Čo sa týka SAD a MHD, môj názor:
1. IDS pozostávajúci zSAD, ZSSK, DPB. Koordinátor bude BID.
2. vybudovať moderné terminály, v kotrých by boli ukončené prímeské zastávkové SAD spoje, v týchto lokalitách:
Komisárky (smer PK)
Zlaté Piesky (smer Senec, TT,...)
perspektívne, ak by sa viedol NDS cez Patrónku, Patrónka,
pokiaľ nie, tak niekde v Dúbravčiciach (smer Záhorie)
Jasovská (pár spojov do Dobrhošte a Bodíkov)
Spoje od Šamorína by premávali do širšieho centra, keďže koľajová doprava sa do smeru PB, Vrakúňa nechystá.
Zárvoeň by sa ponechalo zopár zrýchelných spojov zo všetkých smerov na AS MN.
3. Posilniť z týchto terminálov električkovú dopravu.
Financovanie: Dopravu si bude objednávať BID, ktorého akcionármi budú VÚC, mesto a MDPaT, resp. orgán pod neho podliehajúci, keďže Zločineckú spoločnosť dotuje MDPaT, od DPB, SAD, ZSSK a iných subjektov. BID bude financovaný mestom, VÚC a štátom.
1. IDS pozostávajúci zSAD, ZSSK, DPB. Koordinátor bude BID.
2. vybudovať moderné terminály, v kotrých by boli ukončené prímeské zastávkové SAD spoje, v týchto lokalitách:
Komisárky (smer PK)
Zlaté Piesky (smer Senec, TT,...)
perspektívne, ak by sa viedol NDS cez Patrónku, Patrónka,
pokiaľ nie, tak niekde v Dúbravčiciach (smer Záhorie)
Jasovská (pár spojov do Dobrhošte a Bodíkov)
Spoje od Šamorína by premávali do širšieho centra, keďže koľajová doprava sa do smeru PB, Vrakúňa nechystá.
Zárvoeň by sa ponechalo zopár zrýchelných spojov zo všetkých smerov na AS MN.
3. Posilniť z týchto terminálov električkovú dopravu.
Financovanie: Dopravu si bude objednávať BID, ktorého akcionármi budú VÚC, mesto a MDPaT, resp. orgán pod neho podliehajúci, keďže Zločineckú spoločnosť dotuje MDPaT, od DPB, SAD, ZSSK a iných subjektov. BID bude financovaný mestom, VÚC a štátom.
Sommelier
Ale iste. Len na to nezatlacia SAD, ktorým stav dokonale vyhovuje. Prečo by sa s niečím ako BID zaoberali ? Autobusy majú, dotácie bežia a pohoda.
A neviem si predstaviť ako ochotne budú prevážať cestujúcich v rámci BA, aj keď je to dnes vlastne možné.