Neviem, či to tu už bolo...
Bratislava 26. januára (TASR) - Dopravnú infraštruktúru v hlavnom meste SR v Bratislave by začiatkom februára mala skvalitniť kyvadlová preprava ľudí modernými mikrobusmi.
Spoločnosť CityLink zakúpila desať 14-miestnych mikrobusov, ktoré by mali v prvej fáze premávať z centra Bratislavy smerom do Petržalky na dvoch trasách v 10-minútových intervaloch. Mikrobusy nebudú mať pevné zastávky, ale zastavia podľa želania cestujúcich. Cena cestovného lístka by mala byť 25 Sk bez ohľadu na dĺžku trasy.
TASR o tom informovala spoločnosť CityLink, s. r. o., Bratislava.
Bratislava 26. januára (TASR) - Dopravnú infraštruktúru v hlavnom meste SR v Bratislave by začiatkom februára mala skvalitniť kyvadlová preprava ľudí modernými mikrobusmi.
Spoločnosť CityLink zakúpila desať 14-miestnych mikrobusov, ktoré by mali v prvej fáze premávať z centra Bratislavy smerom do Petržalky na dvoch trasách v 10-minútových intervaloch. Mikrobusy nebudú mať pevné zastávky, ale zastavia podľa želania cestujúcich. Cena cestovného lístka by mala byť 25 Sk bez ohľadu na dĺžku trasy.
TASR o tom informovala spoločnosť CityLink, s. r. o., Bratislava.
SZKV
A myslím, že by to mohlo zajímat i někoho jiného! Kolem DPP se totiž nakupilo po světě spousta mýtů (přičiněním podniku samého a jeho fanatických milovníků), tak je dobré čas od času ukázat, že není všechno zlato, co se třpytí. Nemyslím, že bych byl pragofob, jak je mi tu podsouváno, ale mytologii ve veřejné dopravě prostě nemám rád a spousta věcí by šla v Praze řešit lépe a levněji...