Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #59648:
Hej, jazdila skoro výlučne na 13 ale nesúhlasím s tým, že by na 13 dostával zrýchĺovač zabrať nejako extra. A okrem toho neuveriteľné hrkotavý chod, takmer nefunkčné kotúče, krivá sedačka vodiča a podobné veci so zrýchĺovačom až tak nesúvisia:-P. A preto som nechával pána Végha pozdravovať, že som raz na 7015 napísal asi 5 strán porúch a pán Végh z toho bol značne nepokojný?.
Reply on: jzs1 #59656:
Ocividne si nepochopil, o com je tato diskusia... Tu je priestor pre predovsetkym konstruktivne riesenie problematiky MHD a nie pre nejake vykriky do tmy o tom, aka je MHD zla...
Ahojte.
No podľa mňa MHD je otras a najväčšie nervy mám keď na niektorých zastávkach nie sú tie stroje na lístky a keď je stánok zavretý tak to je super............ ?
IKARUS je späť !!! (Neviem, či tento príspevok sem už niekto písal)

(zdroj: casopis BUSES 3/2006):

"MADARSKY MAGNAT KUPUJE IKARUS OD IRISBUSU
Madarsky podnikatel Gabor Szeles koupil Ikarus, nefunkcniho vyrobce busu
byvaleho sovetskeho bloku, od Irisbusu za neuvedenou cenu.

Szeles, jehoz Muszertechnika Group ma silne vazby v madarskem vyrobnim a
medialnim sektoru, rekl, ze zamysli obnovit vyrobu v byvale hlavni tovarne
v Szekesfehervaru ve druhe polovine tohoto roku.

Irisbus koupil kontrolni podil v Ikarusbus v r. 1999, ale nebyl schopen
vratit ziskovost firme, ktera byla kdysi nejvetsi vyrobce busu na svete.
Tovarna v Szekesf. byla zavrena v roce 2003 se ztratou stovek parcovnich
mist.

Szekes, ktery mezitim ziskal 25 % podil ve firme Ikarus Rt, se snazil
odkoupit cele podnikani. Pred 2 roky se nepodarilo Ikarus odkoupit
nejvetsimu ruskemu vyrobci autobusu RUSPROMAVTO, ktery Irisbusu nabizel
5.5 milionu liber.

Szeles rekl, ze jeho cilem je vyrabet mezi 200 a 400 busy na bazi typu
Ikarus 200,300,400 pro trhy ve stredni a vychodni Evrope. Trzby bude
ziskavat take z rekonstrukci busu v Rusku a Cine. Novy majitel rika, ze
jmeno Ikarus a zajem o nej jsou stale silne v nekolika zemich.

Produkce klesla z 13 tisic vozu na mene nez 200 v roce 2003. Firma to
svadela na prodejni krizi v Rusku a dalsich vychodoevropskych zemich."
Reply on: Beus #59648:
Ja som Ťa videl pod Mostom, keď tam ten plyňák došiel a potom vidím, ako si tam nastúpil; ale ja som v tom čase išiel na L28, kt. o min. - dve mala odchod; a navyše by mi bolo blbé pristúpiť na obratisku k vám do voza.
potom som videl, ako ten plyňák bol na DEvíne a to tiež by som musel vystúpiť oproti z plyňáku na L28 a prejsť, do plyňáku, kde si sedel zakiaľ 29/2 čerpala prestávku. ?
Reply on: si #59651:
Dostalo sa, odpisal som ti mailom. ?
Andy: kedze neviem ci sa k tebe dostane to co som ti poslal mailom (vzhladom na to co si mi pisal) tak ti to pastnem aj sem:

nebol by som si tak velmi isty ci si si ho zabudol, na aky stroj sa prihlasujes ? (hlavne IP je zaujimava)

pretoze strojov v danej domene je v sucasnosti uz viacero a len jeden je ten "spravny" pre teba
Taká menšia info - Magistrát sa mi mailom dodatočne vyjadril, že koše na zastávkach je DPB povinný mať, a vraj ich upozornia na plnenie zákonných povinností. Keby tie koše boli naspäť, to by som sa potešil... 🙂
Reply on: si #59610:
Ti poviem, v nedeľu radšej nikam nechodiť. Len ten zoznam neobsluhovaných zastávok stojí za to! ? ? ? ☠ ? ?
Reply on: slovanista21 #59630:
A ako ti mam cokolvek poslat, ked ti nejde mail, ako sam pises? 🙂 A navyse, neposlem ti ho, a ked ti bude chodit mail, poslem ti len adresu odkial ho stiahnes...sem ju davat nebudem 🙂
Ale hlavne nechapem, ako mozes zrazu nemat nieco, co si uz raz stiahnute mal...;)

Re #59631 Mike a #59634 slovanista21: Tak ked ste ma videli (tie miesta a popisy sedia), preco ste sa ku mne nepriznali? 🙂 Najma ked ani neviem, ako slovanista vyzera, takze som ho registrovat nemohol...:)
Mike: ty si kde bol, ze si ma neoboznamil o svojej pritomnosti? 🙂

Re #59644 S499.1023: Ak sa dobre (hoci matne) pamatam, tak jazdila viac-menej stale na 13-kach, takze asi preto bola suverenne najhorsia, lebo sam vies, ze na 13-kach dostavali zrychlovace poriadne zabrat 🙂
Reply on: S499.1023 #59644:
🙂 No ved on si to tu zrejme cita... Inak prave Minolta bola podla mna prva kachna s CVR. 😉
Reply on: slovanista21 #59639:
Pocuj, myslim, ze vsetci, co chcu vediet stav hladiny Dunaja/Moravy, vedia natukat www.shmu.sk a pozriet sa aj tam. Tak plz neflooduj diskusiu hlupostami, staci, ze je zafloodovany Devin a DNV Dunajom/Moravou 🙂
Reply on: Ike #59638:
fuu nečakal som takú rýchlu reakciu... Ďakujem ? Ak máš ešte niečo z konečnej L22, tak kludne pošli...
?
Re #59636 5510: ak Ti to nerobí problém... ?
Reply on: KLF #59594:
Nepamätám sa, ktorá bola prvá, ale veľmi dobre sa pamätám, že ružová Minolta a jej ľudia 7015 bola bezkonkurenčne najhoršia kachna. Že pozdravujem pána Végha?.
Reply on: Ike #59638:
cau V***O..zdravi ta..KF..Dobre fotky..zajtra v skole o tom pokecame.. ?
Reply on: slovanista21 #59640:
Cez vikend aky vyznam by mala špička?
To zase až také somariny by DPB nepustil.
A stým striedačom neviem, ako si to myslel, ale striedač na vozidle v takom zmysle, ako sa bežne používa bol/je cez víkend iba na linke 210; v minulosti X7; počas megavýluky tram radlinského+hl. st. na L14 a L2. Ale ináč sa snažia striedačov napchať výlučne na pracovné dni. ?
Víkendová 29 ak , tak asi nasjkôr na "židáka" - t. j. od 9 - 19 +- hodina.
All: Preco su Tam busy nachylne na poziare ???
Reply on: intony.sk #59562:
Ano a dufam ze nie spickovo na striedaca.,,
Dunaj K 30,3,2006 21,00hod 811cm...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.