Nedostane, keďže 14 T je už teraz z pohľadu Škody údajne neperspektívne vozidlo a a
Nerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?
hm osobne som sklamany z rozhodovania magistratu cim dalej tym viac.
ked uz chcu sila mocu vylucit IAD zo stareho mostu, tak nech preboha riesia petrzalsku radialu v definitivnej podobe cez stary most.
teraz na to budu mat priestor a moznost, nach vyriesia bosakovu mimourovnovo a aj safko mimourovnovo.
ked uz si zaumienili vulucit IAD tak maju k tomu idealnu prilezitost ..
otazka znie, ci niekto na magistrate rozmysla .. odpoved.. nikto. zase to bude jedna velka zlatanina.
ohladne T14 zo skody plzen, tak ta elektricka je vnutri "mala" to treba zazit, proti nej je aj T3 mega priestorna elektricka ... dufam, ze ta elektricka sa do BA nedostne, ak hej. tak to bude dalsie fasa rozhodnutie ..
Ja mam docela pozitivnu skusenost, odviezlo ma to rychlejsie a lepsie ako sa terigat autobusom. Uz som bol v stave si zavolat taxik a zastavil mi na znamenie ? CityLink? . Dnes som skusal ich webstranku a uz funguje. www.citylink.sk Skoda ze nezastavuju aj pred nasim domom na Dlhych Dieloch, to by som uz nemusel vobec pouzivat taxiky. ? ? ?
Keď som videl 203+213 už som myslel, že niekto mi vyfúkol moju myšlienku. Ale ja to mám premyslené lepšie
203 Vojenská nemocnica - Patrónka - Kramáre - Vlárska - Koliba - Hodžovo nám. - Mudroňova - Búdková - Valašská - Patrónka - Vojenská nemocnica
213 opačne ako 203
207 skrátená po Búdkovú
Ja som tiez skusal marsrutky. 1. den som nestihol lebo od zastavky zastavila o 50m dalej. Na 2. den som sa postavil na to miesto. Vyhodila ma uplne inde ako som potreboval a nachodil som sa viac ako ked chodi autobusom. Neodporucam ?
Dnes som bol pozrieť a povoziť sa na "Maršutkách" lebo skúšam všetko nové čo sa vyskytne v MHD(napr. 19.02 idem na vyluku na Miletičovej pozrieť,kuknem novú trasu L44,kuknem aj tú novú L211):Šiel som si kúpiť električenku a tak som si od mamy vypýtal ešte 25sk že pôjdem kuknúť tie "Maršutky".A tak som na Šintavskej nasadol na preplnenu (okolo 14,30hod) L99 a šiel som na
Lúky II teda ku TESCU...A videl som L93 na krizovatke smerom do mesta a za nou na križvatke "Maršutku".A tak som pošiel za zastávku a kývam vodičovi...Ten na mňa kuká jak na debila...Asi si myslel že nemám prachy alebo len srandujem,a tak som nastúpil na L93 a prišiel som na Hlavnú stanicu,kúpil som si električenku a šiel som za svojím pôvodným cieľom "Maršutky"...A tak som videl pred parkoviskom na Hlavnej stanici "Maršutku"...Ale nebol som si istý či mi zastaví aj na Predstaničnom námestí a tak som utekal na SAV-ku...Tam som si konečne stopol moju vysnívanú "Maršutku"...Vodič nechcel veriť že chcem nastúpiť...A hned sme sa spontánne pustili do rozhovoru...Zaujalo ma to že od 16,00 toho dňa zachádzajú až na Antolskú...Čiže už nechodia na Budatínsku...Dozvedel som sa aj to že majú k dispozícii 10 vozidiel a že sa chystajú predĺžiť svoje pôsobenie do 12,00 a večer takisto dlhšie...A tak som sa zviezol až na Antolskú , a moje putovanie po MHD pokračovalo...
Noo skoda ? mi nenapadlo ze s tym bude az tolko problemov.. ja som to videl len z pohladu cestujuceho.. ..na chudakov vodicov som uplne zabudol.. ? noo a pri vojenskej nemocnci maju vodici k dispozicii nieco viac ako na NOU ? Noo a kedze ta linka 211 nevznikla len tak nezistne z lasky k trolejom nevis aky bude jej osud po skonceni obchadzok na mileticke? Ci ju nechaju abo zrusia.. a preco vlastne ma chodit len na vikendy? Ak je to kvoli vodicom spravene tak oni cez tyzden na zachod nechodia?
The first two trams come to Budapest in March. These two prototypes will be doing the 'test-runs' without passengers (6000 kms each).
Providing the tests go as planned, they will start to operate on lines 4 and 6 (obviously the two lines with the biggest traffic).
This December, there will be 20 pieces, and all 40 will be in service by May 2007.
Technical details (only a few):
length: 54 m 6 moduls, without steps, 8 doors each side
width: 2,4 m
level of floor: 32 cm
capacity: 64/350
speed: they can do 70 km/h but will only be allowed for 50...... ? although they coudn't do much more on the boulevard anyway
What else....
I think these are the most important characteristics. I won't go into 'electricity', I'm not good at things like that ?
Ákos Varga is not my relative ? and I only know his page, but not he himself.
The best catalogue..... yes, probably Bálint's. It has the biggest database, that's for sure.
galiyosha
Nerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?