Tak som si prezrel navrhovany plan po spojazdneni elektricky a tot par postrehov:
24 - fiha, linka VW1 - VW2 je zaujimava. Postavi aj mne DPB linku Vojenska Nemocnica - Pri suchom mlyne, aby som mal pohodlny spoj od bydliska k potravinam???
Nejako mi unika zmysel linky 83 na lavom brehu Dunaja - co takto pouzit 85+191+83 (ktora by bola len v Petrzke)? Alebo este lepsie - elektricku 12 a linku 82? Dubravcania by mali taketo spojenie, z Patronky by sa muselo tympadom prestupovat len 1x (191+ petrzalska 83, resp. 85+petr. 83). Hoci byvam na Patronke (a neviem si vynachvalit linku 92), tak mi to pride ako zbytocne mrhanie peniazmi/busmi, ktore by sa dali vyuzit inde...
Ludia na sidlisku Dvory 5 (najma pri Rusovskej) a okolie Kremnickej budu radi - ziadne spojenie smerom do centra mesta, a to su k nemu najblizsie... Strana pri Novom moste este moze pouzit zastavku Dvory, ale okolie zastavok Kremnicka a Zaporozska bude musiet ist busom 81/86 na elektricku...
Co takto prehodit linku 81 pod Novy Most? Na elektricku predsa dovezie aj linka 86 (tympadom sa budem moct teoreticky i zrusit zastavka "Viedenska" a cela vetva busov po Inchebu a zaroven ziskaju Dvory moznost ist do centra (priamo, resp. prestup pri Auparku)
Zislo by sa poriesit ukoncovanie liniek pod Starym ostom a Novym mostom. Ukoncenie liniek 30/37/29... mi pride dost nestastne, kedze odtial sa da dostat nejako priamejsie do Petrzalky jedine linkou 12 - vsetko ostatne je na viac prestupov... Ak by teda nenatiahli aspon linku 81 pod Novy most, tak by to mali nejako zosuladit a tych 5 spojov ukoncit na Safarikovom namesti - takto by sa vytvoril velky prestupny uzol Dubravka - Lamac - Centrum - Petrzalka (elektricka).
Alebo sa caka, ze linka 50 sa casom potiahne pod Novy most a terajsi park/obratisko sa zastavia (nejakym business centrom, ktore bude mat super lukrativnu polohu, lebo takmer z celeho mesta bude k nemu priamy pristup elektrickou)?
C.
24 - fiha, linka VW1 - VW2 je zaujimava. Postavi aj mne DPB linku Vojenska Nemocnica - Pri suchom mlyne, aby som mal pohodlny spoj od bydliska k potravinam???
Nejako mi unika zmysel linky 83 na lavom brehu Dunaja - co takto pouzit 85+191+83 (ktora by bola len v Petrzke)? Alebo este lepsie - elektricku 12 a linku 82? Dubravcania by mali taketo spojenie, z Patronky by sa muselo tympadom prestupovat len 1x (191+ petrzalska 83, resp. 85+petr. 83). Hoci byvam na Patronke (a neviem si vynachvalit linku 92), tak mi to pride ako zbytocne mrhanie peniazmi/busmi, ktore by sa dali vyuzit inde...
Ludia na sidlisku Dvory 5 (najma pri Rusovskej) a okolie Kremnickej budu radi - ziadne spojenie smerom do centra mesta, a to su k nemu najblizsie... Strana pri Novom moste este moze pouzit zastavku Dvory, ale okolie zastavok Kremnicka a Zaporozska bude musiet ist busom 81/86 na elektricku...
Co takto prehodit linku 81 pod Novy Most? Na elektricku predsa dovezie aj linka 86 (tympadom sa budem moct teoreticky i zrusit zastavka "Viedenska" a cela vetva busov po Inchebu a zaroven ziskaju Dvory moznost ist do centra (priamo, resp. prestup pri Auparku)
Zislo by sa poriesit ukoncovanie liniek pod Starym ostom a Novym mostom. Ukoncenie liniek 30/37/29... mi pride dost nestastne, kedze odtial sa da dostat nejako priamejsie do Petrzalky jedine linkou 12 - vsetko ostatne je na viac prestupov... Ak by teda nenatiahli aspon linku 81 pod Novy most, tak by to mali nejako zosuladit a tych 5 spojov ukoncit na Safarikovom namesti - takto by sa vytvoril velky prestupny uzol Dubravka - Lamac - Centrum - Petrzalka (elektricka).
Alebo sa caka, ze linka 50 sa casom potiahne pod Novy most a terajsi park/obratisko sa zastavia (nejakym business centrom, ktore bude mat super lukrativnu polohu, lebo takmer z celeho mesta bude k nemu priamy pristup elektrickou)?
C.
Andy