Ja tie košele vítam. Ale lutujem tých vodičov čo nemajú v kabíne klímu. A vôbec fungujú tie klími v Ikarusoch?? Nevie niekto. Škoda ,že klíma nefunguje v tambuse 3700.
Inak co poznam celne rampy na Filialke a v Petrzalke, tak si tam vacsie vozidla neviem predstavit zchadzat, lebo su dost prudke a neviem ci by nechytal podvozkom rampu.
a) ak sa nemylim, tak do nejakeho 15.9., no nie som si isty... a samozrejme dobrovolne ich mozu nosit aj kedykolvek mimo tohoto casu, len vela ludi na ne nadava ze su zo zleho materialu, malokto ich chce nosit dobrovolne...
Ku zlepseniu imidzu to sice prispeje, no dost malo, ono je to skor taky vysmech podniku svojim zamestnancom..."zabezpecili sme vam kosele, budte radi"... keby boli aspon kvalitne, a keby k nim bolo aj ostatne osatenie, a oblecenie aj do ineho nez letneho pocasia, ako je slusnym zvykom v inych slusnych podnikoch (Brno, ...), tak by to uz stalo za rec
b) mozno... vitaju to najma ti, ktorym zalezi na image spolocnosti v ociach zakaznika, no konkretne prevedenie si prave nie prilis pochvaluju...
c) kedze brigadnici (ci uz interni - na VPC, alebo externi) kosele nefasuju, tak ani nemaju povinnost ich nosit
d) kratkodobi brigadnici v podniku neexistuju, to by sa podniku nijako neoplatilo... ak externy brigadnik, tak s tymi istymi podmienkami, ako bezny zamestnanec - podpise ze aspon 2 roky odjazdi, kedze elektrickovy kurz nie je prave zadarmo Ako je to s prijimanim externych brigadnikov, ktori uz vlastnia vodicak D, na autobusy, to netusim, ale urcite by neprijali niekoho s perspektivou ze po par mesiacoch im zdrhne
a; Dokedy presne budú mať všetci vodiči MHD povinnosť nosiť tie modré košele? A potom to budú môcť nosiť doborovoľne?
Ako cestujúci to po roku znova vítam, no chápem, že nie každému vodičovi sa to pozdáva... Myslím, že to trochu prispieva k zlepšovaniu imidžu DPB.
b; Vlastne, aj to niektorí vodiči vítajú?
c; Ktorí vodiči tie košele nemusia nosiť? Minulý rok tu niekto spomínal, že brigádnici, dnes som na jednom záložáku videl vodiča v civile...
d; A tí brigádnici, to ešte existuje? To ako napr. na 2 mesiace DPB prijme nejakého vodiča? Ten musí splniť všetky také podmienky ako bežný zamestnanec?
Zdarec,
nemate niekto k dispozicii fotografie Ikarusu 280.08 (ev.c.4912) ? V galerii je len fotka tesne po havarii. Neviete niekto o "civilnej" fotke tohto busu?
Horšie ako v Nitre nie je len v Bystrici, ale v celom rade ďalších miest obsluhovaných SAD. Oproti ktorémukoľvek DP to v Nitre nie je žiadna sláva, ale medzi SAD-kami to rozhodne za slušný dopravný systém pokladať možno.
K vymenúvaniu nitrianskych zaujímavostí som ešte v predošlom príspevku zabudol napísať, že sa začali vymieňať všetky označníky MHD za novší a o dosť vzhľadnejší typ a tiež skutočnosť, že všetky vozidlá MHD sú vybavené palubnými počítačmi, ktoré nepretržite monitorujú vybrané parametre. Druhým menovaným sa na Slovensku dnes možno stretnúť IBA v Bratislave, Žiline, Prešove a práve tej "pravekej" Nitre.
Ohľadne spoja po 23. hodine si teda zaťal nesprávne, pretože opak je pravdou - posledným spojom odchádzajúcim Z CENTRA na sídlisko Klokočina je spoj linky č. 24 s odchodom od železničnej stanice o 23.02, od Tesca o 23.06 h
Ad second-hand. Opakujem - za dvanásť- až pätnásťmiliónovú ročnú dotáciu skrátka normálne vozy nezoženieš.
Verím, že zvíťazí zdravý rozum a žiaden konkurz na dopravcu v Nitre nebude. Jedno divadielko s tragickým koncom tejto republike už stačilo.
Občas sa tam vyskytnú aj vysokozdvižné plošiny DPB.
Re #63075 tomas1: A koho? Aj Ďurkovský sľuboval hory doly a *ovno z toho. Ale ak vieš poradiť niekoho, komu MHD nie je ľahostajná, tak ak nechceš sem, napíš mi na mail.
Do BA sa po dlhých rokoch kupia nove busy a v BA ešte ani nejazdili a už ich davaju na skušku do iných miest ☠ ? ?
neviete ake číslo dostala karosa 1201 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy