Reply on: Eury #60838:
Inak podla mna by v dlhodobom horizonte po potiahnuti trolejov k avionu (mozno az letisku) a pripadne na druhu stranu k lamacu nemusela subezne jazdit 53 a 204 - stacil by troflik.. ☺ A este sa mi celkom lubia aj nahradne zastavky co su teraz - mozno keby na nich 63/53 zastavovali tiez.. potom by mohla byt slovinska aj na znamenie.. a mohli by zostat aj na trvalo.. ☺ ale zase chapem aj druhu stranu problemu - jednak ti busy asi niesu primarne urcene pre trnavcanov a jednak hlavne Spolocenska je umiestnena priamo vo vozovke kde dost spomaluje premavku..takze asi nic.. ?
tomas1
"Ako ochotne by SAD chcela prevziat cast vnutromestskej dopravy ?"
- prestaň už písať o SAD, pri dohadovaní sa na IDS (čo je pre tvoj návrh nevyhnutnosť) ide o to, že sa mesto a kraj sa dohodnú kto, koho, odkiaľ-kam a za koľko bude dotovane voziť. Nie o ochotu súkromného dopravcu.
"A ako by sa zariadilo, aby bol spoj rovnomerne vytazeny ?"
- čo tým myslíš? Ako zariadiš aby elina napr. z Rače do centra bola rovnomerne vyťažená?
K tej stratovosti - navrhol si 15Sk pre DPB. Keď by išiel vidiečan z okraja do centra tak zaberá miesto vo voze 20-30 minút. Za 15Sk... - to sú fakt úžasné milióny o ktoré DPB teraz prichádza.
V Brne to tak majú, že končia na okraji. Prečo? Lebo električky sú tam spoľahlivé, majú racionálne linkové vedenie, žiadne s*ačkové intervaly 12 - 20. Keby sme mali takú MHD ako v Brne tak nebudem protestovať proti ukončovaniu na okraji.