Neviem, či je to novinka, ale nič také som zatiaľ nečítal. Na petržalských autobusoch sa pri predných dverách objavili nálepky BKIS s textom Public transport for free with Bratislava City Care a obrázkom týchto kariet (1, 2 a 3-dňové). Konečne, že takéto karty zaviedli aj v BA.
Hlavne že v centre mesta, ak chcem prejsť cez prechod, tak autá majú zelenú neskutočne dlho.. Napr. pri Novom moste na nábreží.. Ak chcem prejsť zo zastávky električiek na autobusové zastávky pod most, vždy mi kvôli tomu ujde autobus. A pritom je to prestupná zastávka..
Takže podľa môjho názoru v centre mesta (nielen kvôli prestupným zastávkam) by mali mať viac prechodov a hlavne prednosť na nich chodci.. Nie však medzi Molecovou a Devínskou ?
"Ale iste. Len na to nezatlacia SAD, ktorým stav dokonale vyhovuje. Prečo by sa s niečím ako BID zaoberali ? Autobusy majú, dotácie bežia a pohoda."
- Faktická poznámka... Na BID by sa mali dohadovať podľa mňa tí, čo dávajú bubáky - teda VÚC, mesto a pretože žijeme v Kocúrkove tak asi železnice (ktoré dostávajú $ rovno od štátu). Súkromný dopravca sa môže (v normálnej trhovej ek.) kedykoľvek zmeniť, preto je blbosť aby vstupoval do nejakej dohody o IDS, aby sa tým zaoberal.
Pochop, že hovoriť o konkurencii dvoch dotovaných systémov je hlúposť, prosím neznižuj sa na úroveň nemenovaného diletanta zo Stropkova. ?
"Akú stratu vyprodukuje cestujúci ???"
- zaberá miesto vo voze, v dotovanej doprave to proste tak je. Presun prímestských cestujúcich by pre DPB znamenal stratu a nie zisk.
Po vytvorení (skutočného) BIDu by sa už dalo uvažovať o tvojom návrhu, ale aj tak by som aj ja skôr uvítal, aby prímestské linky chodili ďalej na ASMN a prevzali by v meste úlohu expresných liniek.
Oni ich stavaju tam,kde to netreba a iba spomaluje dopravu. Ten kto chodi cez most Lafranconi autom smerom na Karlovu ves vie, ze tam na moste koli tym nezmyselnym semaforom na krizovatke Botanicka-Karloveska pribudol jeden jazdny pruh a smerom z Karlovej vsi sa vytvaraju zapchy. Je to normalne ? ?
? ? ?
tak uz som myslel, ze ma semafory neprekvapia nikde, ale dnes ma fakt dostali...nielen, ze semafory budu na krizovatke Devinska-Karloveska, ale este pre istotu jedny (dopytove pre chodcov) budu aj medzi touto krizovatkou a krizovatkou Karloveska-Molecova. ?
Ale iste. Len na to nezatlacia SAD, ktorým stav dokonale vyhovuje. Prečo by sa s niečím ako BID zaoberali ? Autobusy majú, dotácie bežia a pohoda.
A neviem si predstaviť ako ochotne budú prevážať cestujúcich v rámci BA, aj keď je to dnes vlastne možné.
To vyzera asi tak, ako keby to pisal volaky Rakusan, co sa uci druhy rok po slovensky.. ? My mame na slovensku 5 milionov ludi, z toho podla mna minimalne milion - dva ovlada slovensku gramatiku fakt dobre a oni to daju napisat volakemu rakuskemu madarovi... ?
PS: Nic proti Rakusanom a ani proti Madarom... To len, ak by sa tu nahodou niekto chystal urazit a pisat mi skarede maily o sovinizme. ?
Bez koordinacie BID su akekolvek uvahy o prestupe MHD/SAD/ZS zbytocne. BID je nutna (nie postacujuca) podmienka.
Ak bude existovat tarifa BID, nebude musiet ani S499.1023 rozmyslat tak, ze kazdy ziskany zakaznik od SAD je "ziskana" strata. Ak jazdi bus SAD cez polovicu mesta prazdny (viem, ze takych vela nie je), nech ide ako MHD, alebo nech konci na okraji mesta. Z hladiska BID sa strata znizi - inymi slovami, dotacia sa vyuzije efektivnejsie.
All:
Viete, ze ak idete zo zeleznicnej stanice Nove mesto na hlavnu stanicu, tak vas to vyde lacnejsie? Aspon teda ak mate polovicny listok, ten odtial stoji 4 SK
Akých 14,- SKK? O čiom stále rozprávaš? Tržba nie je zisk. DP by mal od vlkodlaka 14,- SKK a stálo by ho to 30,- SKK. Alebo si myslíš, že by sa vlkodlaky vyhnané zo SAD BUSES pomestili pri súčasnom rozsahu výkonov DPB?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec