Niektori ludia tvrdia, ze videli zlte busy - vraj to boli Ikarusy 260 s platnovymi dverami. Neviem, ci je to tak, jedine, co je iste, ze v roku 1988 sa tu testoval prototyp Ik435 striebornej farby s este velkymi zadnymi dverami.
BTW: Testoval sa u nas aj Neoplan N4014, Karosa B931 a aj prototyp Karosy Citybusu. (okolo r. 1995)
BTW: Testoval sa u nas aj Neoplan N4014, Karosa B931 a aj prototyp Karosy Citybusu. (okolo r. 1995)
Doktor
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.