Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jezo #52105:
Žiadna električka tam nikdy nebude, zobuď sa zo sna a buď rád, že bude aspoň 200 miliónov na to, aby o sa dalo aj o rok cestovať aspoň tak ako teraz...
Reply on: TeBeCe #52100:
To je spominane aj v clanku v Sme v #52090 ! Avsak je tam aj uvedene odkial planuju zobrat 200 mil. Sk na ne: "...V návrhu má ísť o vyčlenenie 200 miliónov korún z peňazí určených na rozvojové priority mesta. Konkrétne by to malo byť z 1,7 mld na prípravu nosného dopravného systému a pripojenie Petržalky...." co sa mi zda trochu ujete! Zeby sa volby blizili a chceme za kazdu cenu platat diery a zhanat volicov? Uz teraz zhana magistrat peniaze od statu aby mohol vystavat elektricky do petrzalky a este z penazi co na to ma vyclenene chce takto ukrojit. NIe som pokojny s autobusmi co po petrzalke jazdia ale radsej pockam na elektricku!
Nasiel som o tych busoch clanok...ten posledny odstavec neviem ci patri k tym 200 milionom ,alebo 32 milionom lebo inak ? http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442688 a este jeden http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442689
Reply on: Mikimaus #52102:
S hrbom je ten BN 12.
Reply on: fobust #52101:
To vychadza na bus 10 mil ? Co stoji taky SOR a co taky menej slusnejsi a co taky slusnejsi bus? Len nie dufam ten SOR BN 12 ci aky to tu bol na plyn s tym hrbom...alebo Novoplan ? ?
Reply on: TeBeCe #52100:

Pche! To nas ma akoze vytrhnut z biedy? Nejakych 20 menejcennych serblov, pricom neviem akych? Ale asi to budu dalsie SORy....
Bratislava nakúpi autobusy za 200 miliónov
Na nákup nových autobusov bratislavskí poslanci dnes schválili 200 miliónov Sk. Po výberovom konaní by mohlo v júni 2006 do vozového parku Dopravného podniku Bratislava pribudnúť minimálne 20 autobusov.
http://hnonline.sk//2-22753205-k00000_detail-1e
Reply on: Red-Hawko #52081:
Poznam cloveka, ktory za dve kolecka na prazskej linke 22 (ako vodic) stihol precitat mensiu knizku. Za jazdy s cestujucimi.
Reply on: Beus #52082:
? ? ? a to ešte nevieš, že táto mašinka /1615/ nemôže robiť linky ako 21 a 63, pretože hore Pražskou ísť cca do 20km/h, to by bol luxus... ?
Reply on: fobust #52096:
v cesku SOR, v madarsku pod nazvom CREDO a v polsku pod nazvom SOLBUS 🙂
Reply on: Tomi #52093:

Ze to nie je na CNG. A aj tak to v Bratislave nebude, lebo "my tu mame ine problemy" (prioritne riesit dopravu na Kalvarii), "cestuuci by to nechapali" (dva klby???), "to sa tak nikdy nerobilo" (vodici a dielensky by to nechapali), "na to nie je predpis" (homologizacia), "TO SA NEDA"....
Na zastávke busov č. 31, 39, 78 na Trnavskom mýte v dohľadnej dobe vyrastú 3 nové prístrešky JCDecaux. ?
Reply on: TeBeCe #52090:

Boze moj! Nech si Zachar tie SORKY najlepsie niekam strci. Uz ma to fakt serie. My tu potrebujeme desiatky velkokapacitnych vozov na vytazene pseudonosne linky a nie dalsie kinderka!!!! ?‍☠️
Nove klbaky su v nedohladne, cng chce dalsie midibusy...
http://ba.sme.sk/c/2442688/Vozovy-park-je-stary-potrebuje-nove-autobusy.html

"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
Reply on: Spectre #52087:

A nechces radsej kachnu? Dokonca to ma tiez kvazi vlnite plechy.
Zdravím ctených imhd-ákov,

nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie 🙂, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. 🙂 Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
Ozaj... menšia IGK lobby:

Výhľadovo: Nevedel by niekto o nejakom CITROENe BX, najlepšie verzia 1.6, resp. 1.7D. Aj s papiermi, of course...

(Prosím obecenstvo, aby sa zdržalo rečí o hydraulike a pod.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.