Dopravny podnik zriadil unikát pre cestujúcich z východnej časti Trnávky Autobusom č 63 výrazným búmom v odlivu cestujúcich v rannej a poobedňajšej špičke. Týmto sa odstranilo 8- minútove pešie šlapanie po Radiovej k vozovni Trnávka čo uvítali najmä obyvatelia západnej časti Trnávky priľahlich ubytovní hotela Plus i firiem v blízkosti v tejto novej zriadenej zastávky s názvom Pri zvonici.Hoci zvonicu tam nikde v okolí nenájdete ale v každe ráno tam postáva hlúčik minimálne 5 tich až niekedy nad 10 tich cestujúcich a to iste aj v dojazde 63 z mesta. Ak porovnáme zastávku Pri zvonici so zastávkou Slovinská v západnej časti Trnávky je táto zastávka - SLOVINSKÁ priamo povedané nevyužitá dostatočným počtom cestujúcich linkou 63, čo by nebolo na škodu dať túto zastávku pre linky 53 a 63 len na znamenie. Je totiž aj tak dosť dosť prehustená v tejto lokalite linkami 204 205 ako i 63 a 53 ktore tam zastavajú úplne zbytočne niekedy na prázdno. Jednoducho povedané terajšia nová zastávka linky č.63 s názvom Pri zvonici je viac využivaná cestujúcimi ako pôvodna Slovinská, preto by som Slovinskú zaradil medzi zastávky na znamenie a zastávku Pri zvonici ponechal i po obnovení trolejbusových liniek 204 a 205.. ?
tomas1
- Faktická poznámka... Na BID by sa mali dohadovať podľa mňa tí, čo dávajú bubáky - teda VÚC, mesto a pretože žijeme v Kocúrkove tak asi železnice (ktoré dostávajú $ rovno od štátu). Súkromný dopravca sa môže (v normálnej trhovej ek.) kedykoľvek zmeniť, preto je blbosť aby vstupoval do nejakej dohody o IDS, aby sa tým zaoberal.