Reply on: TeBeCe #52100:
To je spominane aj v clanku v Sme v #52090 ! Avsak je tam aj uvedene odkial planuju zobrat 200 mil. Sk na ne: "...V návrhu má ísť o vyčlenenie 200 miliónov korún z peňazí určených na rozvojové priority mesta. Konkrétne by to malo byť z 1,7 mld na prípravu nosného dopravného systému a pripojenie Petržalky...." co sa mi zda trochu ujete! Zeby sa volby blizili a chceme za kazdu cenu platat diery a zhanat volicov? Uz teraz zhana magistrat peniaze od statu aby mohol vystavat elektricky do petrzalky a este z penazi co na to ma vyclenene chce takto ukrojit. NIe som pokojny s autobusmi co po petrzalke jazdia ale radsej pockam na elektricku!
Matthias
nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie , aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.