Este k tym SORom a Sprinterom. Nezda sa vam cena za jeden Sprinter nejaka prilis vysoka? Ked zoberem, ze za jeden Mini dal DPB 3,6mil. a za jeden SOR dal 3,95 mil. tak sa mi to nejako nezda. Hlavne ak zoberiem, ze jeden klasicky Sprinter stoji cca 1 mil. SK.
Myslim si, ze taku prestavbu by zvladol aj DPB respektive ak by kupil Sprintery a potom dal verejnu sutaz na prestavbu tak by ho to vyslo lacnejsie a to odost. Ved predsa vybrakovanie interieru, znizenie podlahy v casti vozidla, polozenie protismykovej podlahy, sedadla a madla a jedny dvere nemozu stat 2,5 mil Sk.
Mam pocit, ze takyto sprinter ma aj Ostava, rad by som vedel co zan dali oni... Neviete niekto?
Myslim si, ze taku prestavbu by zvladol aj DPB respektive ak by kupil Sprintery a potom dal verejnu sutaz na prestavbu tak by ho to vyslo lacnejsie a to odost. Ved predsa vybrakovanie interieru, znizenie podlahy v casti vozidla, polozenie protismykovej podlahy, sedadla a madla a jedny dvere nemozu stat 2,5 mil Sk.
Mam pocit, ze takyto sprinter ma aj Ostava, rad by som vedel co zan dali oni... Neviete niekto?
yale
v minulosti bol Nosný systém MHD súčasťou štátneho Rozvojového programu priorít (RPPVP), s predpokladaným výdavkom v prvej etape vo výške 17,3 mld. Sk od roku 2006.
Odvtedy, ako mesto Bratislava prišlo s "rýchloelektričkou", tento program bol vyradený zo zoznamu štátom financovaných aktivít. V RPPVP zostavovanom v roku 2005 už NS MHD nefiguruje, to znamená že štát nepočíta s akýmkoľvek príspevkom naň.
Všetky vyhlásenia o tom, že štát dofinancuje časť výstavby "rýchloelektričky" pre Bratislavu, sú robené zo strany mesta, z opačnej strany (štát) neexistuje jediný záväzný dokument, kde by sa konkrétne spomínala. Takže ide skôr o želanie mesta, ako realitu. Realita je skôr taká, že štát využil nadšenie mesta pre električku a zbavil sa akejkoľvek účasti na výstavbe NS MHD.