Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ozaj, nezabudnite prist vsetci na koncert kapelyDoNoWa konajuci sa tento stvrtok (14.2.) o 20:00 v Aligator Pube na Laurinskej ulici. Aby ste mi teraz nevynadali, ze nepisem o MHD a robim tu iba reklamu kapele, tak vas mozem uistit, z som si na moje bicie namontoval nieco, co vym urcite pripomenie MHDcku. Pridte a nechajte sa pekvapit.

Turbo 😛
Boli to klbaky a aj harmoniku mali žltu.Škodu-Sanos S200 sme volali mexicky trolejbus, proste v nas evokoval mexikooo, mexikooo : )))
WEST:
v pohode, ved na to sme tu - aby sme odpovedali pokial vieme. Ale ak sa ti mam priznat, tak o tom tvojom opisanom autobuse ma nic nanapada, mozno to budu vediet ostatny (ja si toho tiez z detstva moc nepamatam, iba T2-ojky, ktore som prezyval Motoracky.. hehe)
Niektori ludia tvrdia, ze videli zlte busy - vraj to boli Ikarusy 260 s platnovymi dverami. Neviem, ci je to tak, jedine, co je iste, ze v roku 1988 sa tu testoval prototyp Ik435 striebornej farby s este velkymi zadnymi dverami.

BTW: Testoval sa u nas aj Neoplan N4014, Karosa B931 a aj prototyp Karosy Citybusu. (okolo r. 1995)
Tak ja o tom moc neviem preto su moje otazky s vaseho pohladu asi stupidne.A este nieco ked som bol mali jazdili iste busi ktore niesu v galerii.Bolo to okolo 90 rokov.Moc si toho nepamatam bol som mali(6 rokov) ale viem ze boli zlte a mali stanovyste pre sprievodcu. Len to si pamatam. Zo sestrou sme ich nazvali juhoslovanske ale ci naozaj boli s JZR to asi nie. Vy onich neviete nič?
WEST:
prosim, ta, ved CKD mali ukrutne problemy vyrobit vobec T6A5 na metrovy rozchod! (prototypy dosli oneskorene, lebo "nedala sa umiestnit celustova brzda medzi trakcak a prevodovku").

KT8D5 ma dva odlisne podvozky: Vonkajsie a vnutorne. Tie vonkajsie by sa vymenit aj dali (za tie, co su teraz na T6A5), ale vnutorne maju inu konstrukciu a CKD to vyriesili tak, ze sa na to proste vybodli....
West: CKD tvrdilo, ze urobit KT8 na metrovy rozchod proste nejde...
len aby sme s tou nasou zvedavostou nazasli prilis daleko....
Mam dalšiu otazku. Preco sa nekupili KT8D5 aj do BA.Nedali sa upravit na 1000mm rozchod? A co sa tyka idi.... ktory su zakomplexovany a nevedia sa prejavit inak ako svojim podpisom, ktory sa v vačšinov nedá ani prečitat mozno by sa naši poslanci mali inšpirovať moslimskym pravom- bez ruk by sa uz nikde nepodpísali 🙂
heh, jaki sme zvedavy setci 🙂
ufo: Juro robi v ZSR, odtial to ma 🙂 Aka je ta 435????
Kockac: Myslim, ze writeri mali dost casu na to, aby urobili nejaky piece-whole-car (t.j. kvalitne posprejovany vozen aj s nejakym motivom). To, ze sa zamerali na bombz (narychlo nastriekany napis - pokial mozno co najvacsi za co najmensi cas), tak je to ich problem. Na elinach som videl "az" jeden prekny wrajt... Keby to spravili tak, ako som to spravil v tej fotomontazi na sci-fi, bol by som len rad. 🙂

Kocki, Andy: OK, tagy vyriesim...

Si: Tak davaj za smile medzeru a az potom ukonci zatvorku...

Doktor: Mal som moznost sa viezt Ikarusom 405 a nemal som z neho najlepsi dojem. Bol tam vacsi hluk ako v Tam-Buse. SOR C7.5 by bol lepsi. A k vyprave SORov si myslim to, ze na linky 51 a 58 by bohate stacil kratsi SOR.

Spectre: Mozno si to tu niekto cital a chce dokazat, ze aj v Ik280 c. 1923 sa daju porezat sedadla 🙂
v akom natere tam jazdia 435ky?
Minuly tyzden som si zacestoval po Slovensku a musim povedat , ze Ban. Bystrica ma MHD na dost dobrej urovni- udrzba atd a hlavne Renaulty citybusi. No co ma ale najviac prekvapilo, bolo to, ked som v Liptovskom Mikulasi videl v tamojsej mhd IKARUS 435 !!! tak som ho odfotil i ked uz bola trochu tma. Cize to uz je 4. mesto v SR, kde jazdia Ikarusy 435.

Juro: Odkial mas tie zelezniciarske cestaky, kde si cital uz tie vlaky na filialku? Vies este nieco o tom viac?

COLOR:y chodis na Vazku? Do ktorej tr. ked mas este fyziku? My sme uz v 4.tr. nemali.
Mimochodom, 1923 som zase videl behať na normálnej linke!!!! Bože, to oni nedokážu zachovať aspoň jeden pekný autobus v teplúčku vozovne. Prečo ho musia dávať von, veď nám ho zničia 😞
Si> Ikarus 280 je starý, ale dobrý. Kúrenie: poznám ten pocit, keď je na oknách ľad (zvnútra) a ty sa nemôžeš chytiť, lebo by si ruku odlepil bez kože. To bol v Ik280/283 problém aj tejto zimy. Ako blesk z jasného neba však začali istým dňom všetky busy na 83 chodiť aspoň s čiastočným kúrením (keď to zapne naplno, nedá sa tam vydržať - Ďaľší extrém). Ono všetko ide, keď sa chce - asi sa niekto sťažoval, takže ono to ide. Jediné, čo by mohol byť problém, že na zapnutie kúrenia tam treba prepnúť jeden ventil pod deklom v podlahe, čo sa nikomu nexcelo, to ohľadne zimy.......... 🙂

Doktor> Plne súhlasím!
ctbcbtcbcttb - Aj tak tam mensia strbinka bola - ako je to bezne...ak by sa fakt zatvorili ako maju, neviem neviem...:-) Este mi hralo do pexesa ze som v nej skoro nic nemal 🙂

Dr. - No pokial viem medzi SORom B 9.5 a Ik 405 je pekny rozdiel - v dlzke=kapacite...Tak myslim, SORy sa oplatia skor...Ik 405 by sa teraz kapacitou hodil akurat do Auparkovej linky 🙂 🙂

COLOR - SGS
Bon-Eurou> ale kazis tym dvere! 🙂
cbt 🙂 - urcite som si ju tam nechal naschval, aby mi ju zacvakol...potrebovala vyvetrat 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.