Ja sa s tvojim nazorom v dost veciach stotoznujem. Neviem co ma Igor proti, ved byva v Prahe, mohol by vediet, ze napodobne sa to tam tak tiez zacina riesit.Preco neodlahcit uz aj tak dost preplnene centrum a nezlepsit tym MHD?
Vsetci hovoria ako metro netreba, ze by sa neuzivilo a tak, tak vychadzajme z elektrickarskeho predpokladu, ktory tu ma hojné zastúpenie, ze elektricka pre Bratislavu staci. Potom nevidim najmensi problem v tom, aby sa niekde na okraji vybudoval terminal pre danu oblast na podobu napriklad pražského Černého Mostu alebo budovaného terminálu Radlická. Prečo to asi takto v Prahe riešia? Prečo nenatiahnu regionalnu autobusovu dopravu az do centra?Prečo sa buduju prestupne terminaly na okrajoch mesta pri metre? (v pripade BA by to bol NDS v podobe električky).Odpoved je pomerne jodnoducha, nepretazovat uz aj tak pretazene centrum. Naviac v BA by to bolo o moznom zlepseni MHD v ramci uspory zo SAD-ky, MHD by bola vyuzitejsia, uz len ked sa kuknem ako prazdne elektricky mame dakde na Komisarkach alebo na Zlatych Pieskoch...aky problem?Ved vsetci tu svorne tvrdia, ze pri spravnej preferencii a dalsich upravach moze byt elektricka plnohodnotnou nahradou metra v bratislavskych pomeroch...
ASMN by som ak tak, tak ponechal pre ucely medzinarodnej dopravy,maximalne pre niekolko dialkovych liniek, podobne ako pražsky Florenc. Lokalne spoje od Modry, Chtelnice, Senca, Dunajskej Stredy a pod by som sustredil na terminaloch vybudovanych na konečnych NDS.
celé Trnavské mýto má veľký potenciál - dotianuť trať, či už električková, hybridná, podzemná
- v prvom rade od Račianskej - a napojenie na existujúcu - smer mesto, Ružinov,
následne od Kutuzovovej (pokračovanie Bajkalská, ÚNS a ďalej) od Trnavskej, prepojenie Rožňavská - Trnavská - Račianske Mýto - Hlst - v neskorších fázach projektu - zrejme riešené nákladným tunelom.
jo čísla... Ani pri jednej sadke som nevedel nájsť niečo také, ako výročnú správu, ani koľko im prišlo v dotáciách, takže sa musím opierať o jednoduchý poznatok - ako tu niekto poznamenal, množstvo autobusov jazdiacich z ASMN, ktoré chcem nahradiť vozidlami MHD.
Nejedná sa ani o to, koľko korún získam - nezískam nič, len ich presuniem do rozpočtu MHD s tým, že túto dopravu bude DPB zabezpečovať.
Prestupné terminály by som nechal na zvážení - buď pre súkromného investora, ktorý ich bude následne prevádzkovať alebo financovanie z úveru a následným zvolením prevádzkovateľa.
Ako stimuláciu by som videl nejakú win - win kombináciu - stavbu administratívneho centra podmieniť spolufinancovaním terminálu (...podobne ako na Bajkalskej), prevádzku terminálu čiastočne hradiť z prenájmu prietorov pre obchody a služby, resp. platieb od súkromných dopravcov za jeho využívanie - vytvorenie samostatnej akciovky - Terminály a.s., prípadne Terminál Zlaté Piesky a.s.
1) Ak ma vedomosti neklamu, seria so stahovacimi oknami u nas (okrem prototypu) nejazdila, prve seriove vozy prisli v 1959-tom, a mali uz vyklopne okna...
2) GO s vymenou svetiel sa zacali robit v r. 1972, ked nechali voz 225 zgeneralkovat v Brne, ostatne robili nasledujuce roky uz u nas, a dostali ich vsetky vozy, ktore nestihli byt dovtedy vyradene... nakoniec, tu je to podrobne: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=18
Mal by som dotaz k bratislavskym T2. (inšpirovaným posledným príspevkom do fotogalerie).
