Reakcia na: Mikimaus #52104:
To tam zas píšu nejaké dristy, buď je dement Zachar alebo SME, ale tých sedem midibusov a dva minibusy stoja 40 miliónov, a to je oproti 200 trochu rozdiel. Za toľko sa dá kúpiť 20 kĺbových nízkopodlažných autobusov..
Matthias
nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie , aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.