prvá reklamná elina bola nejaká T3 s reklamou na Recar (žlto -zelená). Bola o tom aktualita aj vo vtedajšom časopise Železničář. Písai tam že to bola prvá celovozová reklama v ČSFR.
Hej, jazdila skoro výlučne na 13 ale nesúhlasím s tým, že by na 13 dostával zrýchĺovač zabrať nejako extra. A okrem toho neuveriteľné hrkotavý chod, takmer nefunkčné kotúče, krivá sedačka vodiča a podobné veci so zrýchĺovačom až tak nesúvisia:-P. A preto som nechával pána Végha pozdravovať, že som raz na 7015 napísal asi 5 strán porúch a pán Végh z toho bol značne nepokojný?.
Ocividne si nepochopil, o com je tato diskusia... Tu je priestor pre predovsetkym konstruktivne riesenie problematiky MHD a nie pre nejake vykriky do tmy o tom, aka je MHD zla...
Ahojte.
No podľa mňa MHD je otras a najväčšie nervy mám keď na niektorých zastávkach nie sú tie stroje na lístky a keď je stánok zavretý tak to je super............ ?
IKARUS je späť !!! (Neviem, či tento príspevok sem už niekto písal)
(zdroj: casopis BUSES 3/2006):
"MADARSKY MAGNAT KUPUJE IKARUS OD IRISBUSU
Madarsky podnikatel Gabor Szeles koupil Ikarus, nefunkcniho vyrobce busu
byvaleho sovetskeho bloku, od Irisbusu za neuvedenou cenu.
Szeles, jehoz Muszertechnika Group ma silne vazby v madarskem vyrobnim a
medialnim sektoru, rekl, ze zamysli obnovit vyrobu v byvale hlavni tovarne
v Szekesfehervaru ve druhe polovine tohoto roku.
Irisbus koupil kontrolni podil v Ikarusbus v r. 1999, ale nebyl schopen
vratit ziskovost firme, ktera byla kdysi nejvetsi vyrobce busu na svete.
Tovarna v Szekesf. byla zavrena v roce 2003 se ztratou stovek parcovnich
mist.
Szekes, ktery mezitim ziskal 25 % podil ve firme Ikarus Rt, se snazil
odkoupit cele podnikani. Pred 2 roky se nepodarilo Ikarus odkoupit
nejvetsimu ruskemu vyrobci autobusu RUSPROMAVTO, ktery Irisbusu nabizel
5.5 milionu liber.
Szeles rekl, ze jeho cilem je vyrabet mezi 200 a 400 busy na bazi typu
Ikarus 200,300,400 pro trhy ve stredni a vychodni Evrope. Trzby bude
ziskavat take z rekonstrukci busu v Rusku a Cine. Novy majitel rika, ze
jmeno Ikarus a zajem o nej jsou stale silne v nekolika zemich.
Produkce klesla z 13 tisic vozu na mene nez 200 v roce 2003. Firma to
svadela na prodejni krizi v Rusku a dalsich vychodoevropskych zemich."
Ja som Ťa videl pod Mostom, keď tam ten plyňák došiel a potom vidím, ako si tam nastúpil; ale ja som v tom čase išiel na L28, kt. o min. - dve mala odchod; a navyše by mi bolo blbé pristúpiť na obratisku k vám do voza.
potom som videl, ako ten plyňák bol na DEvíne a to tiež by som musel vystúpiť oproti z plyňáku na L28 a prejsť, do plyňáku, kde si sedel zakiaľ 29/2 čerpala prestávku. ?
Taká menšia info - Magistrát sa mi mailom dodatočne vyjadril, že koše na zastávkach je DPB povinný mať, a vraj ich upozornia na plnenie zákonných povinností. Keby tie koše boli naspäť, to by som sa potešil...