Jazdili v Bratislave T2 tzv. prvej série, ktoré mali sťahovacie okná na klučku (ako T1) a vnútorný okenný rám drevený? (myslim okrem pražského prototypu)
Pokial áno ,kolko ich bolo?
Kedze som bol tyzden mimo SR chcel by som dodat reakciu na zabezpecenie dopravy z koncertu DM.Bola zvladnuta vyborne. Cca. 10 suprav T3 na linke X1 do Dubravky /par z nich bolo X2 hlavna stanica/.L 98 cca 5 vozov a aj L50 tam mi pocet unikol. Co ma trocha mrzi ,ze dispecer stal ,len pri Zatisi a pustal eliny asi v trojminutovych intervaloch.Vdaka totalnej zapche sa vsak dobiehali a od Polusu odchadzali striedavo narvate a poloprazdne.Hodil by sa dispecer aj tam ,ked uz vodic nevedel /nechcel/ vyhodnotit naplnenost voza.Super vyzerali aj stare ikarusy objednane pre odvoz na after party.Oblepene dookola bielymi pasmi DM after party.
K inej teme. Vie sa uz o termine ukoncenia vyluky elin na obchodnej?Vobec to tam nevyzera ,ze bysa tam malo o desat dni jazdit.Od prelinkovania elektriciek sa upustilo alebo sa caka na ukoncenie opravy Obchodnej?
? Ty vrah, ty kanibal-vrah deti ja sa s tebou nerozpravam, tak mi do toho nekecaj. Nebol som este v Berline, to aby si sa cudoval, ale so Somelerom by som tam siel.Ja chlastat nechodim a stebou by som si duplovane nedal, lebo viem co by si narobil pri chlaste somnou ?
Tak to máš pravdu. V tam buse len same rekláám na teba strašia dierkovane skla pomali aby človek nevidel na ulicu. No ja si vždy pomyslím , aspoň mi nepečie slnko cez tie priťahujuce tam busove a ik sklá na 40 c. Klaustrofóbia v BA v horúcich autobusov ? než to dostať, tak to radšej budem sedieť v škode 120. a nebude žiadny dierkovaný neprijemný výhľad ?
Why do advertising trams have one window that is not covered by film?
It is our policy to assist visually impaired passengers, or those who may suffer from claustrophobia, by ensuring one window always remains clear and is not obscured by the perforated film.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71
Vsetci hovoria ako metro netreba, ze by sa neuzivilo a tak, tak vychadzajme z elektrickarskeho predpokladu, ktory tu ma hojné zastúpenie, ze elektricka pre Bratislavu staci. Potom nevidim najmensi problem v tom, aby sa niekde na okraji vybudoval terminal pre danu oblast na podobu napriklad pražského Černého Mostu alebo budovaného terminálu Radlická. Prečo to asi takto v Prahe riešia? Prečo nenatiahnu regionalnu autobusovu dopravu az do centra?Prečo sa buduju prestupne terminaly na okrajoch mesta pri metre? (v pripade BA by to bol NDS v podobe električky).Odpoved je pomerne jodnoducha, nepretazovat uz aj tak pretazene centrum. Naviac v BA by to bolo o moznom zlepseni MHD v ramci uspory zo SAD-ky, MHD by bola vyuzitejsia, uz len ked sa kuknem ako prazdne elektricky mame dakde na Komisarkach alebo na Zlatych Pieskoch...aky problem?Ved vsetci tu svorne tvrdia, ze pri spravnej preferencii a dalsich upravach moze byt elektricka plnohodnotnou nahradou metra v bratislavskych pomeroch...
ASMN by som ak tak, tak ponechal pre ucely medzinarodnej dopravy,maximalne pre niekolko dialkovych liniek, podobne ako pražsky Florenc. Lokalne spoje od Modry, Chtelnice, Senca, Dunajskej Stredy a pod by som sustredil na terminaloch vybudovanych na konečnych NDS.