WEST:
prosim, ta, ved CKD mali ukrutne problemy vyrobit vobec T6A5 na metrovy rozchod! (prototypy dosli oneskorene, lebo "nedala sa umiestnit celustova brzda medzi trakcak a prevodovku").
KT8D5 ma dva odlisne podvozky: Vonkajsie a vnutorne. Tie vonkajsie by sa vymenit aj dali (za tie, co su teraz na T6A5), ale vnutorne maju inu konstrukciu a CKD to vyriesili tak, ze sa na to proste vybodli....
prosim, ta, ved CKD mali ukrutne problemy vyrobit vobec T6A5 na metrovy rozchod! (prototypy dosli oneskorene, lebo "nedala sa umiestnit celustova brzda medzi trakcak a prevodovku").
KT8D5 ma dva odlisne podvozky: Vonkajsie a vnutorne. Tie vonkajsie by sa vymenit aj dali (za tie, co su teraz na T6A5), ale vnutorne maju inu konstrukciu a CKD to vyriesili tak, ze sa na to proste vybodli....
Doktor
1.99,9% z vas si pochvaluje Ikarus 280 cize by sa vlastne naviazalo na historicke korene a zautocilo na vase srdcia prijemnym designom vozidiel.
2.Namiesto SOR-u by ste mohli mat Ikarusy Midibusy
3.Keby sa ponakupovali 412 a 417 mali by ste z vacsej casti nizkopodlazny autobusovy park.
4.Kedze by ste mali autobusy len jednej znacky neboli by problemi s rekvalifikaciou pracovnikou dielni na najroznejsie znacky a druhy autobusov.Prestali by existovat problemi s nahradnymi dielmi pretoze tie by boli pravdaze zhodne.
5.Nehovoriac o tom ze podla mna Ikarus 415/435/412/417/midibus ovela lepsie zapadnu do mestskeho prostredia Bratislavy ako SOR-y alebo Karosy alebo aj Solarisy i ked ich sa rozhodne nemusite obavat.