Prahe supravy 470/471.. a snad sa tvoj pocit zlepsi 🙂
Reakcia na: aquila #63662:
Tak pokial je to take bezproblemove ako na metre tak fajn, ale ja ten pocit nemam...
Reakcia na: 81-71 #63661:
pockaj ako myslis nebodaj bezbarierovy vstup do suprav a vagonov ?!?

vsak to je ten posledny problem, ktory je uz nejaky ten patek vyrieseny...
Reakcia na: aquila #63659:
No, pokial ale myslis na obycajny vlak a chces ho porovnavat s metrom...vies, doteraz zeleznice nedokazali vyriesit otazku bezbarievovosti...
Reakcia na: Papyr #63658:
a nesklapnem prešovčane užívajúci si pražského metra ? ?
Reakcia na: 81-71 #63657:
neviem na co narazas ? ak na novu hlavnu stanicu v berline, tak to je kusok komlikovanejsie.

a spojenie praha centrum -ruzyne by nebol rychlovlak. ale normalna koridorova trat. aj klasickych vlakovych 160kmh je predsalen dva krat viac ako 80kmh pre metro 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.