Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
spectre , mike , ::: moja mhd era sa asi konci nieco sa stalo no neviem co....
Reply on: debil #51469:
DPMB urcite nie, kedze DPMB je Dopravni Podnik Mesta Brna 🙂 Bratislavsky dopravca sa uz peknych par rokov vola DPB 🙂 To len tak na okraj 🙂
Spominane predlzenie by bol urcite dobry napad, a perspektivne do buducnosti by sa urcite zislo, ale kym nie su peniaze na podstatnejsie, dolezitejsie, a akutnejsie trate a predlzenia (Petrzalka, Lamac, DNV, podzemne krizovanie centra) tak o predlzeni z Race nema zmysel uvazovat.
Iste ciastkove rozvojove plany zarucene existuju, ale kym nie su prostriedky na ich realizaciu, tak zostavaju len na stoloch...a prostriedky nie su, lebo magistrat neda, lebo nema z coho...:/
Má DPMB v úmysle vybudovať pokračovanie el.trate z Komisárok po BEZ-ku na Rybničnej ?Je to možno okolo 1 km. Mal by v tých miestach vyrásť technologický park CEPIT. A perspektívne prepojiť ďalej cez Vajnory na Zlaté piesky ? Má vôbec DPMB vypracovaný nejaký plán rozvoja elektrickej trakcie ?
Reply on: Beus #51464:
Ja zasa dávam 100 bodov Trnavkarskemu beusu za trieskajúce Tr. s hrdzinou po okrajoch a IK ktoremu vrzga tak DB náprava že cestujúci z hl. stanice sa na tom dobre bavili -BA šrotovisko ☠
Reply on: Sommelier #51465:
Niekde by to proste pri tom Poluse vcuclo pod zem alebo opačne na mostík s nástupišťom ponad cestu. Na 1 vlak. v hl. stanici nastúpi príkl. 100 cestujúcich počas /3h./z toho necelá štvrtina vystúpi v okolí pezinka. Prečo hovoríš o 500 cestujúcich v jednom ťahu a v 1 o pár metrov dlhšej súprave? Vlakotramvaj môže slúžiť ako doplnok k nosnému cestovaniu aj mimo územia. Osobna žel. doprava týmto nemusí používať staré nepohodlné motorové vozne- autobus 809 -812 (049) niekedy s preplnenými vozňami, či okuliarnika s prázd. ťažkymi vozňami.Šefa tu nemám za sebou ? čo ma po preklepe ?
Reply on: Sommelier #51465:
e #51465 trat filialka - petrzalka by bola fajn, ved zeleznice to maju aj v plane, peniaze by ziskali z eu fondov, kraj je za, len nasemu magistratu sa to nepozdava... radsej nieco ako nic, ved uvidime co a kedy pojde do petrzalky ?
Reply on: petert #51461:
soske, je jasne, ako to myslis, ak by sa natiahla trat z filialky do petrzalky ako bola, tak velmi dobre.
Ale verim, ze si sa bol pozriet na dieru na Karadzicovej ako tam mafiani buduju lepsie zajtrajsky.
Takze nato zabudnime.
Siruacia, ze pred Polusom v roku 2025 zastane vozidlo, ktore bude na svojej ceste pokracovat neviem do Senca, s kapacitou 500 osob... aj ostrovcek so zrezanymi chodnikmi o sirke 2 metre (co je aj tak nerealne) nebude postacovat na rychlu obsluhu cestujucich, vsak ze ?
Reply on: papuca #51462:
? Zmyselnost tych prispevkov si vystihol priam dokonale, davam 100 bodov za nadhernu charakterizujucu vetu 😉 A tie preklepy tiez k tomu patria 🙂
jaj, a prepacte za chyby a preklepy, mam za sebou sefa a tak to pisem na etapy ;o)
petert ja ti nerozumiem? rocumiem vsetkym pojmom, co si uviedol, ale smysel mi to nedava, alebo mam ubohu predstavivist. lebo ked si to zacnem pokusat premietnut v hlave, vyjde mi to rovnako ako ked:

centralne letisko postavme pri tesco na kemennom namesti, jednu runway po legionarskej a druhu po dunajskej a pristavat by mohli medzi v smere od wien flughafen a potom sa napajat na M.R.Stefanika, okdial by bolo priamo spojenie so svetom. a este tak zabezpecime dopravu centra a s juhom a vychodom mesta... wow.

