Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #63647:


1. SHS bol vysoko ziskový projekt z ktorého STV financuje plno ďalších vecí, Hríba a pod. Kiež by pán Ing. J. Z., Cng. dokázal vyčariť toľko prachov z komerčných aktivít, napr. z reklamy a pod. aby z toho bolo na kvalitnú MHD.
2. Všetky TV z openminded managementom sa zbavujú výroby programu v čo najväčšej miere a snažia sa zabezpečovať len vysielanie. Je to zdravý a logický trend. Licencované formáty - prečo nepoužiť osvedčené zo sveta.
3. Ja síce radšej Hríba ako SHS, ale nemám potrebu chcieť verejnoprávnu TV s 2,82% podielom na trhu, fakt nie.


Rybníček tiež nebol kúzelník, jeho umenie vidím v tom, že dokázal presvedčiť posrancov, že keď mu dajú jednorázovo peniaze, že spraví bigbang a urobí efektívnu a kvalitnú TV, čo potom aj urobil. Také niečo niečo by potreboval aj DPB. ?
Reply on: aquila #63676:
No jak myslis,ale v messkom priestore neni mozne davat uplne rovnatko medzi vlak a metro, to ti je dufam jasne.Rychlost 160 km/h nevyuzijes ak mas taku hustotu stanic ako u metra je,pretoze sa vlak ani poriadne nerozbehne.Preto je z tohot pohladu metro vyhodnejsie,aj dynamicke vlastnosti ma lespie,akceleraciu a pod. Ono v prehnanom modelovani by som mohol povedat,ze je blbost lietat lietadlom z jedneho konca BA na druhy koniec.
Vyjadrenie p. Weigla pre Bratislavske noviny (23/2006): "..nasadenie 15 m vozidiel na ktorúkoľvek „kĺbovú“ linku by nezabezpečilo požiadavky cestujúcich.“
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
Reply on: Sommelier #63674:
zeleznicna ma tu vyhodu, ze to pojde priamo do mesta bez zbytocneho zdziavania. na elektricku nedostane BA prachy z EU 😉
Reply on: Sommelier #63673:
Aha ok,je dost horko a mna tie dvojzmyselne vety obcas nenapadnu ?
Reply on: aquila #63671:
je jasne, že v Prahe by bola lepšia železničná - s priamym pokračovaním do Kladna...
Kdežto v BA pri súčasnom stave železníc - možno by som zvolil (aj) električkovú variantu (pripojiť aj NC Avion a priľahlú zástavbu, aby sa tam konečne začali stavať aj byty). Ale netvrdím, že tá železničná je úplne zlá (okrem toho sa ide realizovať).
Reply on: 81-71 #63670:
on to myslel presne naopak - v dobrom. ?
Reply on: tomas1 #63669:
jop. A načo sú súčasné radiály dobré ?
Nezhustíš zastávky, neurobíš ich bezkolízne s IGK a chodcami, nemôžeš tam poslať viac električiek ako časovo unesú, s nemožnými 80 cm ostrovčekmi, ťažko rozšíriteľné mimo územia BA, nerovnomerné zaťaženie vozov.
Budú o málo rýchlejšie, o málo lepšie.
Tak na čo ich vlastne ty a tebe podobní chcete využiť ?
Reply on: Sommelier #63666:
ruzyn je z centra asi 12km a schwechat asi 16k, cize ten rozdiel taky priepastny nie je.

odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.

aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.

v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...

Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak

http://www.richard.at/Linienverkehr/Fahrplan/index_html?sub=Wien
Reply on: tomas1 #63669:
No neviem co je na retazovke zle ale nevadi...zda sa mas podobne zmyslanie ako pani, co zrusili mozno jednu z mala veci, ktore na dubravskej radiale aspon za daco stali...
Reply on: Sommelier #63606:
El. v podzemí "Bude sa pod zemou napájať z tretej koľaje ?"
- Načo? ...BTW No v Brne plánujú dať do plánovaného električkového tunela tú "škodlivú" reťazovku... ?
Som za využitie súčasnúch radiál.
Reply on: tomas1 #63667:
Ja by som rad vedel, co je to velke mesto...
#63501 Vladimír: "čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?"
- Čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD aj prostredníctvom súkromných spoločností?
Reply on: aquila #63652:
záleží aj na tom, v akej vzdialenosti máš letisko do mesta.
Reply on: SZKV #63644:
presne tak, zese tými električkami, ktoré sú v centre slušne zastúpené ? Čo by si tam chcel ešte ťahať ?
Nemôžem povedať, že by tu niekto patril medzi extrémneho fanúšika autobusovej dopravy. Tá je v Bratislave preferovaná už roky.
Nestačí nakresliť bus pruhy, nie je ich kde nakresliť a často ich nie je ani kde vytvoriť.
A trolejbusmi už hlavné smery využité sú (keď sme pri tom, v Prahe by sa do mnohých kopcov hodili), rozvoj čakajú v Petržalke, prípadne v Lamači.
Reply on: 81-71 #63663:
tak si skus zbehnut aspon do petrzalky kam chodia ci uz supravy Talent alebo Wiesel. popripade v Prahe supravy 470/471.. a snad sa tvoj pocit zlepsi 🙂
Reply on: aquila #63662:
Tak pokial je to take bezproblemove ako na metre tak fajn, ale ja ten pocit nemam...
Reply on: 81-71 #63661:
pockaj ako myslis nebodaj bezbarierovy vstup do suprav a vagonov ?!?

vsak to je ten posledny problem, ktory je uz nejaky ten patek vyrieseny...
Reply on: aquila #63659:
No, pokial ale myslis na obycajny vlak a chces ho porovnavat s metrom...vies, doteraz zeleznice nedokazali vyriesit otazku bezbarievovosti...
Reply on: Papyr #63658:
a nesklapnem prešovčane užívajúci si pražského metra ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.