Tak to máš pravdu. V tam buse len same rekláám na teba strašia dierkovane skla pomali aby človek nevidel na ulicu. No ja si vždy pomyslím , aspoň mi nepečie slnko cez tie priťahujuce tam busove a ik sklá na 40 c. Klaustrofóbia v BA v horúcich autobusov ? než to dostať, tak to radšej budem sedieť v škode 120. a nebude žiadny dierkovaný neprijemný výhľad ?
Why do advertising trams have one window that is not covered by film?
It is our policy to assist visually impaired passengers, or those who may suffer from claustrophobia, by ensuring one window always remains clear and is not obscured by the perforated film.
Úplne s tebou súhlasím. Filialka môže slúžiť pre turistov ako miesto na prestup električiek pri parkovisku , v podzemi by bolo nastupištie pre vlakové cestovanie a z polovice filialky by vyšlo to nejaké kolajisko na predmestie so zalesneným obkoleseným parkom Fontánou - európy a s lavičkami pri tejto trati. Na predmestie by som odstavoval TGV! ?
OT: Tunel je úplne super, ešte ani nepadla zmienka o prestupnom bode na električkovú radiálu niekde v petržalke a verím, že sa nič také asi realizovat nebude.
Kto povedal, že filiálky má slúžiť len ZSSK a podobným ? To sa tam ako nezmestí pár električkových koľají ? Zmestí.
čo je na decentralizácii nív nedočasné ? To, že by to umožnilo vytvárať prirodzený mestký dopravný okruh a nové centrá s dobrou dostupnostou pracovnej sily ?
bol som, ale len kratko... velmi dobre. Ale je dost prikladov all around the world, kde to dobre funguje... za tie roky a prachy - bodaj by nefungovalo To len u nás sme sa nezobudili z jedného marxisticko - leninovského sna a ideme si postavi skrz mesto dalsie lacne elektrickove neriesenie - v rámci elegancie.
OT:
Toto dávam do pozornosti vedeniu DP (ktoré to tu sleduje). Určite lepšie ako tie vysačky na madlách, ktoré skôr ako voz príde na konečnú ležia všetky po zemi (alebo po zastávkach):
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1700.jpg
Čo si myslíte o takomto označení výlukovej linky? Podľa mňa celkom dobré:
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1790.jpg
A ešte jedna hračka pre vrchárov, takú ešte u nás nemáme, či už hej?
www.mhdfoto.wz.cz/1/img_1866.jpg
Ako vravíš. Práve preto dávnejšie natierali 2139, 2143 a 2152, aby mohli ešte dlllllho jazdiť; zatiaľ čo 2113, 2131 a 2138 sú už potenciálny šrot alebo smer starko následne cng. Odoláva 2146, uvidíme dokedy ešte? a 2153.
Aj keď treba si povedať otvorene na rovinu, že ani (už dávnejšie) generálkované 2102, 2109, 2119, 2132 a 2137 nemôžme pokladať zrovna za nové vozy. ?
a nakoniec, nebude tam vacsia kosa ako v nejakom I280, ani viac vody. Takze ziadny problem.
Predpokladam ze to ma novy skelet. Niektore vozy (pravidelne sa s tym vozim na 96) drzi pohromade len nater a oblozenie stien.
A o nedostatku vozov do výpravy si už počul
Dľa novinky to bude 2108. To keď zbadá vozmajster na tabuli napísané, dojde mu že to nemôže vypraviť ako ostatné vozy na bežnú linku? ?
ano GA. Tam bolo viac umelcov. Ich Ikarusy 280.10 boli tiez zmalovane (linka DS - GA).
Re #63168 Peon: ak bude mat uspech, nedal by sa garantovat ani jeden den na nejakej linke. Ale ked to zoberieme ze obcas sa tam ukaze, uz je z toho prezentacna jazda.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
OT: Tunel je úplne super, ešte ani nepadla zmienka o prestupnom bode na električkovú radiálu niekde v petržalke a verím, že sa nič také asi realizovat nebude.
Kto povedal, že filiálky má slúžiť len ZSSK a podobným ? To sa tam ako nezmestí pár električkových koľají ? Zmestí.