Žiadna električka tam nikdy nebude, zobuď sa zo sna a buď rád, že bude aspoň 200 miliónov na to, aby o sa dalo aj o rok cestovať aspoň tak ako teraz...
To je spominane aj v clanku v Sme v #52090 ! Avsak je tam aj uvedene odkial planuju zobrat 200 mil. Sk na ne: "...V návrhu má ísť o vyčlenenie 200 miliónov korún z peňazí určených na rozvojové priority mesta. Konkrétne by to malo byť z 1,7 mld na prípravu nosného dopravného systému a pripojenie Petržalky...." co sa mi zda trochu ujete! Zeby sa volby blizili a chceme za kazdu cenu platat diery a zhanat volicov? Uz teraz zhana magistrat peniaze od statu aby mohol vystavat elektricky do petrzalky a este z penazi co na to ma vyclenene chce takto ukrojit. NIe som pokojny s autobusmi co po petrzalke jazdia ale radsej pockam na elektricku!
To vychadza na bus 10 mil ? Co stoji taky SOR a co taky menej slusnejsi a co taky slusnejsi bus? Len nie dufam ten SOR BN 12 ci aky to tu bol na plyn s tym hrbom...alebo Novoplan ? ?
Bratislava nakúpi autobusy za 200 miliónov
Na nákup nových autobusov bratislavskí poslanci dnes schválili 200 miliónov Sk. Po výberovom konaní by mohlo v júni 2006 do vozového parku Dopravného podniku Bratislava pribudnúť minimálne 20 autobusov. http://hnonline.sk//2-22753205-k00000_detail-1e
Ze to nie je na CNG. A aj tak to v Bratislave nebude, lebo "my tu mame ine problemy" (prioritne riesit dopravu na Kalvarii), "cestuuci by to nechapali" (dva klby???), "to sa tak nikdy nerobilo" (vodici a dielensky by to nechapali), "na to nie je predpis" (homologizacia), "TO SA NEDA"....
Boze moj! Nech si Zachar tie SORKY najlepsie niekam strci. Uz ma to fakt serie. My tu potrebujeme desiatky velkokapacitnych vozov na vytazene pseudonosne linky a nie dalsie kinderka!!!! ?
"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie , aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
Výhľadovo: Nevedel by niekto o nejakom CITROENe BX, najlepšie verzia 1.6, resp. 1.7D. Aj s papiermi, of course...
(Prosím obecenstvo, aby sa zdržalo rečí o hydraulike a pod.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr