podla mna v Ba metro nebude. Vtedy odmietli velku sancu na vystavbu, len preto, no a teraz nemaju ziadne.
aj ta kupa novych autobusov Solaris Urbino neni rozumne..o type rozhodol magistrat, aj to tak vyzera. radsej by mohli kupit neake Karosy. Budem zvedavy kolko vydrzia tie urbina!
Ta nitrianska Karosa B731 s SPZ NR131AP co je zac?? vyzera byt atmosferak, a ma okno vodica, predne dvere ako novsie s turbom. Vie niekto o tom nieco?
bolo vyrobene pocas prechodu na model 700.20 a dostala uz novu kasnu?
Akoby som počul tých zakomplexovaných ľudí kladúcich na verejnom prerokovaní stále tie isté nič neriešiace otázky...
Tých 5 miliárd si stále nijako nedokázal. Vždy si len odvetil "nájdite si to sami". Chyba. Pokiaľ niečo tvrdíš, je na Tebe, aby si to dokázal.
Okrem toho -- čo si myslíš, že by sa za tých 5 miliárd postavilo? Úsek Janíkov dvor - Filiálka? Možno ani ten nie. A ďalšie peniaze na postupné rozširovanie by padali z neba? V tejto mizérii, keď nie je ani na poriadnu obnovu vozového parku? Stavba ťažkého metra v Bratislave by bola finančná samovražda, bez ohľadu na nejaké prvotné miliardy zo štátneho rozpočtu...
Keby si do toho skutočne tak videl, ako sa tu stále snažíš tvrdiť, a nebol len múdry ako kýbel gitu, tak by Ti bolo jasné, že prerozchodovanie bratislavských radiál je tá najmenšia položka. Čo vozidlá? Čo vozovne? Čo dielne? Prečo Liberec, menšia prevádzka než BA, nemá po dvadsiatich rokoch doteraz zmenu rozchodu ukončenú a všetky rekonštrukcie a novostavby vozidiel spravidla nakupuje vo verzii supersocka? Prečo mnohé švajčiarske mestá ďalej fungujú a rozširujú svoje prevádzky na metrovom rozchode? Prečo v Linci, kde majú úplne jednoduchú a nekomplikovanú sieť, a takmer všetky vozidlá nové, nemenia ten svoj podľa Teba taký problematický 900 mm rozchod?
Lebo je to umelý problém a jeho absolútne zbytočné "riešenie" stojí šialené peniaze!
V Stuttgarte ten prechod trval 20 rokov a mesto ho financovalo len z 20 %. Zvyšné peniaze dostali od krajinskej a spolkovej vlády. Bratislava by na niečo podobné nedostala ani korunu.
Ja by som v Bratislave veľmi rád štandardný rozchod. Veľmi rád. Nie sú na to peniaze.
Napíš mestu, nech sa nehrajú na tunel v budúcnosti, a nech prechod cez most riešia v konečnom variante aj s mimoúrovňovými križovaniami. Ja tak spravím.
Ty si sa vyjadril, že nič písať nebudeš. Tak potom tu nemláť prázdnu slamu ako dôchodcovia nad pivom a choď si na magistrát a jeho neschopnosť nadávať niekam inam. To, že sa prechod mostom nerieši definitívne, je LEN A LEN politický problém, ktorý spôsobili ľudia stále vidiaci v Bratislave metro, ktoré tu nikdy nebude.
A že električka bude v Petržalke skôr ako podzemné prepojenie Filiálky s Petržalkou? O kartón sektu sa s Tebou stavím kedykoľvek...
omyl, je to sposobene vecnou neschopnostou magistratu. keby neboli vychytraly tak uz metro stoji pred 10timi rokmi.
BA odmietla v roku 1990 5 miliard KCS na vystavbu rychlodrahy, lebo by tam bola sovietska technika. v prahe to neodmietli
typicka slovac, papezskejsi ako papez ...
prave kvoli neschopnosti magistratu za poslednych 16 rokov je vysledkom to, ze bude v BA len dalsia este k tomu uplne dosrana radiala, ktora nic nevyriesi.
a ohladne zeleznice, je to daleko realnejsi projekt ako tato radiala.
mesto chce zacat buduci rok, ale nema poriadne urobene plany ani kompletne studie. prestavbu stareho mostu, doteraz nevyriesenu.
ale kedze sa blizia volby tak sa o tom keca.
som sa ochotny stavit o hocico ze sa v roku 2007 s vystavbou nezacne
btw. ze tam bude 15 rokov ako docasne riesenie. nebud smiesny, bude to aspon do roku 2050 a to som optimista.
a ako som povedal, ked uz mesto pre seba zabere cely stary most tak nech to riesia v konecnom variante.
skor kvoli takym ako ty je tu teraz uplne posrana radiala, ktora sa v NICOM nebude lisit od dubraveckej alebo radialy do race, ktora je mozno viac mimourovnova ako ta petrzalska.
a dalsie uplne scestne riesenie bude len 1000 m rozchod
v nasledujucich rokoch sa rekonstruuje X trati. preco sa pri ich rekonstrukcii uz rovno nedavaju obe kolaje ako v liberci. postupne. cena by sa nenavysila mozno ani nie o 10-15%
Sakra, to ma datum 18.2.2005... Vsimol som si 18.2. (lez 2005 uz nie), v spojeni s infomailom "v nasledujucich tyzdnoch Vam predstavime mozne varianty linkovania" som ho zobral ako aktualny a zhodnotil...