ale mozno fakt som len unaveny...
Reply on: Spectre #51459:
To je aj tým, že sa mi to tu zdá monotónne, vlastne sa v električkovej doprave nič rozumné nebuduje a prešlo mnoho rokov na to, aby sme teraz uvažovali o metre, keď nie je akosi ani na ten nosný systém. Každý sa tu snaží čo najviac zo seba dať ako spektre S499,1023, Sommelera a mnohych iných čo tu musia napomínať bludy a.? To, že uprednostňujem nosný systém ako železničný a to si dovolím vtrepať rovno do centra ako u Bahn je čistá moja myšlienka ako dostať ľudí rychlo a ďalej po železnici. Takto by stačil aj len 1 tunel filialka - Petržalka. Cargo má nákladnu dopravu, DPBa by ostali autobusy a trolej. a Spololočný žel. nosný projekt by mohla mať iná spoločnosť. Myslím si že nosný systém by sa mal budovať na základe slov. železníc.Môžu po ňom jazdiť ešte eliny ale nie už v takomto zanedbanom vlečúcom sa stave.
Reply on: petert #51458:
Áno, prosím pekne, viem, čo je návestidlo, aj predpis D1, dnes už Ž1, poznám, aj návestiť 40 a výstraha by som vedel. Ale ako sa návestidlom vlakotramvaj rozbočí a kde, to som veru nepochopil.
Reply on: S499.1023 #51457:
Ja som vyrozumel jedine to, že je debata o nejakých kočkopsoch...
Reply on: S499.1023 #51457:
Navestidlo je železničný semafor ako sa tomu rozumie. Ten slúži na riadenie vlaku signalom či môže isť na vedlajšu koľaj alebo má stáť, pretože má pred sebou meškajúci.Je to o železnice v meste ...Žial Račianska Vajnorská ak je úzka ako iné treba tie chodníky už teraz zrezať. Vševedko nerozčuluj sa , však vieš o čo mi ide... ?
Reply on: petert #51453:
Sorry, ale ja nerozumiem. Aké ostrovčaky sa zabezpečia návestidlom, čo rozbočí vlakotramvaj?
Prosím ostatných o vysvetlenie, či rozumeli.
Čo im este radite?Ľudia ved tam treba vymeniť cele vedenie lebo je vsivavá banda *****0v
Vy ***** zasrane spravte si tu vy***anu stranku lebo je uplne na ***** stoji za velke hovno ako aj jej majitelia.Uvedom te sa vyser te si oci a vsetci mate urcite malých vtákov. Dajte si vsetci po papuli lebo ako som uz vyssie vysvetlil mate malých vtakov.Vas stali obdivovatel a cestovatel ? ste *****i ?
Reply on: petert #51453:
ostrovceky o meter nerozsiris, uz teraz je to na racianskej a vajnorskej o hubu.
Reply on: Sommelier #51431:
Nástupné ostrovčeky by stačilo rozšíriť do vozovky len o 1 meter a od prechodu chodcov v pozdlžnych 3 metroch spád k prechodu čo vedie cez cestu. Každy ostrovček zabezpečiť návestidlom ktorý prípadne rozbočí vlakotramvaj. Niekde treba tu trať oplotiť alebo zdvihnúť . Čo sa týka dopravy do 1 koľajky napr. do Dunajskej Stredy , tam by zachádzal len 1 z 10 tich u-sbahn. Niektore končia v BA prikl. Letisko Ružinov Pošeň a Do dunajskej nemusíš ťahať hybrid. Vlak s veľkou spotrebou. Tu nie je sa čo chytať za hlavu. Tu treba len na to peniaze, ktoré to všetko dajú do pohybu. Možno o 10-15 r.? Nemali toto na mysli už v 70 rokoch ? Tie koľaje sa mali už dávno prestavať na 1470 Takže Očakávam i proti buum reak ?
Reply on: Red-Hawko #51423:
Odkedy chodí 74 na Hl. stanicu z Petržalky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.