Reply on: S499.1023 #62742:
Ja nehovorím, ktorá z tých dvoch prevádzok je lepšia alebo horšia. Prazvláštne úlety majú tam aj tam. Môj osobný názor je, že mnoho dobrého v Bratislave by, v rámci celkového dojmu z MHD, Košice aj predčilo, no stav vozidlového parku v Bratislave, ktorý je suverénne najhorší zo všetkého čo možno nazvať v tejto republike MHD-čkou, ten náskok dosť minimalizuje.Re #62747 eripmav: No... zase to nelíčme tak, že Bratislava je jediné mesto v SR s heroickým magistrátom, ktorý sa s neprajnou dobou popasoval celkom nezvyklým spôsobom, a síce že začal sám dotovať MHD.
Obávam sa, že VÚC priamo nedotuje MHD v žiadnom slovenskom meste (opäť mám na mysli zhruba to, čo sa MHD-čkou bežne nazvať dá).
eripmav
Este mi vysvetli tie tvoje rozdiely medzi "celostatnou", "primestskou" a "mestskou" dopravou, lebo ja to velmi nechapem. Je az taky rozdiel ked osoba ide zo Stupavy do Bratislavy do prace SAD, alebo ked zo Zahroskej Bystrice do prace pouzitim DPB, alebo ked z Malaciek do prace pouzitil ZSSK??? Podla mna to ziaden rozdiel nie je!!! Jediny rozdiel je ten umely - ze prveho dotuje VUC, druheho jeho obec a tretieho dokonca stat!!! - no jednoducho genialny system, ako sa da ocakavat od sudruha Miklosa. A cele to delenie je umele a nezmyselne, a prave to sposobuje tieto deformacie v dotovani dopravy - kazda obec ma dostat rovnako a ma sa rozhodnut ako zabezpeci dopravu svojim obyvatelom.