Zjavne som ten príspevok odoslal nedopísaný... Škoda 14 T sa do Bratislavy (snáď) nedostane už len preto, že samotná Škoda chápe, že v porovnaní s konkurenciou v podobnej cenovej hladine (veď to stojí 60M Kč!) ťahá za kratší koniec a chystá 100% NP voz pravdepodobne na štýl Combina či Flexity Outlook.
Ja osobne by som v Petržalke najradšej videl Flexity Classic alebo obdobný voz napríklad z Inekonu.
A ešte k tým úrovňovým križovaniam na petržalskej radiále: Nie je to ideálne riešenie, ale zatracovať celý projekt kvôli dvom križovatkám, z ktorých obe sú pomerne veľmi jednoduché -- veď napríklad Šafárikovo námestie bude len križovanie priamo idúca električka vs priamo idúce autá po nábreží -- sa mi vidí absolútne slabomyseľné.
Vzhladom na to, ze ten navrh vznikol uz dost davno a odvtedy sa toho hodne zmenilo, je uz nerealny, a preto je zbytocne sa nim zaoberat Co sa tyka 24, tak s tou trasou ta linka jazdi uz hodne dlho a plati si ju VW
Tak som si prezrel navrhovany plan po spojazdneni elektricky a tot par postrehov:
24 - fiha, linka VW1 - VW2 je zaujimava. Postavi aj mne DPB linku Vojenska Nemocnica - Pri suchom mlyne, aby som mal pohodlny spoj od bydliska k potravinam???
Nejako mi unika zmysel linky 83 na lavom brehu Dunaja - co takto pouzit 85+191+83 (ktora by bola len v Petrzke)? Alebo este lepsie - elektricku 12 a linku 82? Dubravcania by mali taketo spojenie, z Patronky by sa muselo tympadom prestupovat len 1x (191+ petrzalska 83, resp. 85+petr. 83). Hoci byvam na Patronke (a neviem si vynachvalit linku 92), tak mi to pride ako zbytocne mrhanie peniazmi/busmi, ktore by sa dali vyuzit inde...
Ludia na sidlisku Dvory 5 (najma pri Rusovskej) a okolie Kremnickej budu radi - ziadne spojenie smerom do centra mesta, a to su k nemu najblizsie... Strana pri Novom moste este moze pouzit zastavku Dvory, ale okolie zastavok Kremnicka a Zaporozska bude musiet ist busom 81/86 na elektricku...
Co takto prehodit linku 81 pod Novy Most? Na elektricku predsa dovezie aj linka 86 (tympadom sa budem moct teoreticky i zrusit zastavka "Viedenska" a cela vetva busov po Inchebu a zaroven ziskaju Dvory moznost ist do centra (priamo, resp. prestup pri Auparku)
Zislo by sa poriesit ukoncovanie liniek pod Starym ostom a Novym mostom. Ukoncenie liniek 30/37/29... mi pride dost nestastne, kedze odtial sa da dostat nejako priamejsie do Petrzalky jedine linkou 12 - vsetko ostatne je na viac prestupov... Ak by teda nenatiahli aspon linku 81 pod Novy most, tak by to mali nejako zosuladit a tych 5 spojov ukoncit na Safarikovom namesti - takto by sa vytvoril velky prestupny uzol Dubravka - Lamac - Centrum - Petrzalka (elektricka).
Alebo sa caka, ze linka 50 sa casom potiahne pod Novy most a terajsi park/obratisko sa zastavia (nejakym business centrom, ktore bude mat super lukrativnu polohu, lebo takmer z celeho mesta bude k nemu priamy pristup elektrickou)?
Nedostane, keďže 14 T je už teraz z pohľadu Škody údajne neperspektívne vozidlo a a
Nerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?
hm osobne som sklamany z rozhodovania magistratu cim dalej tym viac.
ked uz chcu sila mocu vylucit IAD zo stareho mostu, tak nech preboha riesia petrzalsku radialu v definitivnej podobe cez stary most.
teraz na to budu mat priestor a moznost, nach vyriesia bosakovu mimourovnovo a aj safko mimourovnovo.
ked uz si zaumienili vulucit IAD tak maju k tomu idealnu prilezitost ..
otazka znie, ci niekto na magistrate rozmysla .. odpoved.. nikto. zase to bude jedna velka zlatanina.
ohladne T14 zo skody plzen, tak ta elektricka je vnutri "mala" to treba zazit, proti nej je aj T3 mega priestorna elektricka ... dufam, ze ta elektricka sa do BA nedostne, ak hej. tak to bude dalsie fasa rozhodnutie ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Nerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?