čo je na decentralizácii nív nedočasné ? To, že by to umožnilo vytvárať prirodzený mestký dopravný okruh a nové centrá s dobrou dostupnostou pracovnej sily ?
bol som, ale len kratko... velmi dobre. Ale je dost prikladov all around the world, kde to dobre funguje... za tie roky a prachy - bodaj by nefungovalo To len u nás sme sa nezobudili z jedného marxisticko - leninovského sna a ideme si postavi skrz mesto dalsie lacne elektrickove neriesenie - v rámci elegancie.
OT:
Toto dávam do pozornosti vedeniu DP (ktoré to tu sleduje). Určite lepšie ako tie vysačky na madlách, ktoré skôr ako voz príde na konečnú ležia všetky po zemi (alebo po zastávkach):
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1700.jpg
Čo si myslíte o takomto označení výlukovej linky? Podľa mňa celkom dobré:
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1790.jpg
A ešte jedna hračka pre vrchárov, takú ešte u nás nemáme, či už hej?
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1866.jpg
Ako vravíš. Práve preto dávnejšie natierali 2139, 2143 a 2152, aby mohli ešte dlllllho jazdiť; zatiaľ čo 2113, 2131 a 2138 sú už potenciálny šrot alebo smer starko následne cng. Odoláva 2146, uvidíme dokedy ešte? a 2153.
Aj keď treba si povedať otvorene na rovinu, že ani (už dávnejšie) generálkované 2102, 2109, 2119, 2132 a 2137 nemôžme pokladať zrovna za nové vozy. ?
a nakoniec, nebude tam vacsia kosa ako v nejakom I280, ani viac vody. Takze ziadny problem.
Predpokladam ze to ma novy skelet. Niektore vozy (pravidelne sa s tym vozim na 96) drzi pohromade len nater a oblozenie stien.
A o nedostatku vozov do výpravy si už počul
Dľa novinky to bude 2108. To keď zbadá vozmajster na tabuli napísané, dojde mu že to nemôže vypraviť ako ostatné vozy na bežnú linku? ?
ano GA. Tam bolo viac umelcov. Ich Ikarusy 280.10 boli tiez zmalovane (linka DS - GA).
Re #63168 Peon: ak bude mat uspech, nedal by sa garantovat ani jeden den na nejakej linke. Ale ked to zoberieme ze obcas sa tam ukaze, uz je z toho prezentacna jazda.
"Slúžiť by mal na zájazdy, výlety a prezentačné jazdy."
Hm, možno by nebolo na škodu, keby ho niekedy pokusne nasadili aj na 43-ku alebo nejakú inú vhodnú linku (ak teda ešte nejaká je). Bola by to atrakcia. ?
Tak poďme počítať. Kilometer električkovej súpravy bude tak za 100,- SKK. Takže máme 50.000 km. Čiže na pracovný deň máme cca. 192 km. To máme pri priemernej dĺžke kola povedzme 20 km celkove, nech nežeriem, desať kolečiek tramvaje. To mi určite bratislavčania poďakujú, keď zlepším interval asi tak o 0,1 sekundy ale za odmenu budú mať v električkách všetkých ex-SAD-istov...
Lenže to, čo tvrdíš, NIE JE pravda! Už máš hotovú ekonomickú rozvahu, koľko ušetríš na dotáciách zaseknutím SAD-istických busov na hranicicach Bratislavy, koľko trolejbusových tratí za to postavíš, koľko nových nízkopodlažných trolejbusov kúpiš, koľko vlakotramvajoivých trás zriadiš???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Re #63168 Peon: ak bude mat uspech, nedal by sa garantovat ani jeden den na nejakej linke. Ale ked to zoberieme ze obcas sa tam ukaze, uz je z toho prezentacna jazda.