Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #63190:
celé Trnavské mýto má veľký potenciál - dotianuť trať, či už električková, hybridná, podzemná
- v prvom rade od Račianskej - a napojenie na existujúcu - smer mesto, Ružinov,
následne od Kutuzovovej (pokračovanie Bajkalská, ÚNS a ďalej) od Trnavskej, prepojenie Rožňavská - Trnavská - Račianske Mýto - Hlst - v neskorších fázach projektu - zrejme riešené nákladným tunelom.
Reply on: S499.1023 #63189:
jo čísla... Ani pri jednej sadke som nevedel nájsť niečo také, ako výročnú správu, ani koľko im prišlo v dotáciách, takže sa musím opierať o jednoduchý poznatok - ako tu niekto poznamenal, množstvo autobusov jazdiacich z ASMN, ktoré chcem nahradiť vozidlami MHD.

Nejedná sa ani o to, koľko korún získam - nezískam nič, len ich presuniem do rozpočtu MHD s tým, že túto dopravu bude DPB zabezpečovať.

Prestupné terminály by som nechal na zvážení - buď pre súkromného investora, ktorý ich bude následne prevádzkovať alebo financovanie z úveru a následným zvolením prevádzkovateľa.
Ako stimuláciu by som videl nejakú win - win kombináciu - stavbu administratívneho centra podmieniť spolufinancovaním terminálu (...podobne ako na Bajkalskej), prevádzku terminálu čiastočne hradiť z prenájmu prietorov pre obchody a služby, resp. platieb od súkromných dopravcov za jeho využívanie - vytvorenie samostatnej akciovky - Terminály a.s., prípadne Terminál Zlaté Piesky a.s.
http://imhd.sk/ba/fotky/_00005/e208b01.jpg
Nepripomína vám to logo Jednoty na strešnej reklame súčasné logo londýnskeho underground? ?
Prečo si tu ludia nadavaju a su k sebe odporni? ?
Reply on: KVKV #63196:

1) Ak ma vedomosti neklamu, seria so stahovacimi oknami u nas (okrem prototypu) nejazdila, prve seriove vozy prisli v 1959-tom, a mali uz vyklopne okna...

2) GO s vymenou svetiel sa zacali robit v r. 1972, ked nechali voz 225 zgeneralkovat v Brne, ostatne robili nasledujuce roky uz u nas, a dostali ich vsetky vozy, ktore nestihli byt dovtedy vyradene... nakoniec, tu je to podrobne: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=18
Ešte jeden dotaz.
Od ktorého roku sa na T2 montovali 2reflektory ,mali ich všetky vozy?
Mal by som dotaz k bratislavskym T2. (inšpirovaným posledným príspevkom do fotogalerie).
Jazdili v Bratislave T2 tzv. prvej série, ktoré mali sťahovacie okná na klučku (ako T1) a vnútorný okenný rám drevený? (myslim okrem pražského prototypu)
Pokial áno ,kolko ich bolo?
Reply on: David #63194:
Po obchodnej od júla - augusta ?
Kedze som bol tyzden mimo SR chcel by som dodat reakciu na zabezpecenie dopravy z koncertu DM.Bola zvladnuta vyborne. Cca. 10 suprav T3 na linke X1 do Dubravky /par z nich bolo X2 hlavna stanica/.L 98 cca 5 vozov a aj L50 tam mi pocet unikol. Co ma trocha mrzi ,ze dispecer stal ,len pri Zatisi a pustal eliny asi v trojminutovych intervaloch.Vdaka totalnej zapche sa vsak dobiehali a od Polusu odchadzali striedavo narvate a poloprazdne.Hodil by sa dispecer aj tam ,ked uz vodic nevedel /nechcel/ vyhodnotit naplnenost voza.Super vyzerali aj stare ikarusy objednane pre odvoz na after party.Oblepene dookola bielymi pasmi DM after party.

K inej teme. Vie sa uz o termine ukoncenia vyluky elin na obchodnej?Vobec to tam nevyzera ,ze bysa tam malo o desat dni jazdit.Od prelinkovania elektriciek sa upustilo alebo sa caka na ukoncenie opravy Obchodnej?
? Ty vrah, ty kanibal-vrah deti ja sa s tebou nerozpravam, tak mi do toho nekecaj. Nebol som este v Berline, to aby si sa cudoval, ale so Somelerom by som tam siel.Ja chlastat nechodim a stebou by som si duplovane nedal, lebo viem co by si narobil pri chlaste somnou ?
Reply on: petert #63186:
Ale už som konečne pochopil tú Tvoju dysgrafiu - veď Ty si Maďar!
Reply on: petert #63184:
Zase ste chlastali na stavadle???
Reply on: Sommelier #63183:
A tie električkové koľaje tam ako privedieš odkiaľ?
Reply on: Sommelier #63182:
Budú čísla alebo len ničhovoriace premúdrelé reči? KOĽKO, konkrétne KOĽKO korún získaš zaseknutím všetkých SAD liniek na hranici mesta?

Pre vysvetlenie: Ešte stále pokladám Tvoju myšlienku za úplne debilnú. Len Ťa teraz chcem presvedčiť Tvojimi vlastnými argumentami.
Reply on: Valec #63176:
Fuj, to je načo, taká tá vec drátenícka?
Reply on: petert #63175:
Si bol na FIP-ku v Berlíne objavovať Ameriku? Je v Bratislave S-Bahn? Alebo ako sa chceš v Berlíne poučovať?
Reply on: Max #63185:
Tak to máš pravdu. V tam buse len same rekláám na teba strašia dierkovane skla pomali aby človek nevidel na ulicu. No ja si vždy pomyslím , aspoň mi nepečie slnko cez tie priťahujuce tam busove a ik sklá na 40 c. Klaustrofóbia v BA v horúcich autobusov ? než to dostať, tak to radšej budem sedieť v škode 120. a nebude žiadny dierkovaný neprijemný výhľad ?
Why do advertising trams have one window that is not covered by film?

It is our policy to assist visually impaired passengers, or those who may suffer from claustrophobia, by ensuring one window always remains clear and is not obscured by the perforated film.
Reply on: Sommelier #63183:
Úplne s tebou súhlasím. Filialka môže slúžiť pre turistov ako miesto na prestup električiek pri parkovisku , v podzemi by bolo nastupištie pre vlakové cestovanie a z polovice filialky by vyšlo to nejaké kolajisko na predmestie so zalesneným obkoleseným parkom Fontánou - európy a s lavičkami pri tejto trati. Na predmestie by som odstavoval TGV! ?
Reply on: marian555 #63161:

OT: Tunel je úplne super, ešte ani nepadla zmienka o prestupnom bode na električkovú radiálu niekde v petržalke a verím, že sa nič také asi realizovat nebude.
Kto povedal, že filiálky má slúžiť len ZSSK a podobným ? To sa tam ako nezmestí pár električkových koľají ? Zmestí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.