Ako vravíš. Práve preto dávnejšie natierali 2139, 2143 a 2152, aby mohli ešte dlllllho jazdiť; zatiaľ čo 2113, 2131 a 2138 sú už potenciálny šrot alebo smer starko následne cng. Odoláva 2146, uvidíme dokedy ešte? a 2153.
Aj keď treba si povedať otvorene na rovinu, že ani (už dávnejšie) generálkované 2102, 2109, 2119, 2132 a 2137 nemôžme pokladať zrovna za nové vozy. ?
a nakoniec, nebude tam vacsia kosa ako v nejakom I280, ani viac vody. Takze ziadny problem.
Predpokladam ze to ma novy skelet. Niektore vozy (pravidelne sa s tym vozim na 96) drzi pohromade len nater a oblozenie stien.
A o nedostatku vozov do výpravy si už počul
Dľa novinky to bude 2108. To keď zbadá vozmajster na tabuli napísané, dojde mu že to nemôže vypraviť ako ostatné vozy na bežnú linku? ?
ano GA. Tam bolo viac umelcov. Ich Ikarusy 280.10 boli tiez zmalovane (linka DS - GA).
Re #63168 Peon: ak bude mat uspech, nedal by sa garantovat ani jeden den na nejakej linke. Ale ked to zoberieme ze obcas sa tam ukaze, uz je z toho prezentacna jazda.
"Slúžiť by mal na zájazdy, výlety a prezentačné jazdy."
Hm, možno by nebolo na škodu, keby ho niekedy pokusne nasadili aj na 43-ku alebo nejakú inú vhodnú linku (ak teda ešte nejaká je). Bola by to atrakcia. ?
Tak poďme počítať. Kilometer električkovej súpravy bude tak za 100,- SKK. Takže máme 50.000 km. Čiže na pracovný deň máme cca. 192 km. To máme pri priemernej dĺžke kola povedzme 20 km celkove, nech nežeriem, desať kolečiek tramvaje. To mi určite bratislavčania poďakujú, keď zlepším interval asi tak o 0,1 sekundy ale za odmenu budú mať v električkách všetkých ex-SAD-istov...
Lenže to, čo tvrdíš, NIE JE pravda! Už máš hotovú ekonomickú rozvahu, koľko ušetríš na dotáciách zaseknutím SAD-istických busov na hranicicach Bratislavy, koľko trolejbusových tratí za to postavíš, koľko nových nízkopodlažných trolejbusov kúpiš, koľko vlakotramvajoivých trás zriadiš???
tak už prosím ťa snívať o "dočasnom" zhoršení dopravy pre "úzku skupinu" cestujúcich...To zhoršenie bude tak rozsiahle a dlhodobé, čím dosexuješ ľuďom dopravu tak, že presedlajú do IGK...
Hmm, Kutuzovova ako napad by mozno bol dobry, len ako by si chcel riesit krizenie s zeleznicou?? ZSR totiz planuje Fillialku zacat nanovo vyuzivat potom co tam ma vzniknut vychod tunela a nova stanica...
A to s tym lievikom na ul. 29. Augusta by bolo zabite, to nema sancu. Skor mala viest elina cez Karadicovu, keby ju tak blbo nevymysleli a teraz nezastavali...
prestaň sa navážať, lebo vážne nemám chuť sa s Tebou baviť týmto štýlom, ktorý vyhovuje možno len Tebe. Ďakujem.
Ide o to, že keď bude MHD posilnená - novými vozidlami, intervalmi, ktoré budú síce slúžiť na pokrytie nárokov prepravy vidieka do prestupných centier, ale zároveň budú mať pozitívny vplyv na vnímanie kvality MHD pre Bratislavčanov.
Takže vidiečan teraz prestupujúci je možno dočasne nespokojnejší, na druhej strane stojí priamy obyvateľ Bratislavy, ktorý bude disponovať častejším intervalom električky.
v zasade sa jedna len o jednu jedinu vec: vykony SAD presunut na elektricku trakciu. Nic viac, nic menej. A Cintorin Ruzinov s trolejbusmi je vazne sialeny napad, nad ktorym by som sa prioritne nepozastavoval. Ako prve by sa mali vyuzit zlate piesky.
ta zelena je dost extrem - ale su to len pomerne kratke useky, kde dochadza k lievikovaniu aut a elektriciek, ktore sa daju vidiet po celom svete.
A Kutuzovova sa mi zda vcelku dobrym riesenim.
kedze DS trat nema prepojenie na zapad - zakonite sa musi ist cez Nova Mesto (ked nepocitam vlecku do slovnaftu z juhu), taketo prepojenie by bolo viac ako vhodne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.