Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bratislava nakúpi autobusy za 200 miliónov
Na nákup nových autobusov bratislavskí poslanci dnes schválili 200 miliónov Sk. Po výberovom konaní by mohlo v júni 2006 do vozového parku Dopravného podniku Bratislava pribudnúť minimálne 20 autobusov.
http://hnonline.sk//2-22753205-k00000_detail-1e
Reakcia na: Red-Hawko #52081:
Poznam cloveka, ktory za dve kolecka na prazskej linke 22 (ako vodic) stihol precitat mensiu knizku. Za jazdy s cestujucimi.
Reakcia na: Beus #52082:
? ? ? a to ešte nevieš, že táto mašinka /1615/ nemôže robiť linky ako 21 a 63, pretože hore Pražskou ísť cca do 20km/h, to by bol luxus... ?
Reakcia na: fobust #52096:
v cesku SOR, v madarsku pod nazvom CREDO a v polsku pod nazvom SOLBUS 🙂
Reakcia na: Tomi #52093:

Ze to nie je na CNG. A aj tak to v Bratislave nebude, lebo "my tu mame ine problemy" (prioritne riesit dopravu na Kalvarii), "cestuuci by to nechapali" (dva klby???), "to sa tak nikdy nerobilo" (vodici a dielensky by to nechapali), "na to nie je predpis" (homologizacia), "TO SA NEDA"....
Na zastávke busov č. 31, 39, 78 na Trnavskom mýte v dohľadnej dobe vyrastú 3 nové prístrešky JCDecaux. ?
Reakcia na: TeBeCe #52090:

Boze moj! Nech si Zachar tie SORKY najlepsie niekam strci. Uz ma to fakt serie. My tu potrebujeme desiatky velkokapacitnych vozov na vytazene pseudonosne linky a nie dalsie kinderka!!!! ?‍☠️
Nove klbaky su v nedohladne, cng chce dalsie midibusy...
http://ba.sme.sk/c/2442688/Vozovy-park-je-stary-potrebuje-nove-autobusy.html

"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
Reakcia na: Spectre #52087:

A nechces radsej kachnu? Dokonca to ma tiez kvazi vlnite plechy.
Zdravím ctených imhd-ákov,

nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie 🙂, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. 🙂 Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
Ozaj... menšia IGK lobby:

Výhľadovo: Nevedel by niekto o nejakom CITROENe BX, najlepšie verzia 1.6, resp. 1.7D. Aj s papiermi, of course...

(Prosím obecenstvo, aby sa zdržalo rečí o hydraulike a pod.)
Reakcia na: si #52074:
Novšie automatické kinderká sú v súčasnosti asi to najlepšie v BA vozovom parku.

Ik4xx môžu byť vizuálne v dobrom stave, avšak väčšina vozov je nejakým spôsobom rozrýpaná (či už tuzing od vodiča, alebo z dielne 🙂 ).

Pokiaľ by ti nevadili hrozné jazdné vlastnosti, nervy pri štartovaní a vysúšanie sa na plničke, tak by pre Teba bol dobrou voľbou aj nejaký novší kĺbový plyňák.
Reakcia na: Beus #52082:
Ako sa prejavuje plynulé radenie naddimenzovanej prevodovky ZF (Zubatoj Fecal) spolu s týmto motorom?
Reakcia na: cestujuca #52030:
Ja neviem, občas 96 cestujem (väčšinou poobede) v úseku Prokofievova - Bulíkova a späť a nemyslím si, že by bola plná tak ako popisuješ. Áno, býva dosť plná, ale to, ako to popisuješ, som tam zatiaľ nezažil. Ale to možno len preto, že ňou necestujem moc často.
Bude na www.imhd.sk prípadne na www.dpb.sk CP tej X82-ky?
Reakcia na: Vševedko #39402:
No, ja nemam vela chuti verit, ze by s tym Pars nejako pomohol...oni to tam sice robili a maju od toho vykresy, ale pri tom, ze nam tu jazdia takmer dve desiatky prototypov (par dvojic vozov je kupodivu zapojenych rovnako), navyse na viacerych boli medzicasom robene urcite nejake upravy zapojenia, velmi neverim, ze by sa do nich Sumperk vobec vyznal. Navyse, prevazkujeme ich my, takze skusenosti s nimi mame my, oni nie - nemaju odkial 😉

Re #39408 Mike: Hehehe, super :)) Som zvedavy, dokedy bude takto pravidelne zdochynat 😉 A potom sa spytam v dielni, co jej bolo 😉

Teraz z ineho sudka:
Dnes som mal tu cest sa na L39 odviezt vozom 1615 s cerstvo nainstalovanym motorom TEDOM ML640 NG. Strucne zhrnute: KRASA. Konecne CNG motor, ktory ma (viac nez) slusny tocivy moment. Ked na to pri rozjazde lepsie slapol, citil som sa ako vo velmi vydarenom diesli...autobus je s tymto motorom konecne zivy tak, ako sa to patri, a porovnavat sa moze skutocne s lepsimi dieslami, z nasich vozov ho trhnu snad len SORky a mozno TAMbusy (ale tie asi len vdaka tomu, ze maju Voith-ku); take dieselove Ik435 sa pri 1615 mozu rovno ist zahrabat 🙂 Snad jedina vec, ktora mi pri prvom pohlade a pocuti vadila, bol non-stop huciaci chladic, ale to uz je dan za to, ze chladiaci system bol dimenzovany na naftu, nie CNG...predsalen je to len prerabka, nie fungel.
Vyhody dobreho tociveho momentu snad vysvetlovat netreba - nielen ze je to prijemnejsie pre cestujuceho, ked sa voz rozbieha z 0 na 40 km/h menej ako pol hodinu, ale najma pre vodica - lepsia obratnost vozidla v hustej mestskej premavke, mensie meskania na tratiach, atd... 🙂
Tieto TEDOMacke CNG motory (s dieslami som nemal do cinenia) sa mi fakt zacinaju pacit...predpokladam, ze spotrebu to nebude mat o nic vyssiu, nez doterajsie SPP-Liaz ML637 NGST, a ak to bude adekvatne malo poruchove (v co dufam), tak uz treba len dufat, ze sa tymito motormi vybavi co najviac klbakov. ?
Neviem ci navstevujete aj dispecerske forum ale ...
citujem 'dopravák'a
"Dnes ma dorazil jeden vodič na L205...? Stihol si vyčistiť okuliare , najesť sa a ešte si aj zafajčiť a to všetko za jazdy na linke ? "
Proste BRUTUUUS

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.